🌸ÇİLLER🌸HASTANE🌸

29 1 1
                                    

Sabah abilerimin sesine uyanmıştım gene artık alışmıştım. Telefonumu alıp biraz baktım sonra bugün market sırası'nın ben ve felix' te olduğunu gördüm.

Kendi kendine
Konuşuyor diye düşünün

Mi-Sun:Acaba camdan atlıyıp kaçsam mı yada bayılmış gibi mi yapsam, ben gitmek istemiyorum ki ne yapıcam şimdi, evden mi kaçsam.

Ben bu şekilde konuşurken birden hyunjin oppa kapıya geldi.

KONUŞMA

Hyunjin:Mi-Sun uyandın mı?

Mi-Sun:Yok uyanmadım uyanmayıda düşünmüyorum.

Hyunjin:Niye ki ne güzel markete gidicek siniz işte

Mi-Sun:Ben burda yokum.

Hyunjin:Tabi canım benim kesin öyledir çabuk hazırlan sizin gidip kahvaltılık almanızı bekliyoruz.

Mi-Sun:Off tamam ya

Genç kız oflayarak kalkıp banyo'ya gidip eşini yüzünü yıkıyıp aynada kendine baktı.

Ardından gözleri çok abartılı olmayan çillerin gitti, genç kız çillerini hiç sevmezdi.

Küçükken hep dalga geçip zorbalık yapmışlardı, bu zorbalık lise hayatında'da devam ettiği için okula giderken ve dışarda çıkarken hep kapatırdı çillerini.

Çillerini kapatmasına anne ve babası çok karşıydı, anne ve babası felix'e dahil çillerimizi kapatmamız konusunda sürekli konuşurlar.

Felix azda olsa barışıktı çilleri ile ama ben değildim olamadım'da annem ve babam iş için yurt dışına gitmeden önce sık sık abilerime çillerimi kapatmamamı, çillerime alıştırmaya çalışmalarını özellikle söylemişlerdi.

Bunları bir kenara bırakıp giyindim ve benim nefret ettiğim ama çoğu kişinin sevdiği çillerimi kapatıcı ile kapatıp odadan çıkıp aşağıya indim.


Mi-Sun kombini

Mi-Sun kombini

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Ama suratıma tuhaf tuhaf bakıyorlardı.

KONUŞMA

Changbin:Yine çillerini mi kapattın?!

Mi-Sun:Evet çünkü çillerime nefret ediyorum.

~Abilerim ve Ben~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin