Hermione
Oyunu zaten herkese öğretmiştim. Arada Hogwarts da da oynardık. Hepimiz yerlerimizi aldığımızda sadece bir şişe eksikti. Ron'un elindeki cam şişeyi görünce "Ron içeceğin bitirdiysen şişeyi verir misin" dediğimde "al Herm" diye uzattı. "şişede hazır olduğuna göre ilk kim başlamak ister" diye sorduğumda Ginny "ben çeviririm" dedi ve şişeyi alıp çevirdi"şişe Ron ve harry arasında durunca Ron " d mi c mi" diye sorduğunda harry " doğruluk" dedi. Ron sırıtarak "Cho'ya karşı bir şeyler hissettin mi önceden" harry utanır bir şekilde"5.sınıfta böyle bir saçmalık yaptım ama zaten geçici bir şeydi"dedi. Harry cevap verdiği için o çeviriyordu ve şişe ben ve draco arasında durmuştu. "d mi c mi" diye sorduğumda "doğruluk" diye cevap verdi. Ne sormam gerektiğini gayet iyi biliyordum ki o soruyu sormazsan pansy beni öldürürdü. "blasie kimi seviyor" diye sordum. Draco oflayarak "ben niye doğruluk dedimki" diye hayıflandı. "artık çok geç hadi cevap ver" dediğimde "bizim binadan daphne diye bir kız var onu seviyordu. Eğer blasie e söylediğimi söylerseniz sizi öldürürüm."dediğinde pansy ağzı açık bakıyordu."cidden o kızı mı seviyormuş" dediğinde draco "bence gayet güzel Bi kız" dediğinde kaşlarımı çatıp ona baktım. Ne saçmalıyordu bu? Ayağa kalkıp odama çıkmak için yöneldim. Arkamdan seslenişlerini duyuyordum ama dönmeyecektim. Kolumun tutulmasıyka dönüp baktım. "şaka yaptım Herm" dediğinde "biliyor musun malfoy bence en başından birlikte olmamız hataydı" diyip kolundan kurtulup hemen yukarı çıktım. Yatağıma oturup düşünmeye başladım. Belkide aldatmıştı. Ama artık umrumda değildi. Ağlamayacaktım. Odanın kapısı açılmasıyla gelen kişiye pardon gelen kişilere baktım Pansy ve Ginny gelmişti. Yanıma oturup" draco eşyalarını topluyor gidecekmiş"dediklerinde" ben giderim onun gitmesine gerek yok. Hem annemleri özledim" dedikten sonra ayağa kalkıp bavulumu hazırlamaya koyuldum. Ginny "Herm tamam draco gitsin biraz ayrı durun kafanızı toplayın ama sen burda kal hem annem çok kırılır" dediğinde kararsız kaldım. Pansy de Ginny gibi düşündüğünü söyleyince 1 hafta daha burda kalayım diye düşündüm. O da sırf molly teyze kırılmasın diyeydi. Annemlere bir mektup yazıp bir hafta sonra geleceğimi bildirdim. Draco'nun yaptığını ben yapsam bağırır çağırır sonra giderdi. Bu yüzden şuan bana kızması için bir sebep yoktu.
Draco
Yaptığım küçük şakanın sonucunun böyle olmasını asla düşünmezdim. Gülüp eğlenir sanmıştım. Ama benden ayrılmıştı. Şimdi işe valizimi hazırlayıp buradan gidecektim. En iyisi buydu. Burda kalmamın bir manası yoktu artık. Ben onun için babamı karşıma almayı bile göze almışken onun küçük bir şaka için ayrılması o kadar kötüydüki. Harry 'nin ısrarlarını umursamayıp bahçeye gittim ve son kez arkamı dönüp baktım. Onu göremeyince geri önüme dönüp blasie lere cimlendim.
Bugünde bölüm attım nedense aşırı kitap yazasım var. Bu arada bundan sona direk Hogwarts a dönecekler günü yazayım bence.
Bu bölüm baya Dramione oldu mahakauaoahaoaua
Bölüm hakkındaki fikirlerinizi belirtirseniz sevinirim.
Oy vermeyi ve yorum atmayı unutmayınnn kendinize iyi bakınnnn baysssss💞✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter/Texting
FanfictionHp evreni Harry:71 Hermione:37 Ron:26 Dramione:58 Hogwarts:155 Draco:76 Ginny:4 Potter:70 Malfoy:52 Weasly:3 Dumbledoor:3 Snape:21 Granger:14 Hayrankurgu:636 Kavga:110 Hermionegranger:84 Harrypotter:266 Dracomalfoy:141 Tartışma:4