2.Bölüm

22 2 0
                                    

Medya Zach&Ece

Aman alt tarafı kolyemin aynısı, tesadüften başka ne olabilir ki?
kendi kendime söylenirken bulunduğum odaya yaklaşan ayak seslerini duydum vücudumdaki adrenalin hormonu nirvanaya ulaşırken hızla dolabın içine girdim.

"Zach?"
Titrek ve cılız bir kız sesi duydum sanıyorumki ağlıyordu ah bir dakika Zach! Z! Demek kolye bu konuştuğu çocuğa aitti
"Beni hiç sevmeyeceksin değilmi" ve bir hıçkırık sesi
Derin bir iç çekiş
"Zach cevap ver bana nolursun"
"Ece bak bu-"
çocuğun aksanı çok komikti gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım
"Sus zach!"
Bu kızda salakmıdır nedir hem bana cevap ver diyor hem sus diyor,
"Madem sevmiyordun neden evlenme teklifi ettin bana ? Biz nişanlanlanıyoruz zach farkındamısın! "

Yine derin bir iç çekiş ve bir çift ayak sesi
Ve yine bir hıçkırık
Kıza üzülmüştüm açıkçası bi erkek bana bunu yapsa allah yarattı demeyip dalardım çocuğa.

Bir çift topuk sesi daha duyduğumda kızında odadan çıktığını anlayıp hemen dolaptan çıktım. Hazal neredeydi acaba, tam odadan çıkacakken komodinin üzerinde duran bi fotoğraf dikkatimi fena halde çekmişti
"Meine schöne schwester."
Kızı küçüklüğüme benzetmiştim tek kaşım havada resmi imcelerken hazalın sesini duydum.
"Zevra!? Kaç saattir sesleniyorum duymuyor musun beni"
"Dalmışım ha bitirdinmi işini"
"Evet hadi çıkalım biran önce"

Girdiğimiz kapıdan çıkmıştık mahalleye geri dönmeden her zaman yaptığımız gibi önce bizim bıcırıklar için oyuncakçıya sonra ise bi markete uğrayacaktık. mahallede ilkbahardan itibaren yaz bitene kadar her ayın 1 günü herkes meydandaki boş arazide toplanırdı oraya masalar kurardık ve hep beraber yemek yapar sonrada yerdik bulaşıklarıda erkeklere yıkatırdık daha sonrada çalgılar çalar hep beraberce oynardık. Yarın o günlerden biriydi. Hazalla hemen karşımıza çıkan markete girip alışveriş yaptık daha sonrada mahallemizin küçükleri için oyuncakçıya uğradık 20 tane bebek 25 tanede araba alıp çıktık elimizde neredeyse 1500 tl kalmıştı bunun 1000 tlsini hasan amcaya verip 500üde kendi aramızda bölüşecektik bu bölüşme işinden tabiikide Hasan amcanın haberi vardı.

Mahalleye vardığımızda saat 8i geçiyordu. Hazalla beraber eve girip gülizar teyzeye yardım ettik. Çok yorulduğumuzdan işleri bitirir bitirmez yatmıştık, yarın çok güzel bir gün bizi bekliyordu.

"Zevra yardım et abicim hadi şu ellerimi çöz
Zevra! Vaktimiz yok abicim hadi lütfen"
Koşup abime yardım etmek istiyordum fakat bedenim hareket etmiyordu ne olmuştu böyle bana?
"Vay vay vay karıncanın kardeşi!"
Sapsarı dişleriyle bize hiç çekinmeden sırıtan adama tiksinmeyle bakmıştım.
"Ulan şuradan bir kurtulayım varya elimden seni kimse alamıcak şerefs-"
"Kes lan sesini" diye haykırıp benim yanıma yaklaşmaya başladı korkuyordum, çok. Gözümden yaşlar akıyordu ama birtürlü hareket edemiyordum gözlerim korkudan ve şoktan kapanmaya başlamıştı dayanamıyordum.

Kan ter içinde uyanmıştım, ilk defa böyle bir rüya görmüştüm o anlar hala gözümün önünden gitmiyordu. Yatakta oturmuş karşıya odaklanmışken yanıma hazal geldi.

"Zevra?"
Cevap vermek için ağzımı açtım ama sesim çıkmadı
"Zevra iyi misin?"
"S..su " diyebilmiştim sadece hazal koşarak çıktığı odadan elinde 1 bardak suyla geri döndü tabii arkasında hasan amca ve gülizar teyzeyide getirerek getirerek...

Akşam için meydanda yemek hazırlıyorduk. Neyseki sabahki halimden eser kalmamıştı. Yemeğe yarım saat kala herkes yavaş yavaş toplanıyordu hazalla hediyeleri alıp çocuklara vermeye başladık hepsi çok mutlu olmuştu.

2 gün sonra

"Hasan amca ne gerek vardı şimdi dershaneye falan! Hazal sende birşey söylesene"
"Sus yavrum allah aşkına kafamı yedin sabahtan beri"
"Bencede zevra sus artık hem fenamı oldu sınava gireriz bir bakmışsın kazanmışız". "Kızım nerde bizde o şans "
"Artık kafanızı sınavlarınıza vereceksiniz yok birşey çalmak falan! Artık mahallelice karar aldık biliyorsunuz her ne kadar o zengin deyyuzlar o paraların tek kuruşunu haketmesede herkes işlere girip çalışacak. Bizim ailedede ben çalışacağım anladınız mı siz sadece derslerinize bakacaksınız"
"Tamam baba ya sabahtan beri hep aynı şey anladık hayır birden mahalleliyede ne olduysa imana falanmı geldiler hahhahah-"
"Sus kız sinir etme beni"
"Hadi tartışmayı bırakında biran önce eve gidelim"

Eve döndüğümizde her zamanki gibi gülizar teyzeye yardımcı olmuştuk daha sonrada yatağıma geçip düşlere dalmıştım ki silah sesiyle yataktan fırladım bu da neydi şimdi?!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 05, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ZEVRAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin