KAÇIŞ

60 2 1
                                    

Abilerim hala kavga ediyor ben hala aynı durumdaydım en son dayanamadım ve koşarak ayakkabımı giyip çantamı alıp evden çıktım ne Yapıcağım hakkında hiçbir fikrim yoktu sadece koşarak yürüyordum üstümde hala aynı şeyler vardı.

Mi-Sun kıyafetini hatırlamayan bir önceki bölümün sonuna baksın🌼

Bir süre öylece ilerledim sonunda bir bankta oturdum. Ve en yakın arkadaşım Mingi'nin evine doğru gittim, mingi hemen kapıyı açıp içeri aldı beni olanları anlattım ve ona abilerime söylememesini istedim. Oda tamam diyip içeriden kıyafet getirdi ve misafir odasında kalabileceğimi söyledi ben odaya geçip duş aldım mingi ise atıştırmalık hazırlıyordu sonra verdiği üstü giydim.

Mi-Sun giydiği üst pijama gibi düşünün

Sonra ise biraz yattım ve seslere uyandım mingi beni dinlemeyip abilerimi aramış

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sonra ise biraz yattım ve seslere uyandım mingi beni dinlemeyip abilerimi aramış...

Mingi ve Chan arasındaki konuşma

Chan:Mingi Mi-Sun sizde mi?

Mingi:Söyleme demişti ama bizde ve hiç iyi görünmüyor şimdi verdiğim üstleri giydi ve yattı

Chan:Tamam ben ve changbin gelip alırız onu herşey için teşekkürler :)

M

ingi:Lafı olmaz her zaman :)

Ve içeri birden chan ve changbin oppa girdi önce bana sarıldılar sonra ise. kıyafetlerimden getirmişler onları verdiler tabi klasik bizi çok korkuttun konuşmasını yaptılar. Ben ise odadaki mingi'ye öldürecek gibi bakıyordum sonra chan oppa hadi giyin gidiyoruz dedi ben ise hayır gelmiyorum diye uğraşırken birden changbin oppa beni omuzladı ben ise inmek için çabalıyordum sonra chan oppa üstüme hırka örttü üstüm kısa olduğu için ben hala didinirken mingi ise görüşürüz bebeğim dedi gülerek, ben ise seni mahvedicem dedim. Sonra arabaya geldik changbin oppa beni indirdi chan oppa ise elindeki ayakkabılarımı giydirip hırkayı bacaklarıma örttü. Sonra yola çıktık ben ise surat asıyordum eve gelince arabadan hızla inip tekrar kaçıcakken kendimi bu seferde chan oppa'nın kucağında buldum, ve isyan ettim 38 kilo olduğum için çok hafiftim ve ne kadar haraket etsemde faydası yoktu sırf şu olaydan sonra 50 kilo olsam içim acımazdı. Ben chan oppa'ya indir beni gelmiycem diye diretiyordum ama chan oppa'nın umrumda olmadan hep birlikte içeri geçtik içeri girince birde ne göreyim herkes salonda kafalarını eğmiş duruyordu neden öyle durduklarına bakarken birden gördüğüm kişiler ile şok olmuştum...

Evet 332 kelime oldu. Gıcıklık olsun diye heyecanlı bitirdim yeni bölüm bugün gelcek.
Hala takip eden yok beni takip edermisiniz🌼

~Abilerim ve Ben~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin