IV.

59 14 21
                                    

kucuk bir aciklama, artik ingilizce klavye ile yazacagim cunku turkce klavyem cok kucuk, umarim rahatsiz olmazsiniz<3
————————————————

Changbin ve Hyunjin sese doğru yönelirken Jeongin'in acıyla inleme sesleri geliyordu. Hyunjin gördüğünde ise şok oldu; sanırım çocuk babası tarafından taciz ediliyordu.
~~~~~~~~~~

Hyunjin ve Changbin bir sure bakistilar, Changbin cebinden sessizce telefonunu cikararak olanlari video altina almaya basladi. Sonucta Jeongin'in adi ve soyadi belliydi, polise gittiklerinde kolayca tutuklatabilirlerdi.

Hyunjin artik dayanamiyordu daha sabah gordugun cocugun taciz edilmesine. Ici gidiyordu, sanki zehir icmisti, nefes alirken inip kalkan gogsu Changbin'in omuzlarina degiyordu. Tam harekete gecip yanlarina gidecekken kolundaki el ona engel oldu.

"Ne sikim yapmaya calisiyorsun?"dedi Changbin fisiltiyla. Hyunjin Changbin'e sinirli sekilde bakip cevap verdi. "Birini kurtarmaya calisiyorum."

Tam o sirada Hyunjin'in telefonuna bir arama geldi ki zil sesi oldukca acik oldugundan Jeongin'in babasi sandiklari kisi arkasini dondu.

"Sictik." Hyunjin ve Changbin kacmaya basladilar, adam ise onlarin arkasindan kucuk bir kufur savurdu, gorunuse gore bu kisilerle de isi olacakti..

Jeongin'i buyuk bir hisimla birakti ve siritip arkasina donerek yurumeye basladi. Jeongin artik gercekten sıkilmisti, keske suan hic hayatta olmasaydi, keske 17 yil once annesinin karnindeyken olseydi, belki onun icin her sey daha guzel olurdu.
————————————————

Kisa bolum oldu maalesef, gece sıkildim ve dedim ki niye yb yazmayayim. Diger bolume bir seyler planladim bakalim nolucak:)
Iyi gunler!!💗

artist || hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin