Bölüm 4 -Sevgi Ve Şüpheler

35 5 4
                                    

Ne yıldızlar ne güneş ne de en kuvvetli ışık yenebilir gözlerinin ışıltısını. Al al yanakların  buluşsun aciz dudaklarımla ipek gibi saçların elime dolaşsın sarsın sımsıcak kolların beni hiç bırakmasın isterim.Hep sen ol isterim yanımda bir an bile göremesem aklımı yitirir benliğimi kaybederim. Ayıracaksa ölümün kaçınılmazlığı ayırsın bizi ona da çözümü yoktur hiçbir hekimin. Seni çok ve hep seviyorum sevgilim.

İkisi de o kadar iyi uyumuşlardır ki Baki ilk defa kendini uzun zaman sonra güvende ve hızurlu hissetmiştir sarıldıkları andan itibaren içi huzur dolmuştur. Yavaş yavaş Changbine olan hislerini anlamaya başlar...

Changbin de onun diğerlerinin yanında farklı onun yanında farklı oluşuna ne kadar soğuk görünse de dışardan içinin sımsıcak oluşuna ve ne kadar sert görünmeye çalışsa da içinde bir çocuk yatıyor oluşuna Baki'nin çoğu şeyi ona özel yapmasına çok mutlu olmuştur. Baki'nin yanında zaman nasıl geçiyor anlam veremiyordur. Onu şu an kollarının arasında tutması bile kalbinin yerinden çıkmasına yetecek kadar heyecanlanmasına sebep oluyordur.

Sabah olur...

Changbin Bakiden önce uyanmıştır ama asla onu bırakmak istemez usul usul kafasını öper ve yavaşça seslenmeye başlar. 

Changbin : Baakii bakiii
Der usulca
Baki hafifçe gözlerini açar ve vücudunu Changbine döndürür kollarını kollarının arasından geçirir ve sarar kafasını yavaşça Changbin'in gıdığına yerleştirir ve Changbine iyice sokulur.

Baki : Tamam kalkıcam sadece biraz daha hem  bugün pazar ne olur biraz daha uyusak
Changbin Baki'nin hareketleri karşısında afallar ama içi onun da huzur dolmuştur.
Changbin : Tamam ama sadece çok tatlı söylediğin için
Der ve Bakiyi o da sarar.

1,2 saat daha uyurlar.

Bu sefer Baki uyanır o kadar güvende hissediyordur ki uzun zamandır böyle şeyler hissetmiyordur.
Bakiyi hayatında kimse gerçekten sevmemiştir, hayatı zorbalık görmekle bir ortamda sevilmeyen sürekli eleştirilen iyi olmaya çalışsa bile asla değeri bilinmemiş yaptıkları hep başına kakılmış yaptığı iyilikler asla görülmemiştir. İlk defa bunları yapan biriyle yakın olmak onu çok mutlu etmiştir.
O kadar mutlu olmuştur ki gözleri dolar sessizce ağlamaya başlar.
Seslere Changbin uyanır telaşla kalkar.
Changbin : Baki noldu iyi misin?
Baki : İyiyim iyiyim sadece duygulandım biraz. 
Changbin : Ne oldu ki?
Baki : Kendimden bahsetmeyi çok sevmem ama daha önce beni senin kadar önemseyen olmamıştı gerçekten o yüzden duygulandım.
Changbin duydukları karşısında şok olmuştur.

-Changbin'in gözünden-
Demek bu soğuk nevale tavırları asla umursamayan tavırlarının nedeni hiç sevilmemesiymiş.
Sevmeyi bilmiyor ki
Der ve Bakiyi omzuna yatırır
Changbin : Tamam tamam geçti bak ben burdayım
Der ve sırtını sıvazlar.
Baki : T-teşekkür ederim gerçekten
Der ve bir süre daha ağlamaya devam eder
Changbin onu sımsıkı sarar ve ağlaması dinene kadar bırakmaz.

Baki sonunda sakinleşmiştir.
Changbin  Baki'nin gözyaşlarını siler ve  yanağına bir öpücük kondurur.
Changbin : Üzülmek yok tamam mı bak ben burdayım bir yere gitmiyorum
Der ve Baki'nin ellerini tutar.
Baki gülümser ve kafa sallar.
İkisi de yavaş yavaş aşağıya iner ve bir şeyler atıştırılar sonra projelerine devam ederler.

Akşama kadar belli aralıklarla mola vererek projeyi bitirirler.

Saat 11:30 sularında
İkisi de mutfakta bir şeyler içip konuşuyorlardır ikisi de birbiriyle vakit geçirmekten çok keyif alıyorlardır.
Konuşurlarken Changbin'in telefonu çalar.
Changbin : Ben hemen şuna cevap verip geliyorum
Der
Baki merak eder ve Changbine gözükmeden dinler
Changbin telefonda : Evet evet her şey kontrolüm altında merak etmeyin evet evet hallettim ben bana güvenmiyor musunuz hangi işi yarım bıraktım da bunu bırakayım en iyisini yapacağım her zamanki gibi.  Der
Bunları duyan Baki kulaklarına inanamaz ve
- Ne yani bu davranışları bana iyi davranması sarılması beni önemsemesi hepsi başkası için miydi gerçekten ona inandım bir de,salaksın Baki salaksın o kadar acizsin ki en ufak bir sevgi gördüğünde hemen güvenip her şeyini veriyorsun kendini değil karşındakini daha çok düşünüyorsun. Aptalsın hiçbir şeyden ders çıkarmayan enayinin tekisin.
Der ve göz yaşlarına hakim olamaz o sırada Changbin konuşmasını bitirmiştir ve ağlayan Baki'yi görür.
Changbin : Ne oldu
Baki : Sana gerçekten inanmıştım gerçekten farklısın sanmıştım.
Der ve ağlayarak evden kaçar,üstüne üstlük yağmur yağıyordur
Ağlayarak koşar Changbin onu duyduğunu anlar ve açıklamak için hemen arkasından koşar
Baki : Salak Baki Aptal Baki bu kadar salaksın işte
Der ve kafasına vura vura ağlar.
O sırada Changbin koşmaya devam eder
Baki arkasını döner ve Changbini görür.
Baki : Gelme sakın gelme bırak beni sen yokken sevgisizdim ama kalbim kırık değildi
Der
Changbin : Hayır yanlış anladın lütfen dinle beni
Changbin Baki'nin durmayacağını anlar ve daha hızlı koşmaya başlar. 

En sonunda Changbin Baki'yi durdurmayı başarır.
Changbin Baki'nin kolundan tutar ve kendine çevirir
Baki : Ne var ne yine beni kandırmaya mı geldin
Changbin : Lütfen sakin ol ve beni dinle duyduğun şeylerin seninle zerre alakası yok kimseye söylememiştim çünkü şirket öyle söylemişti okul balosunda şarkı söylememi istediler onunla ilgili durum kontrolü yapıyorlardı ben ben sana bile isteye zarar verir miyim yaptığım yaşadığımız her şey gerçekti Baki seni hiçbir zaman kandırmadım ya da kandırmayı düşünmedim içimden gelerek yaptım ne yaptıysam ama hala bana inanmiyosan yapacak bir şeyim yok.
Der ve Baki'nin kolunu bırakır ikisi de sırılsıklam olmuştur.
Baki Changbin'in gerçeği söylediğini anlar ama çok geçtir Changbin çoktan eve dönmek için yürümeye başlamıştır.
Baki : CHANGBİN DUR!
Diye bağırır ve Changbin arkasını döner durdurmayı başardığını gören Baki hemen koşar ve yanına gider.
Baki : Bunu unuttun
Changbin : Neyi unuttum
Baki Changbinin çenesine elini koyar ve yavaşça dudaklarından öper.
Baki : Bunu
Der ve bu sefer de Changbin Bakiyi belinden tutar ve o öper.
Öptükten sonra ikisi de kafalarını koyar ve salak salak gülmeye başlarlar.
Changbin : Gerçekten seni kandırdığımı düşünmene inanamıyorum.
Der Baki Changbin'in koluna vurur
Changbin : Tamam tamam bir şey demedim der
Ve ikisi de tekrar Changbin'in evine dönerler.
Changbin : İyi ıslandık ama
Baki : Kesinlikle şimşek çaksaydı olduğum yere kapanırdım inanılmaz korkuyorum hala
Der ve ikisi de yukarıya çıkarlar üstlerini değişeceklerdir ve bu sefer ikisi de odadan çıkmaya ya da diğerinin çıkmasına ihtiyaç duymaz beraber üstlerini değişirler Changbinde aynı pijamadan iki tane vardır. Aynı pijamayı giyerler ve kocamaaan sarılırlar.
Ardından Changbin öksürmeye başlar.
Baki telaşlı bir şekilde
- Ne oluyor iyi misin?
Changbin : İyiyim iyiyim sadece soğuk bana çok etki ediyor
Baki : Benim yüzümden üşüttün kendime inanamıyorum
Changbin : Kesinlikle buna değdi
Der ve ikisi de gülerler.
Baki Changbin'i yanına çeker ve onu elleriyle ısıtır Changbin de başını Baki'nin omzuna koyar.

Bir süre öyle kalırlar.
Changbin'in ateşi çıkmıştır Baki Changbini yataklarına yatırır ve başına ıslak havlu koyar
Changbin titremeye başlar.
Baki Changbin'in elini sımsıkı tutar ve
-Sakin ol ben burdayım
Der ve bir saat kadar Changbin'in yanında kalır.
Changbin'in ateşi biraz azalmıştır Baki tam olmaycak şekilde Changbin'in üstünü örter ve yanağına bir öpücük kondurup aşağıya iner.
Mutfağa gidip malzemeleri bulur tencereyi çıkarır ocağa koyar ve altını yakar. Malzemeleri ekler ve güzel bir sebze çorbası hazırlar. 
Sebze çorbasını tasa koyar hafiçe tuz atar ve yanına su alır.
Yukarı çıkar masaya çorbayı ve suyu koyar ve yatağın yanına sandalye çeker kaşıkla çorbayı karıştırarak hafiçe soğutur Changbin'in ağzı yanmasın diye.
Kaşığı geri koyar Changbin'in yanına yaklaşır ve yavaşça onu uyandırır.
Baki : Hadi biraz çorba iç iyi gelir sana hemen toparlarsın.
Changbin : Çorbayı ne yapayım
Der ve Bakiyi elinden tutup yatağa çeker ve sımsıkı sarılır yorganı açar ve Baki'nin üstünü örter.
Kafasını öper ve Bakiyi göğüsüne yatırır.
Changbin : Biraz böyle kal bu bana en iyi gelecek olan şey
Der
Bir süre öyle kalırlar ikisini de huzur kaplar.
Baki daha fazla kendini tutamaz ve...
Baki : Changbin Ben b-ben seni seviyorum. Hem de çok seviyorum bana böyle davranan ilk ve tek insansın.  Senden çok ama çok hoşlanıyorum, şarkıcı olduğun için ilişki istemezsen anlarım ama aramız hep böyle kalsın olur mu?
Der Changbin önce şaşırır ama Baki'nin de ondan hoşlandığını duyunca rahatlar.
Changbin : Ben de senden çok hoşlanıyorum, beni kurtardığın ilk günden beri ve saçmalama tabi ki sevgilin olurum eğer bu teklif onun içinse tabi. 
Baki : Tabii ki onun için , Seni çok seviyorum Changbin
Changbin : Ha bu arada okulda üstünü örttüğümde ve hırkanı bana ödünç verdiğinde kokladığını görmediğimi sanıyosan yanılıyosun
Der ve güler
Baki : Tahmin etmeliydim
Der ve ekler
Baki : Neyse artık çorbayı gerçekten içmelisin
Changbin : Senin yaptığın çorba bana nasıl iyi gelmesin ki zaten
Der ve Baki tekrar sandalyeye oturur, yavaş yavaş Changbine çorbasını içirir.
Changbin çorbasını bitirir, Baki suyu yavaşça masadan alır ve Changbine suyu da içirir.
Changbin : Teşekkür ederim Baki'm
Der ve ekler
- Çorbamı da suyumu da içtim şimdi tek ihtiyacım olan şey sensin gel yanıma
Der ve kollarını açar Baki hafifçe gülümser ve Changbinin kollarının arasına girer Changbin üstlerini örter ikisi de hafifçe aşağıya kayar ve
Baki : Seni çok seviyorum Changbin
Changbin : Ben de seni çok seviyorum
Der ve Baki'nin yanağından öper.
İkisi de birbirine iyi geceler der ve sarılarak uykuya dalarlar.

                      - DÖRDÜNCÜ BÖLÜM SONU-

Ben bir kez vuruldum  - ChangkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin