Bölüm 3 -Proje

37 7 3
                                    

Gözlerin gözlerimle buluşana kadar ellerin ellerime kavuşana kadar beni o sımsıcak kollarının arasına alana kadar bu çivisi çıkmış Dünya'nın sonu gelene kadar ölüm bizi ayırana kadar sevgilim.
Vurmuşum kalbime mühür ben bi sen varsın mühürü kırabilecek mühüre dokunan yanar senin dokunuşunla çiçekler açar kalbimde ne kalır mühür ne de en ufak bi acı hepsi seni görünce son bulur.
Seni çok seviyorum sevgilim.

Sabah olur...

Baki hafta sonu olduğu için daha çok uyumak ister ama proje için kalkmak zorundadır zor güç gözünü açar ellerini yüzünü yıkar aynada kendine bakar kendini bir anlığına beğenmez hemen traş makinasını çıkartır ergen kıllarından kurtulur kafasına bandana geçirir yüzünü gözlerini derinlemesine temizler. Yüzüne maske yapar kaşlarını düzeltir ve aynaya bakar.

-Fena bir şey oldum he

Bunu dedikten sonra Baki bir süre afallar
Gerçekten Changbine iyi gözükmek için hazırlanmıştı Changbini koruması o yorulması diye sırtında taşıması bir şey olduğunda telaşlanışı saçları ellerinin yumuşaklığı sırada otururken tatlı gülümsemeleri ve bundan etkilenişi kalbinde uçan kelebekler.

-Neler oluyor bana o kadar güzel ama garip bir his ki asla anlam veremiyorum

Saat 12:40 olmuştur ve 13:00 da Changbin'in evinde olması gerekiyordur.
- Hasiktir geç kalıcam
Hemen dolabından açık mavi kot pantolonunu giyer üstüne de en sevdiği hoodiesini (kapüşonlu sweatshirt)giyer.
Hemen evden çıkar ve Changbin'in evine doğru yola koyulur.

Bir süre sonra...
Baki Changbin'in evine gelmiştir saatini kontrol eder ve saat 13:15 olmuştur.
-Bir yere de zamanında yetişsem zaten neyse artık
Der ve hafifçe kapıyı tıktıklar.
Kısa bir süre sonra kapı açılır Changbin'in kafasına küçük tavşan şapkası vardır çok tatlı bir hoodie giymiştir ve ayaklarında da tavşan terlikleri vardır.

İkisi de birbirini görünce afallar Baki Changbin'i çok tatlı bulur Changbin'i Baki'yi ilk defa okul forması dışında görmek onu çok etkilemiştir.

Changbin şaşkın bir şekilde
- Gel içeri
Baki içeri girer ve Changbin'in odasına çıkarlar.
Changbin : Sen otur ben bize içecek alıp geliyorum
Der Baki odayı hafifçe inceler ve masaya oturur.

O sırada...
Changbin için içecek bir bahane olmuştur Bakiden çok etkilenmiştir hemen bir soğuk su doldurup tek dikişte içer ve

Oğlum o neydi ilk defa böyle görüyorum onu delireceğim şimdi bu yakışıklılık ne? Neyse kendine gel Changbin.

Changbin usul adımlarla yukarı çıkar o sırada da Baki Changbin uzun süre gelmeyince merak etmiştir ve aşağıya inecektir.
İkisi de aynı anda harekete geçtikleri için tam Changbin kapıya geldiğinde Baki kapıyı açar birbirilerine o kadar yaklaşırlar ki ikisi de birbirinin kalp atışını duyabilecek kadar yakınlardır.

İkisi de bir anda çok utanır ve
Baki : Çok pardon
Der ve kapının önünden çekilir.
Changbin : Sorun değill
Der ve masaya geçerler
Proje hakkında konuşmaya başlarlar.

Changbin : Hangi konu üzerine gidelim Organik Kimya Analitik Kimya?

Changbin soru sorarken Baki sadece Changbini izlemeye odaklanmıştır ve Changbini duymaz bile cevap alamayınca Bakiye döner ve göz göze gelirler.

İkisi de hemen utanır ve Baki cevap verir
-Hangisi olsun sen karar ver benim derslerle pek ilgim yok
Der
Changbin : O zaman Organik olsun hem Karbonlardan güzel bir şablon çıkarırız hem de bileşenleri bulmamız kolay olur ayrıca Organik Kimyanın temellerini atan Alman kimyacı Friedrich Wöhler'in hayatı ve çalışmalarını koyabiliriz güzel bir açıklamayla tamamdır bu iş.

Der,  Baki Changbin'in dediklerininden hiçbir şey anlamaz  sadece hayran hayran Changbini izler ve kafa sallar.

Konular tamamdır Changbin konularla ilgili açıklamaları yazar Baki de bir yandan tabloları çizmeye başlar. 

Baki hızlı bitirdiği için  Changbine el şakası yapmaya başlar Changbin de karşılık verir karşılıklı el şakası yaparken boğuşmaya başlarlar önce eğlenirlerken yere düşerler ve yerde de devam ederlerken Baki Changbinin üstüne çıkmıştır.
Bir anda pozisyonlarının farkına varırlar ve ikisi de hemen ayağa kalkar ve utanırlar. Ayağa kalkarken Baki masaya çarpar ve tüm içecek üstüne dökülür.

Changbin : Bir de bana sakar dersin.
Der, Dolabından hoodie çıkarır ve Baki'ye uzatır
Changbin : Ben çıkayım da rahat rahat giyin.
Der ve odadan çıkar mutfağa iner biraz önce yaşananlardan dolayı sıcak basmıştır. Tekrar soğuk su içer. 

-Changbin'in gözünden-
Bu çocuk ne böyle ya Turnelere çıktım milyonların önünde şarkı söyledim böyle heyecanlanmadım.
Neyse kafamı bulanıklaştırmamalıyım önceliğim proje.
Der ve yukarı çıkar
Baki hoodieyi giymiştir ve masaya oturmuştur Changbin Bakinin arkasından gelir ve ellerini omzuna koyar ve
-Ne yaptın bakalım
Der Baki de Changbine dönmek ister arkasını döner ama unuttuğu bir şey vardır sandalye tekerleklidir döndüğü gibi Changbin dengesini kaybeder ve düşecek gibi olur tam düşecekken Baki Changbini tutar...
Changbin doğrulur ve
-Teşekkür ederim Baki
Der ve otururup projeye devam ederler

Birkaç saat sonra...

Projeyi tamamlarlar.
Baki : Oh be bitti sonunda amma projeymiş
Changbin : Evet kollarımı hissetmiyorum
Baki : Gel masaj yapayım kollarına
Der ve Changbinin kollarını açar kaslarını görünce şok olur gözleri fal taşı gibi açılır.
Baki : Woah baya kaslıymışsın neden kendini savunamadın Zorbaya karşı
Der
Changbin : İki kere gafil avladı hem kaslı olmam kavga etmeyi bildiğim anlamına gelmiyor ki hayatımda hiç kavgaya karışmadım şarkıcı olduğum için formumu korumak amaçlı gittiğim spor sayesinde oldu.
Baki Changbin'in kaslarından çok etkilenir ve belli etmemeye çalışır.
Changbin : Bu kadar çalışma yeter gel mutfağa inip bir şeylet atıştıralım
Der ve ikisi de mutfağa inerler

Bir şeyler atıştırırken Changbin daha önce sahnede yaşadığı komik anıları anlatır ikisi de saatlerce konuşur ve gülerler o kadar eğlenirler ki saatin farkına bile varmazlar.

Gece olur...
Baki saatini kontrol eder saat 01:20 olmuştur.
Baki : Oha saate bak hiç fark etmemişiz eve gitmeliyim
Changbin : Bu saatte seni dışarıya tek başına gönderemem bende kalıyosun
Baki :A-Ama neyse tamam bari bizimkilere haber vereyim
Der Baki telefonununu çıkarır

                            Melo ve Baki dm
-Abicim ben bugün Changbin abinde kalıyorum anneme haber edersin.
Melo : Tamam abis

Baki : Haber verdim tamam o iş
Changbin : Süper o zaman,film açayım mı ne dersin
Baki : Süper olur.

Changbin içecekleri getirir Baki de o sırada filmi açar Changbin içeceklerle birlikte gelir ve filmi izlemeye başlarlar.

Birkaç saat sonra...
İçecekleri bitmiştir film izlemeye devam ederklerken Baki yavaşça Changbin'in dizlerine yatar ve öyle izlemeye devam eder.
Changbin Baki'yi böyle görmekten çok hoşnuttur ve Baki'yi çok tatlı bulmaya başlar.
Film izlerlerken yağmur başlar filmin sesinden fark etmezler sonunda film biter Baki doğrulur.

Changbin : Artık yatsak iyi olur
Baki : Bence de
Changbin : Yukarıda boş oda var orda ihtiyacın olan her şey var.
Baki : Teşekkür ederim
Der ve ikisi de odalarına geçerler.
Film izlerken fark etmedikleri yağmuru Baki fark eder ve şimşek çakmaya başlar Baki küçüklükten beri şimşekten çok korkar ve kafasına yorganı çeker uyumaya çalışır.
Şimşek 1 çarpar 2 çarpar şimşek her çakışında Baki irkilir ve
- Yok böyle olmayacak en iyisi Changbin'in yanına gitmek
Baki bir elinde yastık bir elinde telefonu ile Changbin'in odasına gider ve kapıyı çalar.
İçeriden bir ses yükselir
Geeeeel !
Baki içeriye girer ve
- Ya ben küçüklükten beri şimşekten çok korkarım normalde odamda kardeşim olur tek yatınca uyuyamadım der.
Changbin : Sorun değil gel bakalım
Der ve yorganını açar Baki Changbinin yanına gider ve yatar Changbin Baki'nin arkasından kollarını dolar ve sımsıkı sarılır.

Changbin : Daha iyi misin
Baki : Evet teşekkür ederim
Changbin : Ne demek hadi iyi gecelerr

Der ve ikisi de sarılarak uykuya dalar.

                        -ÜÇÜNCÜ BÖLÜM SONU-

     

Ben bir kez vuruldum  - ChangkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin