.
.
.
Kafamdaki garip ve şiddetli ağrıyla uyanıp gözlerimi araladım, dur bi saniye BANA NOLDU LAN OLUM!?"Ah merhaba türkiye bey uyandınız mı? Kendinizi iyi hissediyor musunuz?"
Kafamdaki ağrıyı aldırmadan kendimi yatakta dikleştirip etrafa bakındım, okulun revirindeymişim la.
"Noldu bana yavvv"
"Efendim kafanıza kafeteryanın tavanındaki lamba düştü ve kısa sürelik bir bilinç kaybı yaşadınız sakın korkmayın kafanıza küçük bir yarık oluşmuş onun dışında birşeyiniz yok"
Hemşireye dönüp küçük bir bakış attım
"Kazaylamı olmuş"
"..yani e-efendim galiba birisi bilerek lambanın kablolarıyla o-oynayıp düşmesini s-sağlamış Ama merak etmeyin kim yaptıysa onu bulacağız!"
Hemşireye gülümseyip yanındaki bana bakan endişeli mallara baktım. Amerika, azerbeycan, çin ve diğer kardeşlerim vardı.
"Abi senin için çok endişelendim BİLİYORMUSUN LAN 3 SAAT BOYUNCA UYANMADIN ARTIK ÇILDIRACAKTIM!"
"HAHAHQJJQJQJQHQHQHQ neyse neyse malsın olum sen, ben seni güzelce dövmeden ölür müyüm?"
Azerde gülümseyince diğer mallara bakıp konuştum
"Naber lan tırrrekler"
"Türkiye senin için ne kadar çok endişelendim haberin varmı? Bayıldığında hemen seni kucaklayıp revire getirdim!"
"Bence bir teşekkürü hakettim""He teşekkürler çinçançon"
Çin bana gülümserken ona ters ters bakan amerikayı aldırmadan yerimde yan tarafa kayıp tam yataktan inecekken kazağın sesiyle durdum
"ABİMMMMMM sen ve inmek ASLAAAA ÖLDÜRÜRÜM İNERSEN zaten hastasın!?"
"Kazakistan ameliyat olmadım sakin"
Kazakistanın bu tatlı sinirine gülüp geri yatağa yerleşip bacak bacak üstüne attım ve yumuşak yatağa iyice sindim, la bunlar ne kadar yumuşakmış çok iyi ha.
Bizimkiler taş gibi sert amk belim tutuluyor.
"Evvvvet türkiye ben babama danışıp kamera kayıtladından kimin yaptığını bulacağım senin için rahat olsun"
"Valla amerikacım sikimde bile değil kimin yaptığı"
Amerika bunu dememle gülümseyip bana baktı ve yavaş adımlarla revirden çıktı.
"Evet abi şimdi bu güzelmi güzel olan şurubu içip yatacaksın biraz daha yattıktan sonra seni ben eve bırakırım"
İçimden 'sanki araban var oç' diye geçirip geri önüme döndüm.
"He bide arabistan beyciğimiz seni eve bırakmam için altın ferrarisini ödünç verdi"
İçimden sevinç çığlıkları atarken 'YEAAHHHH BEYBİ' diye bağırmamak için kendimle savaş verirken bizimkilerde bana salakbuamk der gibi bakıyordu.
ÖFF ÇOK İYİ AGAA
Amerika'nın aşırı pahalı gözlüğünden;
Eveet şimdi gidip babamın ofisinden kameralara bakacağım ve o oruspuyu bulup öldüreceğim
Bide
tek o kameralarmı var sandınız?
HAH!
MUHTEŞEM AMERİKA TABİKİDE OKULA GİZLİ KAMERALAR KOYDU HA HA
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sıçtım. [türkiyexall]
Fanfictiontürkiye birgün yolun kenarında bir şişe bulur ve bu şişe türkiyenin epey dikkatini çeker yanına gidip bakar ve içinde pembe bir sıvı vardır. Tabi baş karakterimiz türkiye salak olduğu için bunu kafasına diker ve yere atar ama bilmiyordurki bu aşk ik...