Titlu : Inima de Gheață
Autoare : thecrystalsqueen
Promovatoare : Jass (Arianagomez25)
"După ce Marele Creator creă lumea și dimpreună cu aceasta pe Pământ și Viață, iar ei sfidară singura rugăminte de a nu lua roadele Pomului, El se gândi se creeze și alte ființe umane."
Și-așa, a luat naștere străvechea și misterioasa planetă Alphamundus, casă a celor trei tipuri de altra homo: elemniți, magicieni și suboameni.
Însă.... "în univers mai existau și alte ființe umane cu puteri supranaturale : Apărătorii Lumii Materiale."
Acestă specie, înzestrată cu puterea misticelor cristale din Univers, poartă denumirea de cristoliți și reprezintă forțele celeste ce dețin echilibrul atât al lumii de altra homo, cât și pe cel al oamenilor superiori.
Dar acum, Amy va fi cea care va da alt curs istoriei acestei povești fantastice, întrucât ea va marca uniunea oamenilor non-purtători de cristal - rasa inferioară și înrobită, care suferă cumplit din cauza barbariei celor superiori- cu cea a purtătorilor de cristal, temuții cristoliți, stăpâni ai sufletelor non-cristolite și conducătorii de sânge regal al ținutului Nexus.
Oare ce va face Amy ? Va reuși să pună capăt zilelor de chin ale neamului din care ea însăși s-a născut ? Va fi această următoare încoronată regina celor două națiuni ? Ascensiunea ei va semnifica uzurparea regimului totalitar din tărâm ?
"Inimă de gheață " , o poveste a trădării, a legăturilor familiale, a principiilor morale și politice, a conflictelor dintre rase, a dramei colective a unei societăți și a controlului puterii Universului.
..............................................................................................................................................
(Draga mea, @thecrystalsqueen, deoarece subiectul cărții tale mi se pare absolut fascinant, am decis să realizez promovarea cărții tale. Știu că este o reclamă, ca să zic așa, scurtă, eu consider că este cuprinzătoare și utilă pentru a capta atenția cititorilor pasionați de SF și fantastic.
Astfel, ca plata nu-ți cer nimic, căci succesul lucrării tale este singură răsplată de care m-aș bucura enorm de mult. Te pup și mă închin cu respect în fața maiestății tale, regină a cristalelor)
— Jass
CITEȘTI
Promovări (PAUZĂ)
De Todo▪︎ ÎNCHIS ◇ Un loc unde poți să te faci cunoscut. • La fel cum Hypnos adoarme oamenii cu un simplu pocnet din degete, tot așa și cititorii pot trece pe lângă cărțile bune fără să le arunce măcar o privire. Noi te vom ajuta în acest...