Cinayet

87 11 15
                                    

Jisu'dan

Ders çok sıkmıştı bu yüzden hocadan izin alıp tuvalete gidicektim ama tek başıma değil, yanımda sıra arkadaşım olan Ning ile anlaşıp beraber gidecektik.

Ning ile anlaştıktan sonra ilk ben izin alıp gittim arkamdan Ning de gelecekti. Ning'i beklerken tuvalette tek başıma gidip geliyordum.

Aynadan kendime bakarken ki ilk kabinin kapısı açıldı, tek değildim anlaşılan.

Aynadan kendime bakmaya devam ederken bir şey fark ettim, arkamda siyah kapüşonlu, kapüşonunu kafasına geçirmiş ve siyah eşofmanlı kısaca siyaha bürünmüş biri duruyordu.

Baya garipsemiştim çünkü dik dik bana bakıyordu, tam arkamı dönecekken karnıma aniden saplanan ağrıyla yere yığıldım.

Karnıma bıçak saplanmış gibi bir ağrı vardı. Yerde acıdan yerimde duramıyordum.

Gözlerim aşağıya doğru kayarken bedenimden akıp giden kanları gördüm. Tam çığlık atacaktım ki siyaha bürünmüş olan kişi karnımdaki bıçağı çıkarıp tekrar bedenimin farklı yerlerine saplamaya başladı ama vücudum uyuştuğu için bir şey hissetmiyordum.

En sonunda yavaş yavaş gözlerim karardı, sol gözümden bir damla yaş süzüldü, bir çığlık duydum sonrası karanlık ve sessiz...

Chaeryeong'dan

Yaklaşık 4-5 dakika önce Jisu tuvalete gitmek için izin almıştı ondan biraz sonra da Ning tuvalet izni almıştı.

Her şey normal gidiyordu ki Ning tuvalete gittikten sonra tuvaletten tiz bir çığlık sesi duyuldu. Hocalar da dahil ilk başta kimse önemsemedi çünkü neredeyse her gün duyduğumuz seslerden biriydi.

Derse devam ederken aniden Ning içeriye daldı, ağlamaklı ve telaşlı bir şekilde bağırarak "BAYAN KIM, JISU TUVALETTE K-KANLAR İÇİNDE YATIYOR"

Dedi ve ağlamaya başladı. Bayan Kim, Ning'i fazla ciddiye almadı çünkü daha öncesinden de akıllarınca komiklik olsun diye bazen böyle şakalar yapardı, bunun için kaç kere disipline gitmişti zaten. Sınıfça bu duruma alışmıştık.

"Ne diyorsun Ning şakanın sırası değil, gittiğin bunca disiplin yetmedi ve daha fazlasını mı istiyorsun?" Diye söylendi Bayan Kim.

"YEMİN EDERİM BAYAN KIM, JISU'YU BİRİ ÖLDÜRMÜŞ, LÜTFEN YARDIM EDİN. YALVARIRIM" Ning çok ciddi görünüyordu, sanırım bu sefer şaka değildi.

Bayan Kim doğruluğunu kanıtlamak için sınıftan birini göndereceğini söyledi ve beni seçti. "Chaeryeong, bu sınıftan en çok sana güveniyorum. Tuvalete sen gideceksin" Dedi.

"Peki Bayan Kim" diyip Ning ile birlikte tuvalete girdim.

Umarım doğru değildir çünkü doğruysa birazdan yerde kanlar içinde yatan arkadaşımı görecektim, diğer kötü yanı ise benim kana korkum var. Bayan Kim en doğru seçimi yaptı (!)

Ning ile tuvaletin kapısına gelmiştik. Kapıyı hafifçe aralayıp içeriye baktım ve gerçekten yerde kanlar içinde yatan Jisu vardı bu yüzden kapıyı açmamla kapatmam bir oldu.

"Kahretsin, keşke bu da bir şaka olsaydı Ning" dedim. Ellerim tir tir titriyordu ve az önce gördüğüm görüntüyü unutmaya çalışıyordum fakat bu imkansız gibiydi. Direkt sınıfa koştum ve aniden içeri daldım.

"BAYAN KIM, GERÇEKTEN JISU YERDE KANLAR İÇİNDEY-" derken gözlerim doldu ve konuşmamı devam ettiremedim.

Bayan Kim bu sefer işi ciddiye almıştı ve aniden sandalyesinden bir hışımla kalkıp sınıftan çıktı. Tüm sınıf delirmek üzereydi, herkes şok içinde kalmıştı hatta bu durumdan hüngür hüngür ağlayan bile vardı.

Bunu kim yapmıştı ve neden yapmıştı?

...

Aradan daha 5 dakika bile geçmeden tüm okula yayılmıştı bu konu. Olaya müdür ve müdür yardımcıları da dahil olmuştu.

Dersler işlenmiyordu.

Başım dönüyordu ve midem bulanıyordu, keşke Bayan Kim onca öğrenci arasından beni seçip göndermeseydi o tuvalete.

Biraz da olsa kafa dağıtmak için kuzenim Chaeyoung'un yanına gidecektim. Chaeyoung 12. Sınıfa gidiyordu ben ise 11. Sınıfa gidiyordum.

Sınıflarımız aynı kattaydı. Koridorun karşı tarafına geçtikten sonra 12/B'nin kapısına geldim.

Kapı kilitliydi, kapıyı tıklattım ve Chaeyoung kapıyı açtı.

Chaeyoung bana Ning'i sordu, Ning'in Jisu'yu çok sevdiğini biliyordu. Ning'i teselli etmek için Chaeyoung ile birlikte bizim sınıfa gittik. Ning ağlıyordu.

Chaeyoung "Ning, iyi misin?" diye sordu. Ning "Chaeyoung unnie, her zaman yanında olan arkadaşın yanında yok ve hiçbir zaman geri gelmeyecek olsa nasıl hissedersin?" dedi.

Chaeyoung bir süre düşündükten sonra Ning'e sarılarak bir damla yaş döktü. Sanırım aklına Jennie gelmişti.

Jennie, Chaeyoung'un kankası ve birbirlerini çok seviyorlar.

Benim kankam Yeji'di. Yeji, C şubesindeydi, ben ise D şubesindeydim.

Chaeyoung ve Ning'in ağlaması bitmeyince Yeji'nin sınıfına gitmeye karar verdim.

Bende çok üzgündüm. Ning kadar olmasada Jisu'yu çok seviyordum.

Yeji ile biraz konuştuktan sonra tuvalete bakmaya karar verdik. Ne kadar korksakta ikimizde bu olayın aslını çok merak ediyorduk.

Tuvalete gittiğimizde cam açıktı ve camın altında üst üste konulmuş bir kaç tabure vardı. Bu manzarayla karşılaştığımızda aniden Yeji ile bakıştık.

Yeji "Katil her kimse bu camdan kaçmış olmalı" dedi. "Onu bunu boşver de katil de baya kısaymış" diye atladım. Yeji aniden kahkaha patlattı sonra tekrar ciddileşti.

Yeji "Neden? Eğer katil sen olsaydın taburesiz çıkmayı mı planlıyordun? Bence o kadarda uzun değisin." Diyip güldü. "Abartma aramızda sadece 2 cm var" dedim.

Yeji tam bir şey demek için ağzını açtığında siren seslerinin duyulmasıyla polislerin kapıyı açıp bize silah doğrultması bir oldu.

Bölüm Sonu

Who Is The Mafia 1 - [𝒊𝒕𝒛𝒚,𝒃𝒑,𝒂𝒆𝒔𝒑𝒂]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin