HEPINIZE SELAMLAR NASILSINIZ??? BAYADIR YOKTUM AKTIFLIK ICIN COK OZUR DILIYORUM😭 BU FICE NEDEN BASLADİM BILMIYORUM. OLAYLARI TAM OLARAK KAFAMDA OLUSTURMADAN BASLADIGIM ICIN COK SIKINTI CEKIYORUM YAZACAK HICBIR SEY GELMIYOR AKLIMA BU YUZDEN BIR AN ONCE BITIRIP BASKA FICE BASLAMAK ISTIYORUM HEPINIZDEN TEKRAR OZUR DILIYORUM 😭😭😭
Felix'ten
Sahildeki havanın kokusunu iyice içime çektim. Burada büyümüş olmama rağmen bu sahile ilk defa geliyordum. Denizin berraklığı, kumların temizliği ve güneşin yakıcı sıcaklığı çok güzeldi. Denizin hemen yanındaki kayalıklara doğru daldı gözüm. Fotoğraf çekmek için mükemmel bir yerdi. Hyunjin'de bunu fark etmiş olmalıydı.
"Felix gelsene şu kayalıklarda fotoğraf çekilelim."
"Olur."
Birlikte kayalıklara doğru ilerledik. Ellerimiz birbirine kenetliydi. Onun teninin sıcaklığı bana güven veriyordu. İyiki ona sahiptim...
"Geç bakalım Felix bey. Önce siz."
Demesiyle kıkırdayarak kayalıklardan denize doğru bakarak poz verdim. Hyunjin birkaç resim çekti. Her seferinde başka bir poz vererek gerçekten güzel görüntüler çıkmıştı ortaya. Çok hoşuma gitmişti.
"Bunu Instagram'da post olarak paylaşacağım. Uzun zamandır bir şey paylaşmıyordum zaten."
Hyunjin'in bana bakmasıyla kayalıkları işaret ettim.
"Hadi Hyunjin bey. Sıra sizde. Şimdi de sizi çekelim." Dedim gözlerinin içine bakarak. Gitmeden önce kıkırdadı.
"Tamam, böyle iyi mi?"
"Olmaz mı?" Dedim ve verdiği pozlara gülümseyerek fotoğraflarını çektim. Elimdeki kameraya odaklandım. Gerçekten çok güzel çıkmıştı. Fazla güzel... Onunla olduğum için çok şanslıyım.
"Baksana Hyunjin." Diyerek ona doğru ilerledim.
"Biraz uzak dur düşeceksin. Çok ileri gitme. Aşağısı uçurum." Diyerek uyardı beni.
"Sen gel o zaman."
Elimdeki fotoğraf makinesini aldı ve önce benim resimlerime, sonra da kendi resimlerine bakarak güldü.
"Sen nasıl çekmişsin, ben nasıl çekmişim." Dedim, fotoğrafıno detayla incelerken
"Ne oldu?"
"Güneş tam yüzüme vurduğu için çok güzel çıkmış. Ben ise doğru düzgün çekememişim."
"Sorun yok tatlım. Tekrar çekebilirsin."
Diyerek tekrar kayalıkların ucuna gitti. Tekrar kamerayı elime aldım ve fotoğrafını çektim. Bu sefer biraz fazla çektim. Fotoğraflara yaklaştırarak bakmaya başladım. Hepsine sırayla kaydırarak bakarken bir şey fark ettim. Son fotoğraf... Hyunjin fotoğrafta yoktu...
"HYUNJIN?!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Wounds Of The Past Are Bleeding Again | HyunLix
Fanfiction"Geçmişin yaraları tekrar kanıyor." . . . Başlangıç tarihi: [16.06.2023]