Özür dilerim

56 7 51
                                    

:crs.puyol
Madridli
Madridli cidden özür dilerim
Sana değildi sinirim
Lütfen affet
Madridli?
(17.50)

brii.işte:
ne oluyor mk sabah sabah/
saolya/
Biliyorsun zaten kim olduğumu
Madridli diyip durma
Önemi yok artık
Haklısın sende direkt kendimi göstermeliydim
kusura bakma ama korkağın tekinden daha fazlasını bekleyemezsiniz

:crs.puyol
iker konum at yanına gelicem
itiraz değil konum istiyorum casillas
sakın karşı çıkmaya kalkma

brii.işte:
kimseyi görmek istemiyorum Puyol
kimseyi.

:crs.puyol
evdesin değil mi?
Madridli,arkadaşlarına mı yazmalıyım?
lütfen
gerçekten sabahtan beri kafayı yiyeceğim
ne yapıyorsun ne yaptın bilmiyorum
yalvarırım ver şu konumu

brii.işte:
İstemiyorum Puyol nesini anlamıyorsun

:crs.puyol
Pilara yazıyorum
brii.işte:
*güncel konum paylaşılıyor..*





____





Konum gelir gelmez Carles evden çıktı,kendi evine o kadar uzak olmadığı için yürüyecekti.Aslında siniri ona mıydı?evet,Pişman mıydı?belki,Merak ediyor muydu?fazlasıyla.Evinin önüne vardığında bekledi,kendini hazır hissetmiyordu fazlasıyla suçlu hissediyordu.Bunun sebepi Ikerden hoşlanması falan değildi sadece kendisi yüzünden birinin kötü hale düşmesini sevmiyordu.

Hazır hissettiğinde kapıyı çaldı biraz bekledikten sonra kapının açılma sesi duyuldu.Gözleri ve gözaltıları kırmızımsıydı,leş gibi alkol kokuyordu,kıyafetleri kanlıydı ve bileği..Carlesin görmesiyle kanının donması bir olmuştu.Ayakta bile zar zor duruyordu.

"Gelecek misin?" bir anda yerinden sıçrayan çocuğa anlaşılmayacak şekilde gülümsedi.Hâlâ şaşkın şekilde baktığını görünce son kalan gücüylede içeri çekti kıvırcığını,"Iker bileğine ne oldu?daha fazla ayakta durma"
"Abartma o kadar kötü değilim"
"Abartma mı?? berbat görünüyorsun"
Iker cevap vermediği için Carleste
koluna girip salon olarak tahmin ettiği yere götürdü kaleciyi koltuğa bıraktıktan sonra etrafa bakınmasıyla ikinci şok dalgası oldu.

"Iker buranın hali ne?!Bileğinde çok kötü"
"Ne kadar umursuyorsun?Ne kadar umrunda Carles?" İlk cevap verecek gibi oldu ama onun yerine yavaşça gidip yanına oturdu kıvırcık,bileğine baktı

"Acıyor mu?"
"Senin acıttığın kadar mı?Hayır."

Carles sadece bileğine baktı,gözlerine bakmaya cesaret edemedi.Şu an kendisi "korkak"tı ve bu hiç güzel hissettirmiyordu.Aptal gibi hissetti,bu adam iki sözü yüzünden mi bu haldeydi?Onu gerçekten bu kadar seviyor muydu?Eğer bu kadar seviyorsa şımarmadan edemezdi.

"Ben etrafı toplayım" ama ayağa kalkamadı.

"Hayır her yer cam kırığı bir yerine batar,otur sen ben daha sonra hallederim"

"Benim yüzümden bu haldesin Iker,yardım etmek istiyorum".

"Dizine yatabilir miyim?Şu an bana yapabileceğin en büyük yardım budur emin ol"  Carles ilkte şaşırdı,hâlâ onunla olmayı istiyordu.Ama sorgulamadı ve düzgün bir şekilde oturdu,hiçbir şey demeden Ikeri hafifçe kendine doğru çekti.Dizine yattığında biraz göz teması kurdular sonrasında kıvırcık utandığı için kafasını çevirdi.

Elleri kalecinin saçıyla oynamaya başladığında çok huzurlu hissediyordu,Kalecininde ondan arta kalan yanı yoktu.Hayranlıkla kıvırcığına bakıyordu ama aynı zamandada düşüyordu,ya şu an sadece kötü diye böyle davranıyorsa ve sonrasında yüzüme bile bakmazsa?siktir et diye geçirdi içinden anın tadını çıkartacaktı.

Ta ki telefonu çalana kadar."Hay sikeyim aq"
telefonu eline aldığında Pilar,Ramos,Ronaldo,Luka ve Baleden gelen +99 mesajla salağa döndü.
Telefonu açıp hoparlöre aldı.

-Ne var
+OĞLUM NERDESİN SEN KIRK SAATTİR SENİ ARIYORUZ ÇILDIRDIK BURDA SALAK MISIN SEN
-sakin ol,iyiyim
+tek misin?evdesin değil mi? geliyorum
-Gerek yok Sergio ben yanındayım Ikerin
+Puyol?
-Görüşürüz sergi

Sergionun yüzüne kapattı desek yanlış olmaz.
"Ne öyle bakıyorsun?değil miyim yanında"
"Hayır ondan değil,söylemeni beklemiyordum"
"Anladım"

Geri aynı şekli aldılar ve tüm gece Puyol ordaydı.etrafı toparladılar ve konuştular.Sonrasında Iker kıvırcığını eve bıraktı,bugünüde böyle sonlandırdılar.






















kusura bakmayın kısa oldu🥹

Yaptığına değdi mi?(yarı texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin