ခွန်းအတွက် သွေးကို ဆရာမလေးက လှူပေးတယ်တဲ့လေ........
ခွန်း ဆေးရုံကဆင်းပြီး ဆရာမလေးအိမ်မှာ နေခဲ့ရတယ်.........
ဆရာမလေးနဲ့ ရင်းနှီးတဲ့အခြေအနေတစ်ခုကို ဖန်တီးနိုင်ခဲ့တယ်..........
ဆရာမလေးကို 528နဲ့1500ပေါင်းစပ်ပြီး နှလုံးသားနဲ့ရင်းလို့ ချစ်တာပါဆိုတဲ့အကြောင်းတော့ ဖွင့်မပြောဖြစ်ခဲ့ပါဘူး...........
အခုလိုအခြေအနေလေးတောင် မရတော့မှာကို စိုးရိမ်မိတယ်..........
တစ်ရက်တော့..........ကျောင်းကအပြန်.......
အိမ်မှာ လူကြီးတွေစုံလို့ ဘာဖြစ်လို့လဲမသိ ရင်ထဲမှာ မကောင်းတဲ့ခံစားချက်တွေ ဖြစ်လာတယ်..........
"သမီးလေး ခွန်း လာ ဆရာမလေးဆီ လာပါအုံး"
"ဒါ ဆရာမလေးရဲ့ သတို့သားလောင်းလေ ဆရာမလေးတို့ 4လပိုင်း 3 ရက်နေ့လောက် မင်္ဂလာဆောင်မယ်"...........
"အာ ဟုတ် တွေ့ရတာဝမ်းသာပါတယ် ဦး"
"ကျွန်တော့်ဆရာမလေးကို စိတ်ချမ်းသာအောင် ဂရုစိုက်ပေးပါနော်"
"စိတ်ချပါ သမီး "
"သမီး ဆရာမလေးတို့ မင်္ဂလာဆောင်တဲ့နေကျ ဓာတ်ပုံလှလှလေးတွေ ရိုက်ပေးပါနော် ငါ့သမီးလေး ဓာတ်ပုံရိုက်တော်တာ ဆရာမလေးအသိဆုံးမို့"...........
"ဟုတ်ကဲ့ပါဆရာမလေး စိတ်ချပါနော်"
"ဒါဆို သမီး သွားနားတော့နော်"
"ဟုတ်" 😊
"အဲ့ဒီနေ့က ကျွန်တော့်ကမ္ဘာပျက်တဲ့နေ့ပါဘဲ"
ရင်ထဲမှာ အမျိုးအမည်မသိတဲ့ခံစားချက်တွေ နဲ့ရင်ကွဲမတတ်ခံစားခဲ့ရတယ်
အဲ့လိုနဲ့........
3/4/2013 ........ မင်္ဂလာဆောင်မှာ ဆရာမလေးတို့ဇနီးမောင်နှံအတွက် ဓာတ်ပုံလှလှလေးရိုက်ပေးဖြစ်ခဲ့တယ်......
အဲ့ဒီ့ဓာတ်ပုံလေးက မှန်ဘောင်ထဲမှာ ခံညားစွာနဲ့ အိမ်ရဲ့ ဧည့်ခန်းမှာ နေရာယူလျက်........
နှလုံးသားနဲ့ရင်းပြီး ရိုက်ပေးခဲ့တယ်ဆိုတာတော့ ဆရာမလေး သိပါလိမ့်မလား...........
ခွန်းလဲ အဲ့နေ့ကစ ခွန်းအိမ်မှာဘဲ ပြန်နေပြီး ဘဝကို အကောင်းဆုံးဖြစ်အောင် တည်ဆောက်ခဲ့ပါတယ်...........
#ဇာတ်သိမ်းလိုက်ပါပြီ
#စောင့်ဖတ်ပေးကြတဲ့ တစ်ဦးတစ်ယောက်ချင်းစီတိုင်းကို ကျေးဇူးတင်ပါတယ်
#voteတွေ cmtတွေ ပေးကြမယ်ဆိုရင်တော့ တီချယ်နဲ့ကျောင်းသူficလေး ရေးပေးပါ့မယ် 😊
#တီချယ်မရှိသူများ အားကျစေရန်😁
Myat Khun Cho
YOU ARE READING
မျှော်လင့်မိခဲ့သော
Romanceဆရာမနဲ့ကျောင်းသူ GL ficလေးပါဗျ Punishment type လေးမို့ ပထမဆုံးရေးသားဖူးတာမို့ အမှားများပါခဲ့ရင် ခွင့်လွှတ်နားလည်ပြီး အားပေးကြပါအုံးဗျ