8

99 19 8
                                    

Akaashi yatakta doğruldu ve sadece kendisinin duyabileceği bir ses duydu.

Bunun ne olduğunu biliyordu.

Bu Bokuto'ydu.

Akashi üzgündü.

Akaashi ayağa kalkıp Bokuto'yu tutmaktan ve ona her şeyin yoluna gireceğini söylemekten kaçındı.

Rahatlatma metotlarından herhangi birinin işe yarayıp yaramadığını bilmeden on iki hafta geçmişti.

Amaç neydi.

Akaashi geri uzandı ve derin bir nefes aldı.

Bir kapı açıldı. Sonra içeri girdi.

"H-hey, hey, hey Akaashi... uyanık mısın?"

"Hm?" Akaashi yukarı baktı ve Bokuto'nun ağladığını gördü. "İyi misin?"

"Akaashi sana aşık mıydım?"

Akaashi başını geri koydu. "Bokuto, altı yıldır bana aşıksın. Aşıktın. Ama şimdi aşık değilsin. Yine de sorun değil."

"Hayır, sorun değil değil!" Bokuto hıçkırdı.

Akaashi gözlerini kapattı. Bokuto yine heteroseksüel olduğunu söyleyecek ve Akaashi'nin tamamen yanıldığını iddia edecekti.

"Akaashi sen gerçekten iyi bir insansın! Unutulmayı hak etmiyorsun!" Bokuto bir kez daha hıçkırdı. "Sana tekrar aşık olmak istiyorum. Yapabileceksem. Gerçekten denemek istiyorum. Telefonumdaki videodaki kişi olmak istiyorum."

Akaashi battaniyesine gömüldü. Acıyordu. Çok kötü acıyordu. Bokuto'ya bunu kendine yapmaya zorlayamazdı. Bokuto'ya zarar verirdi.

Altı Hafta [Six Weeks | Bokuaka Tr]  ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin