نوفيلا كيان فارس ♥♥♥.

612 31 0
                                    

♡نوفـيلا كـيـان فـارس♡

𝐩𝐚𝐫𝐭 𝟏𝟎♡

رنـا تـــامـر النـشـار✍🏻✍🏻✍🏻.
⭑─ׅ─ׂ─ׂ─ׅ─ׂ─•☆•─ׂ─ׅ─ׂ─ׅ─ׅ─⭑
•في شركه المنشاوي•

•في مكتب كيان•

كانت قاعده هي وريم بيدرسوا الصفقه الجديده.

دخلت فتاه تبدوا عليها الدلع والدلاله وتتحدث قائله/ ازايكم هو فارس موجود.

ريم بنفس طريقتها/ لا فارس مش موجود.

كيان بحده/ اولا اسمه مستر فارس ثانيا هو ده مش باب قدامك والسكرتيره اللي بره دي مش عاجبه سيادتك مثلا.

نادين بدلع/ سوري اصلي متعوده اتكلم مع فاروس بدون القاب وكمان بدخله من غير استاذان.

كيان بغيظ وغيره/ هو احسن حاجه انك متكلميش فارس تاني ولو شوفتك بتنطقي حرف من اسمه هقتعلك لسانك.

ريم بغيظ/ وبعدين فاروس مين يا ام فاروس.. اطلعي برا يا بت ومتجيش هنا تاني.

نادين بصتلها من فوق لتحت بقرف.

ريم بغضب/ انتي كمان قرفانه مني طب تعاليلي بقي انا هوريكي.

ريم امسكت بشعر نادين وكيان كانت تحاول ازاحت ريم لكنها فشلت.

دخل كلا عمر وفارس وجاسمين وانصدموا عندما رأوا ريم ماسكه نادين وهريها ضرب.

جاسمين بمرح/ ايوه ايديها يا ريري استني انا جايه معاكي.

فارس امسك ب جاسمين بحده قائلا/ تروحي فين ده بدل ما تشيليهم عن بعض.

فارس ازاخ ريم من علي نادين وتحدث بحده/ ايه اللي بتعملوا ده ازاي تبهدلوها كده.

نادين بزعل مصتنع/ بص يا فاروس عملوا ايه فيا.

كيان بغضب وغيره/ والله انتي حلال اللي عملته فيكي.. وبعدين انت بدفعلها بصفتها ايه ان شاء الله.

عمر/ استهدوا بالله يجماعه مش كده الشركه كلها هتتجمع.

ريم بحده/ ما تتجمع يا عمر خليهم يجيوا يشوفوا اللي فاكره نفسها داخله كباريه دي.

نادين بتبصلها بقرف/ انتي قد ايه لوكل انا مش عارفه شغلوكي هنا ازاي.

ريم بغضب جنوني/ بقي انا لوكل ماشي انا بقي هوريكي اللوكل دي هتعمل فيكي ايه تعاليلي.

جاسمين في نفسها بضحك/ قابلي يا قطه.

عمر في نفسه/ اللهم اغفر لكي ويرحمك يا نادين يا بنت ام نادين.

ريم كانت هتمسك في نادين لكن فارس وقفها قائلا بحده

/ خلاص يا ريم احنا في الشركه قولت.

ريم هدات بعض الشئ وعمر اخدها ورحلوا علي مكتبها وجاسمين عادت الي مكتبها وكيان اخدت حاجتها وكانت هتمشي لكن فارس اوقفها.

كـيـان فـارس❤❤❤. حيث تعيش القصص. اكتشف الآن