Czasami bywają dni takie jak ten, pełne zagadek i nie wyjaśnionych rzeczy. Takie dni najczęściej są pochmurne lub deszczowe, ponieważ wtedy większość z nas zatraca się w swojej wyobraźni lub poprostu nadmiernie myśli o wszystkim. Niektórym jest się ciężko skupić na wykonywanych czynnościach a inni są w najwyższym stanie skupienia. Ludzie są różni ale jedno ich łączy, jest to duch. Duchy przez większość z nas są uznawane za nierealne, za wytwór czyjejś wyobraźni ale któż to wie może one naprawdę istnieją. Pewien duszek zamieszkał w ciele jednej dziewczyny i właśnie w takie pochmurne dni jak dzisiaj pomaga jej zrozumieć niektóre rzeczy które dla ludzkości pozostają bez odpowiedzi. Dziewczyna chociaż z pozoru niewinna i bezbronna potrafi utrzeć niejednej osobie nosa. Bywa zadziorna i opanowana, cała się składa z sprzeczności ale żyje w harmonii ducha dzięki swojemu towarzyszowi. Czasami ma takie dni że nachodzi ją ochota na rysowanie, śpiewanie, pobyt w samotności czy właśnie pisanie. W ten dzień akurat wypadło tworzenie z pojedynczych słów zdań a z tych zdań powstaje pewna historia. Może to jest historia którą właśnie czytasz albo jakaś inna, tylko ta tajemniczą dziewczyną wraz z niecodziennym przyjacielem znają prawdę.
CZYTASZ
Opowieści o zagadkowej treści
Fiksi RemajaTytuł mówi sam za siebie, to opowieści o zagadkowej treści i ja nie ułatwię zrozumienia tego