🍔YEMEK🍟

35 2 0
                                    


Mi-Sun:

Eve gelmiş içeri girmiştim, mutfağa elimdekileri bırakıp koltuğa attım kendimi o sırada arkadan beni tebrik eden chan oppa'nın sesini duydum.

Önce bana sarılıp tebrik etti sonra ise hazırlanmamı hepimizin yemeğe çıkıcağımızı söyledi.
Yorgun bir şekilde yukarı çıktım.

Üstümdeki okul ceketini çıkarıp yatağa attım kendimi çok yorgundum kaç gündür doğru düzgün uyuyamadım.

Gözlerim kapandı ve orda uyuya kaldım yarım saat uyumuşum bizimkiler hazırlandığını sanarken ben uyuya kalmışım.

Ardından yüzüme dökülen su ile yerimden sıçrayarak kalktım karşımda elinde bardak ile minho oppa bana bakarak gülüyordu.

Aralarında geçen konuşma

Minho:Oh ne güzel biz hanımefendi hazırlanıyor sanıyoruz kendileri ise yatıyor.

Mi-Sun:Ya uykum vardı şurda 2 dakika yatıyım dedim,geldin içine ettin.

Minho bardakta kalan suyun devamını'da kızın yüzüne döktü

Minho:Düzgün konuş benle ben senden büyüğüm.

Mi-Sun:Allah aşkına niye su döküyorsun full ıslandım.

Minho:Beter ol, hadi kalk hazırlan

Mi-Sun:Üst seçmeye üşeniyorum.

Minho:Of ne kadar üşengeç birisin ben seçerim

Minho genç kızın sadece elbise bulunan dolabına gidip bir tane elbise seçmişti.

Minho:Al şunu giy ben bekliyorum gidersem sen gene uyursun.

Mi-Sun:Tam dediğin gibi yapıcam doğru bildin

Mi-Sun kafasını yastığa gömücekken minho saçından acıtmıycak şekilde çekip engellemişti

Minho:Sinirlendirme beni git hazırlan biz senin için gidiyoruz zaten.

Mi-Sun:Ay tamam oppa'cım kıyamam sana ben.

Genç kız hemen elbiseyi alıp koşarak odasının banyosunda gitti, o sırada minho genç kıza söyleniyordu.

~Mi-Sun elbisesi~

~Mi-Sun elbisesi~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
~Abilerim ve Ben~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin