Κάθισαν και οι τρεις τους στο κρεβάτι τους και ενώ η Άννα άρχισε ήδη να κάνει την μικρή να νιώθει άνετα, την χάιδευε, την είχε επάνω της,
της τραγουδούσε.
Η μπεμπούλα όντως ένιωθε ασφάλεια,
είχε συγχρονιστεί η ανάσα της με της μανούλας της, το πως χτυπούσε η καρδούλα της, ενώ ο Δημήτρης καθόταν και χάζευε τις γυναίκες της ζωής του. Ιδιαίτερα την Άννα. Ήταν η γυναίκα που λάτρεψε από την πρώτη στιγμή. Την θαύμαζε που μετά από όλα αυτά που έχουν περάσει ότι δίνει τόση αγάπη στην κόρη τους την οποία διαθέτει άφθονη μέσα στην ψυχή της. Ήταν ευτυχισμένη, έλαμπαν και τα μάτια της που είχε στην αγκαλιά της την μικρούλα τους.
Μετά από λίγο την κοίμησε.
Το μωράκι τους έκλεισε τα ματάκια της και
η Άννα την φίλησε τρυφερά στο κεφαλάκι της.
Συνέχισε να την χαϊδεύει στο κορμάκι της όπως και ο Δημήτρης. Τα μάτια τους έλαμπαν από αγάπη και άρχισαν να συζητούν.
Α-με πήρε η Χρύσα τηλέφωνο.
Θέλουν να τους πάω το μωρό για να την δουν.
Δ-πολύ ωραία ιδέα.
Α-και εγώ αυτό σκέφτηκα αλλά είναι πολύ μικρούλα ακόμα.
Έλεγα να περάσει λίγο ο καιρός και μετά.
Δ-εσύ ξέρεις.
Εγώ το μόνο που θέλω είναι να είστε εσείς καλά.
Α-είμαστε, μην ανησυχείς.
Και πολύ ευτυχισμένες και ευθύνεσαι εσύ για αυτό.
Σε ευχαριστώ που είσαι εδώ.
Δ-αγάπη μου.
Είπε και την φίλησε τρυφερά στο μέτωπο.
Δ-δεν πρόκειται να φύγω ποτέ.
Η Άννα χαμογέλασε ενώ μετά από αρκετή ώρα που χάζευαν την μικρούλα τους που κοιμόταν στην αγκαλιά της μανούλας της πήγε ο Δημήτρης να κάνει ένα ντους.
Όταν γύρισε η Άννα κοιμόταν έχοντας στην αγκαλιά τους την μικρούλα τους.
Δεν ήθελε να τις ξυπνήσει για αυτό πήρε με προσοχή την μικρή από την αγκαλιά της Άννας και την έβαλε στο λίκνο της, την σκέπασε με την κουβερτούλα της και την χάιδεψε ελάχιστα στο μέτωπο ώστε να μην ξυπνήσει.
Έπειτα πήγε στο κρεβάτι τους και σκέπασε την Άννα, την χάιδεψε στα μαλλιά της.
Κοιμόταν ήρεμα και γαλήνια όπως ήταν και
η κορούλα τους, μετά από λίγο αφού την χάζευε κατάφερε να κοιμηθεί και εκείνος λίγο.
Έτσι ήταν οι πρώτες μέρες της καινούργιας τους ζωής. Ήρεμες, ήσυχες, γαλήνιες και πλημμυρισμένες από όνειρα για το μέλλον και περίσσια αγάπη.
ESTÁS LEYENDO
«Δεν πρόκειται να φύγω ποτέ».
FanficΉταν οι πρώτες μέρες από τότε που γεννήθηκε η μικρούλα τους. Έπλεαν και οι δυο τους σε πελάγη μιας πρωτόγνωρης ευτυχίας. Δεν μπορούσαν να πιστέψουν πως επιτέλους είχαν στο σπίτι την κορούλα τους και ανακάλυπταν ξανά τα πάντα από την αρχή και μαζί με...