• Titlu: Moartea Asasinilor
Autoare: Gabriella(Deneb18)
Promovatoare: Jass (QueenJass19)•Ce înțelegem prin substantivul "moarte"? Ce reprezintă denumirea de "asasin"?
Dar mai presus decât atât, ce presupune, mai exact, acest joc de cuvinte:" Moartea Asasinilor "? Și, mai esențial, de ce un astfel de titlu pentru o "simplă" poveste despre una dintre sutele de societăți mafiote? Haideți să le analizăm pe toate la rând.
"Moartea" este un cuvânt banal, care se referă atât la ultima etapă a ciclului vieții, cât și la metamorfoza dintre două sau multe existențe, raportându-ne la înțelesul filozofic al acesteia. Totuși, acest substantiv comun se concretizează în starea de transmigrare a sufletului spre alte tărâmuri și, deși este un lucru normal, reușește să șocheze prin tragismul cu care o persoană părăsește viața sa de aici, fără ca familia sau prietenii să fie pregătiți pentru a-și lua revedere de la aceasta. Ce-i drept, uneori, ne așteptăm ca fenomenul acesta mai puțin plăcut să se întâmple, iar alteori, el survine într-un mod grotesc și înspăimântător. Când moartea e previzibilă, acea persoană trece în neființă din cauze naturale, dar când ea vine pe neașteptate, atunci putem vorbi fie de un accident, fie de o crimă.
Iar de aici încolo, ajungem să dă o definiție cuvântului "asasin". Asaninul este un individ care ia o viață; un călău neconvențional ce îndeplinește multiple roluri în curmarea unei vieți: de la cel de judecător și până la cel de executor. Astfel, asistă victima până în ultima clipă și îi decide durata agoniei, care poate fi scurtă ( un glonț, o singură înjunghiere de cuțit) sau lungă( tortură îndelungată, abuzuri de orice fel într-un interval de timp mai mic sau mai mare).
Și acum, dacă stăm să facem asocierea acestor cuvinte, ajungem la următoarea întrebare: putem omorî un asasin? Mai bine zis, un asasin poate muri?
În povestea lui Deneb, personajele își provoacă propria moarte ( lentă sau bruscă), iar de aceea, acestea capătă rolul de asasini. Drake Ross își sacrifică neprețuita viață pentru a strânge banii necesari vindecării mamei lui, acceptând să devină o păpușă de recuzită al unui teatru dubios. Cu toate că află despre afacerile putrede ale societății din care face parte, el se încăpățănează să reziste imboldului de a se sustrage, până în cel din urmă ceas când descoperă că a fost trădat, iar mama lui ucisă cu sânge rece. Acela este punctul unde existența primară a lui Drake încetează. Și asta, din cauza afilierii sale cu o mafie de temut. Prin faptul că și-a pierdut mama, el și-a ucis eul primordial, cel care se zbătea pentru traiul a două suflete legate pe viață unul de celălalt. Dar renaște atunci când inima îi zburdă către Elora, fata pe care a salvat-o din ghearele acelui clan necruțător.
O altă "asasinare" este cea a relației părintești, respectiv filiale, dintre Jessica și Elora. Femeia își încredințează fiica bărbatului, care este tatăl copilei, însă tocmai această decizie marchează moartea unei frumoase relații între cele două. Fuga de responsabilități a tinerei mămici și lașitatea sa au împins-o în pragul unei tristeți dureroase. Astfel că viața pe care o duce în prezent este un mediu artificial în care conștiința e vie doar pentru a ajuta la combaterea răului, în timp ce sufletul zace rigid în adâncul ființei acesteia, fiind mereu bântuită de chinurile atroce suferite de copilă lângă propriul tată.
Dacă povestea are o morală, ei bine, eu pot afirma că învățătura acesteia constă în faptul că în fiecare dintre noi trăiește un asasin din vina căruia ajungem să recurgem fie la fapte necugetate asupra eului nostru, fie în mod indirect asupra altora. Multe alte personaje se regăsesc în poziția asta, iar supraviețuirea lor în lumea mafiotă din carte depinde de uciderea asasinilor terțiari.
---(Draga mea autoare, îmi cer sincere scuze pentru întârzierea îndelungată a promovării, în primul rând.
În al doilea rând, mi-a făcut o imensă plăcere să realizez această promovare și să-mi expun opinia despre această poveste extraordinară, care reușește să se deosebească de celelalte romane polițiste.
De aceea, nu doresc nicio plată și îți urez mult succes în publicarea cărții!)
CITEȘTI
Promovări (PAUZĂ)
Random▪︎ ÎNCHIS ◇ Un loc unde poți să te faci cunoscut. • La fel cum Hypnos adoarme oamenii cu un simplu pocnet din degete, tot așa și cititorii pot trece pe lângă cărțile bune fără să le arunce măcar o privire. Noi te vom ajuta în acest...