Była ciemna noc. Dziewczyny były w swoich rodzinnych domach.
Pov: Jenna
Siedziałam całą noc i myślałam co tam u moich znajomych z planu WEDNESDAY. Pomyślałam,że dawno się nie widzieliśmy więc fajnie byłoby to zmienić.Była 3:42 więc stwierdziłam,że poczekam do chociażby godziny 11 i zacznę pisać na naszej dawno nie aktywnej grupce.
*Godzina 10:25*
Jeju ale długo spałam...
No nic muszę iść się ogarniać. Po chwili pościeliłam moje łóżko i szłam w stronę łazienki. Zrobiłam moją poranną rutynę i zdecydowałam zjeść śniadanie. Zrobiłam sobie moje ulubione gofry z nutellą i do tego kawę mrożoną.
Gdy skończyłam jeść odniosłam naczynia do zmywarki i spojrzałam na zegar.Właśnie wybiła godzina 12:00, więc pomyślałam,że właśnie teraz napisze do dawnych przyjaciół. Tak jak pomyślałam tak też zrobiłam. Chwyciłam telefon i po odszukaniu grupy napisałam : „Hejka czy chciałby ktoś może trochę odnowić kontakt i spotkać się dziś w kawiarnii (tej co wtedy byliśmy)?"
Po chwili dostałam odpowiedzi :
@hunterdoohan : ja niestety dziś nie mogę.
@georgieebleu: ja też sorkii.
@naomijogawa_ : ja mogę się spotkać i przy okazji Johnna też się dołączy bo pisałam z nią dzisiaj.
@ememyers: ooo ja bardzo chętnie z wami pójdę ;).Reszcie osób także coś wypadło i nie mieli możliwości się spotkać. Umówiliśmy się na godzinę 17 więc musiałam się szybko ogarnąć na spotkanie.
Założyłam na siebie ładne ubrania do tego wzięłam małą torebkę a do niej włożyłam między innymi słuchawki,telefon,kilka potrzebnych kosmetyków oraz portfel. Posiedziałam chwilę na mojej pufie i cierpliwie czekałam.
Nie ukrywam,że bardzo się niecierpliwiłam ale byłam też trochę zestresowana całą sytuacją. Miałam 30 minut aby dotrzeć na miejsce, więc założyłam buty popsikałam się moimi ulubionymi perfumami Dior i wyszłam.
Po dotarciu na miejsce zobaczyłam przy wejściu Emme. Natychmiastowo do niej podeszłam.
-Heeej Emma.
-Ooo witaj Jennuśka.
A następnie się przytuliłyśmy.-Wchodzimy do środka czy czekamy?-zapytałam.
-Może wejdźmy i wybierzmy miejsca?
-jasne ;3.
-Może tutaj?
-dobrze☺️.-Dawno się nie widziałyśmy co nie?
-Noo tęskniłam za tobą jennuś.
-musimy odnowić nasz kontakt!
-świetny pomysł.-może chciałabyś zostać dzisiaj u mnie na noc? Chyba się nie boisz co? Z resztą znamy się już trochę.
-ooo pewnie ze bym chciała!
-to co umówione ?
-TAK !Po chwili przyszły dziewczyny, przywitaliśmy się i oczywiście rozmawiałyśmy o naszym życiu.
Minęły 3 godziny i trochę się ściemniało więc postanowiłyśmy już iść do swoich domów. Razem z Emmą pożegnałyśmy się z dziewczynami i szłyśmy w stronę mojego domu.Gdy byłyśmy już blisko spotkałyśmy ogromną ilość paparazzi więc zasłoniłyśmy nasze twarze dłońmi i szłyśmy dalej.
Jeden z naszych psycho fanów zaczął szarpać mnie za rękę. Bardzo się bałam ale na szczęście Emma wyrwała mu moją rękę i sama po chwili mnie za nią złapała. Było to bardzo miłe z jej strony więc gdy byłyśmy przed moim domem to podziękowałam jej za to i przytuliłam.Po wejściu do mojego mieszkania Emma przywitała się z moją mamą i siostrą Aliyah. Następnie z moim tatą a na koniec z Marcusem.
Potem moja mama zaproponowała nam desery lodowe więc postanowiłyśmy że sobie zjemy bo czemu by nie? Z resztą było bardzo gorąco. Wzięłam lody i poszłyśmy do mojego pokoju je zjeść.
Po zjedzeniu stwierdziłyśmy że trochę poszalejemy.
Włączyłyśmy muzykę i zaczęłyśmy tańczyć, złapałyśmy się za ręce i tańczyłyśmy. Potem Emma mi kazała stanąć na łóżko, więc tak zrobiłam. Wzięła mnie na barana i czułam się jak małe dzidzi :3. Potem Emma rzuciła mnie na łóżko, zeszłam z niego i poszłam na chwilkę do toalety.Gdy wróciłam to ona siedziała na łóżku.
-Chodź tu do mnie seksiaku😼- powiedziała Emma.
-idę kicia. - odpowiedziałam.
Potem poprostu dla żartów na nią weszłam i udawałyśmy że się całujemy. Było to dla nas mega zabawne ale to normalne że po lekkim winie mamy odklejkę.- Jenna Ahhh~
-Uspokój się Emma.
Następnie ona usiadła na mnie a ja bawiłam się dla żartów jej włosami. Po chwili weszła Aliyah.A: - Hej dziewczyny ja chciała-
J:-Uhmm
A: - Nie mówiłyście że jesteście w związku...
E:-T-to nie tak...
A:yy to ja nie przeszkadzam paa.
Ughh ta Aliyah zawsze wchodzi w nieodpowiednich momentach. My przecież żartujemy...Godzina 01:36*
-Emma oglądamy horror?
-jasne.
Gdy oglądałyśmy nagle wyskoczył jumpscare a Emma bardzo się wystraszyła więc ją przytuliłam.
-hej czy wszystko ok?
-n-nie...
Wtedy zaczęłam ją mocniej przytulać.-J-jenna może pójdziemy już spać?
-dobrze
-tylko jest mały problem nie mam piżamy...
-to nie problem - powiedziałam i dałam jej mój t-shirt.
-dziękuje Jenn.
-gdzie mogę się przebrać?
-tutaj przecież ja nie jestem pedofilem haha.Wtedy obie się przebrałyśmy i spróbowałyśmy zasnąć.
-Jenn ja nie mogę zasnąć...
Wtedy pozwoliłam Emmie się we mnie wtulić.
-słodka jesteś.
-aww dziękuje.
-Dobranoc Emma.
-Dobranoc Jenn.
I wtedy zasnęłyśmy.
CZYTASZ
Jemma - wyższy level miłości
RomanceJest to kontynuacja tego shipu. Mam nadzieje,że się wam spodoba ;3