İNSAN OĞLUNUN DOĞASI

8 1 0
                                    

İnsanlar aslında bazen değişik olabiliyor. Yetişkinlerde ise bu durum çok farklı şeylere işaret edebiliyor. Aslında gerçekten insanları seviyor muyuz? Yoksa kendi çıkarlarımız için mi anlaşıyoruz ? Hepsinin bir cevabı var ama bunun bir cevabı yok . Bu cevap o kişide saklı eğer bunu görebilirsek gerçekten ona değer veriyoruzdur. Ama eğer o insanı içine kapatıp dışlarsak . Bu soruların hiçbir cevabı olmaz o zaman insan kendini işe yaramaz ve değersiz hisseder . O insanın içinde aslında bir ışık yanar ama o ışığı görmezsek o zaman işte ışığı söner ve gerçekten kendi duygularını önemsemez kendini sevmez ve kendinin hiçbir şeyi hak etmediğini düşünür . Eğer onu terk edersek yaşamayı bile kendine layık görmez. Başkalarının kendini sevmediğini görünce . Oda kendini sevmez çünkü insanlar sevmeyi başkalarından öğrenir eeee...... Başkaları onu sevmeyince o da kendini sevmez.

İnsanlar neden diğer insanları sevmez, duygularını önemsemez sizin için önemli olmayan şeler aslında o insan için ne kadar önemlidir .O insanı rencide etmek kadar onu anlamakta gerekir . İşte bazı insanlar ( çocuklar ) .Diğer yaşıtlarına saygı göstermezler . Bu insanların doğasında vardır .

Bir insan diğer insanı küçümserse . Kendini çok büyük görürse aslı hatayı o yapmış olur. Çünkü her insan eşittir be aynı haklara sahiptir.
Bu bebeklikte , çocuklukta ,yetişkinlikte her insan doğasında vardır . Evren böyle kurulmuştur . Bazı insanlar bunu kabullenip susar , bazıları ise güçlü durmaya çalışır ama bu en fazla 1,2 ay sürdürebilir . O da içinden ağlatken bu da içine bir çöp gibi atılır ...

İNSAN OĞLUNUN DOĞASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin