Seungmin ağzından anlatım
Sabah uyandığımda Chan yanımda değildi evin bir köşesinde olabileceğini düşünmüştüm ve duşa girdim duşumu yaptıktan sonra üstüme iki üç parça kıyafet giydikten sonra bütün odaları gezip Chan'ı aradım.
"Chan!?"
Tüm odaları gezmiştim fakat hiç bir yerde yoktu odama tekrar girdim ve konsolun üstündeki notu gördüm.
"Seungmin ilk başta özür dilemek istiyorum bilmiyorum fakat gözüm dönmüştü benim o halde öyle olmam dün gece gerçekten üzgünüm dün öyle şeyler yapmamalıydım tekrardan özür dilerim"
Bu notu okuduktan sonra bütün hayatımın bir yalan olduğunu öğrendim gözlerim yaşla dolmuştu kendimi tutamıyordum bir anda ağlamaya başladım ilk aklıma gelen bu durumlarda yanımda olan en yakın arkadaşlarımdı fakat hepsini arayamazdım saçma olurdu telefonumu alıp Felix ile Jisung'u toplu görüşme halinde aradım.
F- Alo
S- F-Felix sen mi-sin
F-Seung sen ağlıyor musun?!
H- Seungmin iyi misin?
S- Lütfen ban a gelin
H- geliyorum bekle!
Jisung ve ben telefonu aynı anda kapatmıştık. Ağlayarak tüm vücudumu harap etmiştim bayılacak gibi hissedince mutfağa beni zorla tutan bacaklarım ile su içmeye gitmiştim.
Bir bardak su içince bedenim birazda olsa kendine gelmişti. Bardağı tezgaha koyarken kapının çaldığını duydum zorlada olsa gidip kapıyı açtım. Kapıyı açınca karşımdaki nefes nefese kalmış Jisung'un bedenini gördüm onu çok telaşlandırmış olmalıydım.
Jisung'u içeri alıp tam kapıyı kapatırken Felix'in "Dur!" diyerek bağırış sesini duyup kapıda duraksadım oda nefes nefeseydi kapının önünde bir kaç saniye soluklandıktan sonra içeri geçip Jisung'un yanına salona oturdu. Bende onların karşılarındaki sandalyeye oturdum ve ağlamamı durdurmaya çalıştım.
Onlar beni beklerken ben kendimi toparlamıştım.
H- Seung ne oldu çabuk anlat
S- Biz dün gece Chan ile yattık
F,H- NEE!?
S- Yattık işte
F- sex manasında mı?!
S- Evet
H- Ohaa!
S- Soru soracaksanız konuşmayayım
F- Tamam sen devam et
S- Dün gece her şey iyiydi sabah kalktığımda konsolun üstünde bir not vardı evdede Chan'ı bulamamıştım notta "Seungmin ilk başta özür dilemek istiyorum bilmiyorum fakat gözüm dönmüştü benim o halde öyle olmam dün gece gerçekten üzgünüm dün öyle şeyler yapmamalıydım tekrardan özür dilerim" yazıyordu
H- Sanırım anladım üzülme be sana erkek mi yok
S- Yok Ji yok
F- Takma kafana biz varız
S- Ama onun kadar olmazsınız değil mi Lix
F- Orası doğruda neyse gel istersen biraz dışarı çıkalım
S- iyi olur
Odama gidip odamdaki dağınıklığı umursamadan üstüme öncekinden daha resmi bir şeyler giyip odadan çıktım Jisung ve Lix beni bekliyip konuşuyorlardı.
S- Hadi gidelim
Lix ve Jisung bir şey demeden kalkıp yanıma geldiler ondan sonrada benim peşimden kapının önüne.
Kapıdan çıktık ve random yerleri gezmeye başladık. Nereye gittiğimizden gram haberimiz yoktu sadece geziyorduk.
Bir kaç dakika sonra bizi bu karanlıktan çıkaran Lix oldu.
F- Biz çarşıda mıyız
Çarşının tam ortalarında marketlerin bulunduğu yerde geziyorduk.
H- ben biraz acıktım da marketten bir şey alalım mı
F- bende acıktım
S- tamam gidelim
Markete girip bir kaç yiyecek aldık ve marketin mikrodalgalarının içine pişirmek üzere koyduk bu sırada Jisung ve Lix yorulmuş olduklarını söyleyip beni mikrodalganın önünde tek başıma bırakmışlardı.
ayakta mikrodalgadaki yemeklerin 5 dakikalık pişirme süresini beklerken bana 5 dakika 5 saat gibi geçiyordu.
Sonunda mikrodalganın küçük "bip" sesini duyunca sıcak olan yiyecekleri alıp masaya doğru giderken tam karşımdaki Chan'ı görünce elimdeki sıcak yiyecekleri unutup dikkatle onu izlemeye başladım beni fark etmemişti bir sürü sonra elimde aşırı sıcak şeyleri hissedince bir anda elimdeki sıcak şeyleri yere atıp Chan'ın ve her ne olursa olsun bana bakmayan arkadaşlarımın dikkatini çekmiştim. Lix ve Jisung'un benim yanıma koşarak gelirken Chan onlardan önce davranıp yanımda bitmişti.
C- Seung iyi misin?!
Elim çok yanmıştı evet dersemde yalan olurdu hayır dersemde sessiz kalmayı tercih ettim.
F- Seung! elin kanıyor
Gerçekten elim kanıyordu bir yanma ile elimin kanayacağı aklımın ucundan bile geçmezdi. Etraftaki müşteriler bana hayret içinde bakarken aradan biri gelip "Ben doktorum çekilin" dediğini duymuştum.
X- iyi misiniz beyefendi
Diyerek sırt çantasından bir kaç malzemeyi çıkarttı. Elime bilmediğim şeyler sürüp pansuman yapmaya başladı bu sırada korkmamam ve kan akışımın düzenlenmesi için bir elimi sıkıca tutuyordu.
Doktor bana pansuman yaparken gözüm Chan'a kaydı adamın beni tutan eline sinirli bir şekilde bakıp kendi elini sıkıyordu ama şu dakikalarda onu düşünecek kadar salak birisi değildim onun bana yaptıklarını hatırlayıp tekrar doktora dönerek yaptığı şeyleri izledim.
Doktor pansumanı yapıp çantasından çıkarttığı sargı bezi ile elimi sıkıca sardı.
X- Eliniz ile ağır şeyler kaldırmayın önemli bir şey yok pansumanı yaptım büyük ihtimalle yanması kesilmiştir tekrar yanmaya başlarsa bir doktora görünmeniz iyi olacaktır.
S- Teşekkürler
Ayağa kalkıp herkesten hatam için özür dileyip Lix ve Jisung'un kolundan çekiştirerek o ortamdan çıkmamızı sağladım.
F- Seungmin sen iyi misin elin hala yanıyor mu?
S- bakın ben iyiyim sıkıntım yok ama daha fazla burada beklersek bir şey olacak
J- Ne olacak ben anlamadım
F- Bende anlamadım
İkisinin kolundan çekiştirmeye başlayarak gitmek istediğimi belli etmiştim ama onlar saçma sapan sorular sorup duraksıyorlardı.
C- Seung!!
Arkamdan geldiğini tahmin ettiğim Chan'ın sesi ile irkilip Lix ve Jisung'un kolunu çekiştirmeyi bırakmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
key thief // chanmin
FanficAnahtarlarını kaybedip kapıda kalan Bang Chan... Anahtarları çalıp evinde kalmasını isteyen Kim Seungmin "fic fikrini bir kişiden uyarlandım"