Ah sevgilim bir bilsen son zamanlarda kalbim ne kadar ağır... hayır hayır aşkımızı taşımaktan değil ellerini tutup öpemediğim için senin kollarının arasında olmadığım için o tatlı mı tatlı yanakların aciz dudaklarımla buluşmadığı için sanat eseri yüzüne doya doya bakıp ''bu adam benim sevgilim'' diyemediğim için ama olsun kalbimde seni,aşkımızı taşımak bile yetiyor bana emin olabilirsin. Seni sevmekten bir gün bile usanmayacağım bir gün bile yorulmayacağım biz kavuşana dek seni bekleyeceğim kavuşamasak bile sadece seni bekleyeceğim söz veriyorum ve ben seni çok özledim sevgilim.Sabah olur...
Mutlu ve iyi geçen bir randevudan sonra sevdiğiniz insanın kollarında uyumak daha ne isteyebilirsiniz ki bu Dünyadan değil mi? Baki de öyle düşünüyor şu anda daha kendinden bile emin değilken Changbin'e olan duyguları bazen onu bile şaşırtıyor kendine bile inanası gelmiyor ama emin olduğumuz bir şey var o da Changbinsiz kendini bir yerde göremediği hayal edemediği.
Peki ya Changbin? O nasıl hissediyor sizce zaten çok çekici olduğu için bunu biliyor muydu yoksa o da mı tahmin etmezdi Bakiyle böyle olacaklarını?
Hepsini öğreneceğiz...
Baki yavaşça gözlerini açar sevdiği adamın kollarında uyanmak onu her zaman olduğu gibi çok mutlu etmiştir gözlerini karşısında huzurla uyuyan Changbini bir süre izler o sırada Changbin de gözlerini açar ondan önce uyanmış Baki'nin hayran hayran onu izlediğini görür ve gülümser.
Changbin : Günaydın sevgilim
Baki : Günaydın gün ışığım,sana böyle günaydın demekten hiç usanmayacağım biliyor musun
Changbin'in gülümsemesi artar ve Baki'yi tutup kendine daha da çeker ve
Changbin : Ben de seni her gün böyle sıkı sıkı sarmaktan, sarılmaktan hiç usanmayacağım sevgilim.
der ve alnından öper...
Bir süre daha da öyle kalırlar ve Baki hafifçe gerinir ve yatakta oturur şekilde kalkar Changbin de aynılarını yapar ama hala ayılamamıştır Baki'ye sarılır ve bacaklarına kafasını koyar.
Baki : Benim bebeğimin hala uykusu mu var yoksa?
Changbin kafası gömülü bir şekilde ''hmhm'' sesi çıkarır Baki bunu çok tatlı bulur ve saçlarıyla oynarken gülümser Changbin'in çenesinin altından tutar ve hafifçe kafasını kaldırır ve dudaklarından öper.
Baki : Bu ayılmana yardım etti mi sevgilim?
Changbin kafasını sallar ikisi de beraber banyoya giderler Changbin duş alırken Baki yüz yıkama jeliyle yüzünü yıkıyordur yüzünü iyice köpürttükten sonra güzelce durular ve havluyla yüzünü kurutur bu sırada Changbin duştan çıkıp havlusunu güzelce kendine sarar ve Baki'nin arkasından yaklaşıp yanağından öptükten sonra giyinmek için odaya geçer Baki dişlerini fırçalar saçlarını düzeltir ve o da odaya geçer.
Changbin üstünü giyinmiştir ama saçlarını hala kurutmamış bir şekilde yatakta oturuyordur Baki banyoya geri döner ve kurutma makinesini alır uzatmaya takar ve Changbin'in arkasına oturur ve saçlarını kurutmaya başlar
Baki : Çok sıcak olursa söyle tamam mı sevgilim?
Changbin kafasını sallar Baki sıcaklığı tam ayarlamıştır yavaş yavaş Changbin'in saçlarını kurutmaya başlar ellerini saçlarının arasında gezdirirken bir yandan da güzelce kurutma makinesini saçlarına tutar kuruttuktan sonra havadan dolayı gözlerini kapatmış olan Changbini kendine döndürür ve yanağından öper.
Baki : Bitti sevgilim.
Changbin de Baki'nin yanağından öper ve
-Teşekkür ederim sevgilim