Balo Günü

85 15 6
                                    

Ay yine ben geldimm
Bu sefer daha da uzun yazacağım ahahahaha yani inşallah uzun olur. Keyifli okumalar babylerrr

Hermione - Ginny Özel

Ginny: Hermione çabuk yanıma gel ve nasıl olmuşum yorumla

Hermione: Bekle Ginny hemen geliyorum.

Hermione den

        Ginny e cevap yazdıktan sonra hemen başkan odasından çıkıp ortak salona ilerledim. Bu yıl 6.sınıfı bitiriyorduk ve ben çok heyecanlıydım. Siyah iddialı bir elbise tercih etmiştim. Draco'nun yanına yakılmak istiyordum. Ya da pardon o benim yanıma yakışır olsun. Kendi kendime düşüncelere dalarken ortak salona gelmiştim. Hemen üst kata çıkıp Ginny'nin yanına gittim. "sonunda geldin Herm nasıl olmuşum çabuk söyle makyajım uyumlu mu yoksa değiştireyim mi, saçım nasıl olmuş, takılarım güzel mi" diye ard arda bir sürü soru sorduğunda "Ginny sakin ol. Biliyorum harry i büyülemek istiyorsun ama zaten çok güzel olmuşsun. Ve zaten daha 1 saat var" dediğimde benim için saç modeli düşünmeye başladı. Ben elbisemi giyerken o da saçıma karar vermiş şimdi makyajımı düşünüyordu. Bugün sihir kullanmak istememiştim her şeyi biz yapmalıydık. Saçımı Ginny yaparken bende makyajımı yapıyordum.
    Ayakkabılarımı giydiğimde tamamen hazırdım. Zaten balonun başlamasınada 10 dakika gibi bir süre kalmıştı. Parvati Draco 'nun beni aşağıda beklediğini söyleyince yüzüme gülümsememi takınıp aşağı indim. Kapıyı açtığımda heyecanlı bir draco ile karşılaştım. Girmem için koluna girdiğimde bana sırıtarak bakıyordu. Yürümeye başladığımızda kulağıma "mükemmel gözüküyorsun" dediğinde sırıttım. "sende çok yakışıklı olmuşsun" diye cevap verdim. Büyük salona geldiğimde etraf mükemmel görünüyordu.

Üçüncü kişi şeklinde yazıldı

Tüm herkes etrefta büyülenmişcesine bakıyordu. Harry ve Ginny masada oturmuş diğerlerinin gelmesini bekliyordu. Hermione ve draco yu görünce Ginny elini sallayarak onları yanlarına çağırdı. Pansy ve Ron da geldiğinde sohbet etmeye başladılar. Theodore millicent ile gelmişti. Blasie ise tek gelmek istemişti çünkü sevmediği kızlarla gelmek istemiyordu.

   Slow bir müzik çalmaya başladığında draco "bu dansı bana lütfeder misiniz güzel bayan" diye sorduğunda hermione uzatılan eli tutarak draco nun onu sürüklemesine izin verdi. Diğer erkeklerde kızları teker teker dansa kaldırmaya başladılar. Herkes çok mutluydu.

311 kelime
Yine kısa oldu :D
Yarın daha uzun bölüm atacağım şimdiden söz veriyorum
Oy vermeyi ve yorum atmayı unutmayın kendinize iyi bakınnnn✨💞

311 kelime✨Yine kısa oldu :DYarın daha uzun bölüm atacağım şimdiden söz veriyorumOy vermeyi ve yorum atmayı unutmayın kendinize iyi bakınnnn✨💞

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Harry Potter/TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin