♡نوفـيلا كـيـان فـارس♡
𝐩𝐚𝐫𝐭 𝟏𝟔♡
رنـا تـــامـر النـشـار✍🏻✍🏻✍🏻.
⭒──ׂ─ׂ─ׅ─ׂ─۰ ★ ۰─ׂ─ׅ─ׂ─ׅ─ׅ⭒
•في مكتب ادهم الهلالي•دخلت كيندرا وتحدثت بكل ثقه وغرور
/ وانا كيان المنشاوي يا ادهم الهلالي.فارس بصدمه/ كياااان.
ادهم بصدمه/ ازاي انتي لسه عايشه يعني كيندرا دي كانت انتي.
كيان بسخريه/ ده انت طلعت شاطر اهو وبتفهمها وهي طايره.. بص انا هجوبك علي كل اللي في بالك.
𝒇𝒍𝒂𝒔𝒉 𝒃𝒂𝒌𝒄...
•قبل سنه•
•في شركه المنشاوي•عمر وريم كانوا يجلسون مع الجاسوس تبع ادهم.
عمر بحده/ ها بقي يا قمور هتسمع كلامنا ولا ازعلك.
الشخص بخوف/ خلاص والله هسمع كل حاجه بس ادهم باشا لو عرف هيأذي اهلي يا بيه.
عمر بتفهم/ متخفش مش هيعرف حاجه المهم احنا عرفنا انه ادهم عايز يقتل مدام كيان مرات مستر فارس صح.
الشخص بخوف/ صح يا بيه.
ريم/ ايوه بقي هو قالك تقتلها ازاي ولا انت هتتصرف.
الشخص/ معرفش هو اداني حبايه شكلها غريب المهم انه قالي حطهالها في المشروب اللي هتتطلبه.. واه قال كمان ده عامل زي السم هيموتها بالبطئ وهيحسسها في دوخه ونوم في الاول لحد ما تقطع النفس.
ريم بكره/ قسما بالله لاندمك علي كل اللي عايز تعمله يا ادهم.
عمر بحده/ وفين الحبايه دي إن شاءلله.
الشخص بخوف/ اهي يا بيه بس ونبي ابعدوا عن اهلي.
عمر بشر/ هنبعد عنهم متخفش بس المهم تسمع كلامنا.
الشخص بخوف/ حاضر.
ريم/ بص احنا هنديك نفس الحبايه بس تكون تباعنا احنا وهتدهلها وهي هتبقي عارفه.
عمر/ وهتروح تقول لادهم انك نفذت اللي قالهولك وتحسسه انه خطته نجحت فهمت.
الشخص بارتباك/ فهمت والله فهمت.
⭑─ׅ─ׂ─ׂ─ׅ─ׂ─• ☆ •─ׂ─ׅ─ׂ─ׅ─ׅ─⭑
•في الكافيه•
•عند كيان وريم وعمر•كيان بإستغراب/ في ايه انتوا جايبني هنا ليه وايه الموضوع الخطير اللي مينفعش نتكلم فيه في الفيلا.
ريم بتنظر يسارها ويمينها ثم تتحدث كالمخابرات بهمس/ اصلوا موضوع خطير جدا.
عمر بنفس طريقه ريم بهمس/ ومينفعش نتكلم فيه في الفيلا عشان محدش يسمعنا.
كيان بنفس طريقتهما بهمس/ وهو ايه الموضوع الخطير ده اللي مخليكوا تتكلموا زي المخابرات كده.