Delikatne, i takie wolne — po prostu piękne, nikt zazwyczaj o nich nie myśli, a gdy się pokazują, ludzie nie mogą oderwać od nich wzroku.
Motyle- zazwyczaj każdy z nas myśląc, motyl ma na myśli piękny owad z kolorowymi skrzydłami latającymi dniami na łące wśród pięknie pachnących kwiatów, które odradzają, się piękniejsze po prostu ewoluują.
A czemu nikt, słysząc motyl, nie pomyśli, o ćmach? Przecież to są motyle, tyle że mają odmianę nocną, a nie dzienną.
Nasza społeczność nauczyła się takich mechanizmów, zapominając o wszystkim, co się jakkolwiek różni od norm, których nauczyliśmy się gdy byliśmy dziećmi. Tak więc słysząc motyl, widzimy piękne stworzenie, a słysząc ćma, widzimy zagubionego owada, który różni się tylko wyglądem i leci do włączonego światła.
Aczkolwiek ćmy często uważane są za te, które oznaczają śmierć bądź życie pozagrobowe, a nie piękność i ulotność. Może dlatego nikt nie wspomina o nich, bo każdy się boi przyznać, że motyle nocne ą podobne do ludzi?
A co wtedy kiedy te na pozór bezbronne piękne dzienne owady okażą się nie takie jak każdy, by się spodziewał? Pozory mylą, a ludzie są ślepi, podążają za tym co wbrew pozorom wydaje się piękniejsze. A kiedy takie motyle przejmą głowę będzie się trudniej ich pozbyć, niż ćmy.
Bo to, że zgasimy, światło nie oznacza, że one odejdą- wtedy pozostanie już tylko mrok, który będzie, pomnażał motyle a my nic już na to nie, poradzimy, będzie za późno i nikt nie usłyszy wołania o pomoc i tego co mamy do powiedzenia.
I właśnie wtedy kiedy siedziałam na tej pięknej zielonej trawie, a wokoło była tylko cisza nikt poza mną i motylami zaczęłam wołać, tak głośno, że, aż poczułam pieczeniei w gardle. Ale nikt nie usłyszał, albo nikt nie CHCIAŁ tego usłyszeć, ale to i tak bez znaczenia, bo one i tak stłumiły ten krzyk i każdy kolejny.
A to tylko kilka bezbronnych motyli.......
CZYTASZ
WHEN BUTTERFLIES TAKE OVER THE HEAD
Teen FictionDelikatne, i takie wolne - po prostu piękne, nikt zazwyczaj o nich nie myśli, a gdy się pokazują ludzie nie mogą oderwać od nich wzroku.Motyle- zazwyczaj każdy z nas myśląc motyl ma na myśli piękny owad z kolorowymi skrzydłami latającymi dniami na ł...