Titlu: Unde cerul sărută pământul
Autoare: Joanna (Joanna1A )
Promovatoare:Jass(Arianagomez25)„Totul se întâmplă cu un motiv. Nu există coincidențe."
Lesne de înțeles că nimic nu este întâmplător în viață, întrucât, fiecare om are, undeva, în Biblioteca Cerească, deja scris romanul existenței sale. Astfel, noi suntem doar niște simpli actanți, instanțe narative create din condeiul Celest, care ne supunem unui anume scenariu, iar zilele noastre se aseamănă unor capitole, în care se consemnează acțiunea dimpreună cu sentimentele și emoțiile sufletului.
Cine tăgăduiește o asemenea realitate, mai bine, ori să tacă pe veci, ori să-și ațintească atenția în altă parte decât în discuția noastră. Numai o minte îngustă, fără pic de Înțelepciune, poate să afirme că astfel de teorii sunt greșite și scormoneli ale unor capete pline de năzuințe fanteziste. Dar nu-i luăm în seamă și noi ne vedem mai departe de discuție.
Însă, păcat că Lya a nostră, care, deși este o artistă desăvârșită, pare să fie puțin susceptibilă în această privință, concentrându-se mai mult asupra prezentului decât a cea ce ascunde realitatea dincolo de bariera timpului. Pentru ea, orice eveniment, indiferent că e prielnic sau rău, este un semn fie îmbucurător al Providenței, fie unul nefast al sorții. Deci, totuși, are credința unui destin, dar nu-i încă pe deplin lămurită în legătură cu acest aspect.
Dovadă stă în momentul în care, Lya îl întâlnește pe Alex la o petrecere într-un club luxos, după încheierea unei prezentări de modă. Inițial, ea se îndreaptă spre baie, însă, cade pe scările subsolului clubului, unde îl cunoaște pe Alex, care o ajută să se ridice.
Încă din prima clipă simte ceva pentru chipeșul englez, cu toate că protagonista noastră are deja un iubit, pe galantul Eduard, viitor avocat.
Chiar credeți că se va înfiripa o idilă între studenta de la arte și pasionalul Alex? Eduard o va părăsi pe Lya pentru farmecele vreunei alte Venus?
Rămâne de văzut dacă " cerul va săruta pământul."
Draga mea Joanna, a fost o plăcere pt mine să realizez promovarea cărții tale! Ce-i drept, mai întâi, trebuia să ți se facă o critică fiindcă ai mult de corectat la poveste, dar asta e părerea mea, și prin urmare, ia-o ca pe un sfat, nu neapărat ca pe o imputare.
Ca plată, aș vrea voturi la cartea mea*Reminiscențele lui Monat-Varain * + voturi și un comentariu la* Jurați în frăție *, din care să reiasă părerea ta onestă despre aceasta. Pupici!!!
CITEȘTI
Promovări (PAUZĂ)
De Todo▪︎ ÎNCHIS ◇ Un loc unde poți să te faci cunoscut. • La fel cum Hypnos adoarme oamenii cu un simplu pocnet din degete, tot așa și cititorii pot trece pe lângă cărțile bune fără să le arunce măcar o privire. Noi te vom ajuta în acest...