Bölüm 14: Kıskançlık

168 20 93
                                    


Luna, keyifli okumalar diler 💙

"Korku seni kişiliğinden alıkoyar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Korku seni kişiliğinden alıkoyar. Söylesene hyung, korkuların olmadan sen kimsin? Min Yoongi kim? Ne yapmak istiyorsun, neyi seviyor ve her şeye rağmen arzuluyorsun?"

...

"Bir gün delicesine aşık olduğum kişiyi bu ağacın altında öpmek çocukluk hayalimdi."

~

"Ya ne tribi bu amk ya!" Bıkkınlıkla arkadaşının kolunu sarstı. Okula geleli on beş dakika olmuştu. Şimdiyse dışarıda otobüslerin orada toplanmışlardı ama Jungkook ona yüz vermiyordu. İyice morali bozulmuştu. Garip gelebilirdi ama babası ya da üvey annesi sabah hiçbir şekilde laf atmamışlardı, üstelik kahvaltı bile yapmışlardı beraber. Bu zaten oldukça garipken böyle soğuk yapması onu geriyordu. Dünyanın sonu gelmiş, her şey tersine falan mı dönmüştü acaba?

"Jiminie!" Taemin gülerek geldiğinde gergin bir gülüş sundu. Oldukça heyecanlı görünüyordu. "Sabah sabah çok mutlu görünüyorsun?"

"Öyle. Bak!" Yanına-dibine girip Jungkook ve Yoongi'ye göre- telefonundan bir video gösterdi. "Şuraya bak, şarkı söylediğimiz kısmı kaydedip internete koymuşlar. Şu izlenmelere bak, yabancı yorumlar bile var!" Gözleri büyüyerek elini telefona attı. Elleri birbirine değiyordu ama umurunda bile değildi.

"Hayır ya... Ne yapacağız?"

"Hoşuna gitmedi mi?"

"Ben alışkın değilim. Sesim de kötü zaten. Of, rezil oldum!"

"Jimin saçmalama. Sesin çok güzel senin." Omuzlarını düşürüp dalgınca yere baktı. Ne fark ederdi, olan zaten olmuştu. "İstersen bir şekilde sildirtebilirim."

"Yapabilir misin?" Onayladığında bir an düşündü ama sonra başını iki yana sallayıp reddetti."Boşver, gören görmüş. Anı olarak kalır." Taemin gülümseyerek sarıldı. Bu sırada öğretmenlerinin öteriter sesi yankılandı bahçede.

"Herkes toplansın! Sıraya geçin, beş dakika sonra kalkacağız. Hadi, oyalanmayın!" Jimin ona baktı. Yüzü asıktı ve pek modunda değil gibiydi. Acaba bir şey mi olmuştu? Normalde belki sorardı ama dünden sonra iyice yerin dibine batmıştı zaten. Ama öğetmeni de suçluydu. Tanrı aşkına, kim öğrencisi mastürbasyon yaparken dışarıda onu beklerdi! Düşündükçe kafayı yiyecekti ama tripleri yüzünden arkadaşına da anlatamıyordu. Oysa ona şu an ne de çok ihtiyacı vardı...

Lovely Teacher / YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin