Πήγε κοντά της και την φίλησε τρυφερά στα χείλη.
Δ-εσείς είστε η πρώτη και η μοναδική μου προτεραιότητα τώρα Άννα μου.
Και αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει ποτέ
όση δουλειά και να έχω.
Να το ξέρεις.
Α-σε ευχαριστώ, αλήθεια.
Ήταν κάποιες φορές που την έπιανε
η ανασφάλεια της σχετικά με αυτό το θέμα.
Παρόλο που ήξερε πως ο Δημήτρης δεν θα τις άφηνε ποτέ υπήρχαν στιγμές που απλά την κυριεύαν άνευ λόγου κάποιες σκέψεις που δεν βοηθούσαν καθόλου την ψυχολογική της κατάσταση.
Όμως είχε περάσει πολλά και ο ίδιος του θα έκανε ο,τι περνούσε από το χέρι του για να νιώσει ασφαλής η γυναίκα του κάτω από τις νέες συνθήκες που εδώ και λίγες μέρες είχαν δημιουργηθεί με τον ερχομό της κόρης τους.
Η μικρή αφού έφαγε, την ανέλαβε για λίγο
ο μπαμπάς της μέχρι η μαμά να πιει με την ησυχία τον καφέ της.
Η Άννα καθόταν και τους χάζευε.
Ήταν τόσο στοργικός με την μικρή.
Φαινόταν πως ήταν έτοιμος εδώ και καιρό για να γίνει μπαμπάς αλλά μόνο η Άννα του το έβγαλε αυτό.
Μόνο μαζί της ήθελε να αποκτήσει οικογένεια και τώρα που έγινε ήταν πανευτυχής.
Την κρατούσε στα χέρια του και χανόταν μέσα στην αγκαλιά του, τόσο μικρούλα ήταν.
Όμως όταν την ηρέμησε και αφού την άλλαξε την έδωσε στην Άννα που είχε πιει τον καφέ της ώστε να την κοιμίσει.
Α-με προσοχή.
Του είπε όταν πήγε να της την δώσει στην αγκαλιά της όπως και έγινε.
Η Άννα την έβαλε επάνω της.
Η μικρούλα τους καθώς αντιλαμβανόταν τους χτύπους της καρδιάς της μανούλας της ήταν ήρεμη καθώς την χάιδευε στο σωματάκι της ενώ στην πορεία άρχισε να της τραγουδάει το φεγγαράκι μου λαμπρό.
Ήταν τόσο όμορφο να τις βλέπεις μαζί.
Ο Δημήτρης δεν μπορούσε να σταματήσει
να τις χαζεύει ενώ μετά από λίγο που η μικρή κοιμήθηκε η Άννα συνέχισε να την χαϊδεύει.
Δεν ήθελε να την βάλει στο λίκνο της ακόμα για αυτό συνέχισε να την έχει στην αγκαλιά της έτσι όπως κουρνιασε η μικρή για να κοιμηθεί.
Ήταν έτοιμος να πάει μέσα όταν του έκανε
η Άννα νόημα πως μπορούσε να καθίσει μαζί τους και γιατί όχι και να μιλήσουν παρόλο που κοιμόταν
η μικρή.
Κάθισε δίπλα τους στο κρεβάτι και άρχισε και
ο Δημήτρης να την χαϊδεύει απαλά στο κορμάκι της όπως έκανε και η Άννα τόση ώρα.
YOU ARE READING
«Δεν πρόκειται να φύγω ποτέ».
FanfictionΉταν οι πρώτες μέρες από τότε που γεννήθηκε η μικρούλα τους. Έπλεαν και οι δυο τους σε πελάγη μιας πρωτόγνωρης ευτυχίας. Δεν μπορούσαν να πιστέψουν πως επιτέλους είχαν στο σπίτι την κορούλα τους και ανακάλυπταν ξανά τα πάντα από την αρχή και μαζί με...