Üniversitede tanışmış yıllardır arkadaş olan Chan ve Seungmin, her gün grup hâlinde bir arada gezer eğlenirlermiş.
(Seungmin ağzından anlatım)changbinin yemekleri
yiyecek canavarı
bu nasıl isim lan hangi
amcik koydu bunukucuk iste boş
ben koydum ne yapcan
dayıyiyecek canavarı
dövecem var mı bir
diyeceğinkucuk iste boş
divecekmis sen git
boks torbasıni dov
gücün anca ona yeteryiyecek canavarı
gelde dovum kimin
gücü yetmiyormus
gör tabi yaşarsankucuk iste boş
gel gel kim kimi
dövüyor bakalimsarı civan
uff kesin sesinizi
bir huzur bırakmadinizyiyecek canavarı
göstercem ben sana
huzurusarı civan
benim ne suçum
vardı bearaya giren bomba
cidden yeter kesin
bıktım sizdesiz
kapı şurda gidebilirsin
canımaraya giren bomba
sizinle mi uğraşcam
be beni bir daha rahatsız
etmeyindedis
spordayim telefonun
bildirim sesi çöktü artık
konuşmayınsiz
telefonu sessize al
o zamanyiyecek canavarı
ilk defa haklısiz
ben her zaman
haklıyım yarramaraya giren bomba
buna bir daha iltifat
etmeyin götü kalktı
yinesincap
kocamın burada olduğunu
neden söylemedinizaraya giren bomba
sana 92838383 mesaj
attım bakmadın başka
kişilerle mi takılıyorsun
sen(tipik minho işte)
(Jisung ona nasıl dayanıyor anlamadım)sincap
sana öyle bir şey
yapar mıyım sence
hem ben seni cok
seviyorum
araya giren bomba
oyle olsunDaha fazla konuşmalarına tahammül edemediğim için telefonu kapatıp bir kenara bıraktım bu sırada düşündüğüm tek şey Chan'dı kızgın gibiydi ne olmuştu acaba.
"Ben ne düşünüyorum ya."
Diyerek ayağa kalktım. Lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım ardından mutfağa geçip dolaplarda yiyecek bir şeyler aramaya başladım.
Dolapta bir kaç kraker,cips,bisküvi,çikolata buldum ve hepsini önümde duran oval masaya yığdım. Oval masa yemek masam değildi bazenleri arkadaşlarımı evime davet ettiğimde yiyecek ve içecekleri koymak için kullanıyordum, fakat uzun süredir arkadaşlarımı evime davet edemiyorum bu yüzden bodrumun bir köşesine bırakmak yerine mutfakta daha çok işe yarayacağını düşündüm.
Atıştırmalıklarin ağızlarını açtım ve yemeğe başladım aniden yemeği durdurdum farkettim ki giderek arkadaşlarımın özelliklerini alıyordum. Bir anda elimdeki yiyecekleri masaya fırlattım, ardından koşarak yatak odamdaki boy aynamın önüne geçtim. Kendimi iyice süzdüm bu ben değildim eski Seungmin böyle değildi daha yaramaz her işin altından çıkan eski Seungmin şimdi ki Seungmin'den çok farklıydı.
Düşündüm düşündüm nasıl eski halime dönebilirdim diye aklıma hiç bir şey gelmiyordu gidip salondan telefonumu aldım aramalar kısmına girdim bu durumda bana en yardımcı olabilecek Felix'di onun güzel fikirleri vardı. Felix'in numarasını çevirdim aranıyordu ama açan yoktu bir işi olmalıydı ama ben bunu umursamıyordum bir kaç kere daha aradım. Sanırım 5. aramamdı Felix sesi endişeli bir şekilde telefonu açtı.
"Seungmin iyi misin bir sorun mu var?!"
"İyiyim bizim eve gelsene diyecektim."
"Ahh bende bir şey var zannettim deli korktum bir an."
"Soruma hala cevap vermedin"
"Peki gelirim ama neden?"
"Gelince anlatırım çabuk gel!"
Son iki kelimemi biraz daha yüksek ve basık bir şekilde söyledim ve yüzüne kapattım.
Felix'in evi ve benim evim arasında çok mesafe yoktu yürüyek kısa bir sürede gelinebilirdi.
Yaklaşık 6-7 dakika sonra kapı çaldı. Kapıya doğru hızlı adımlarla gidip kapıyı açtım.
"Hoşgeldin"
"Hoşbulduk"
Felix'i elim ile içeri göstererek içeri davet ettim oda bunu anlamış salona doğru gidiyordu salondan da balkona, salon ile balkon bağlantılıydı evde iki tane balkon vardı biri salonda diğeri yatak odamda.
Salonda karşılıklı sandalyelere oturduk o gelmeden her şeyi hazırlamıştım sandalyeleri atıştırmalıkları.
"Felix önemli bir sorunum var sanırım"
"Ne oldu?!"
"Ben kendimi eskisi gibi hissetmiyorum"
"Nasıl yani?"
Felix bana meraklı gözlerle bakıyordu bende cümleyi nasıl toparlayıp anlatacağımı kafamda kodluyordum.
"Yani, ben eskiden böyle bir insan değildim biraz daha yaramaz her işin altından çıkan bir insandım"
Felix dediğime gülmüştü ve bu ise benim iyice sinirimi bozmuştu.
"Peki senin için ne yapmamı istiyorsun"
"Açıkçası bende eski halime dönmem için senden yöntem alacaktım"
"Hmm anladım biraz düşünmem lazım"
Aradan 10 dakikadan fazla geçmişti Felix bir yandan düşünüp bir yandan da önüne koyduğum atıştırmalıkları yiyordu.
"Buldum!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
key thief // chanmin
FanfictionAnahtarlarını kaybedip kapıda kalan Bang Chan... Anahtarları çalıp evinde kalmasını isteyen Kim Seungmin "fic fikrini bir kişiden uyarlandım"