♡نوفـيلا كـيـان فـارس♡
𝐩𝐚𝐫𝐭 𝟏𝟏♡
رنـا تـــامـر النـشـار✍🏻✍🏻✍🏻.
⭑─ׅ─ׂ─ׂ─ׅ─ׂ─•☆•─ׂ─ׅ─ׂ─ׅ─ׅ─⭑
كيان بصدمه/ انت جيت هنا ازاي.فارس جلس بجانبها علي المقعد وتحدث بحنيه/ اوعي تفتكري انه كل السنين اللي فاتت اني مكنتش شايفك قدامي او مش مهتم بيكي زي ما بتقولي.. الفكره اني كنت معاكي و براقبك من بعيد.. كيان انتي كل حاجه بالنسبالي.
كيان وهي تنظر امامها ولم تنظر له/ بردوا مقولتليش عرفت المكان ده ازاي.
فارس بسرحان/ لما كنتي بتضيقي اوي من الفيلا وتحبي تقعدي لوحدك تيجي هنا وانا زي ما قلتلك كنت براقبك من بعيد فكنت باجي و راكي وافضل قاعد لغايه ما ترتاحي وتروحي وبعديها ارجع وراكي البيت.
كيان نظرت له بدموع/ ليه يا فارس كنت بتعمل معايا كده.. ليه كنت بتراقبني من بعيد وتحميني من بعيد حتي حبك ليا كان بردوا من بعيد ليه مجتش في مره حسستني انك فعلا بتحبني.. انت خلتني افقد الامل فاني ارجع احبك واثق فيك زي زمان.
فارس امسك يديها بحب و نظر لها ناظره ساحره
/ انا بجد اسف اسف علي كل حاجه عملتها معاكي وضيقتك مني.. كيان انا مش عارف اوصفلك كميه الحب اللي من نحيتي ليكي.. سامحيني يا كيان وانا اوعدك من النهارده اني عمري ما هجرحك تاني ولا اوقولك كلمه تزعلك مني.. انا فعلا اتغيرت يا كيان اتغيرت من ساعت ما حسيت انك ممكن تبعدي عني او تكرهيني.. سامحيني يا كياني.
كيان وقد بدأت تحن لحب عمرها وتحدثت بخبث/ مسمحاك بس بشرط.
فارس بإبتسامة ساحره/ اشرط يا جميل.
كيان بخجل وتحذير/ هو شرطين.. اولا البت اللي اسمها نادين مشوفهاش في الشركه خالص ولا في حياتنا اصلا و اول ما نوصل الشركه ترفدها وابقي كده انا ارتحت.
فارس بتعجب وسخريه/ يعني نادين هي كانت مشكله حياتك.. طيب يا ستي موافق ايه تاني.
كيان بإبتسامة ساحره/ تاخدني الملاهي وتجبلي شوكلت زي زمان.
فارس بغمزه/ من عيوني يا قمر انتي هو انا ليا غيرك يا قطيتي.
كيان بحب وفرحه/ ربنا ما يحرمني منك يا فاروستي.
فارس وكيان ركبوا العربيه واتجهوا الي الملاهي وكيان كانت في قمه سعادتها
يكفي انها بجانب حبيبها وكل حياتها.
⭑─ׅ─ׂ─ׂ─ׅ─ׂ─•☆•─ׂ─ׅ─ׂ─ׅ─ׅ─⭑
•في اليوم التالي•
•في شركه المنشاوي•
•في مكتب ريم•عمر طرق الباب و دخل.
ريم بسخريه/ تتحسد يا بني لا والله تتحسد ثانيه بس ابعت اجيب بخور ابخرك.
عمر قعد علي الكرسي بضحك/ في ايه كل ده عشان خبطت علي الباب.
ريم بضحك/ ما عشان كده انا مستغربه.. المهم كنت جاي في ايه.