Luna, keyifli okumalar diler 💙
Bu arada biliyorum çok erken oldu ama ilk bölümler unutup kediciğin yaşını değiştirip durmuşum. Üşendim de düzeltmeye of. 26 yaşında Yoongi bebişler. (Mezun olup bu okulda öğretmenliğe başladı.) Jimin'de çok geçmeden 18 olacak.
~
"Beni sadece sen miyavlatabilirsin."
~
"Bay Min burada mı?"
"Şey-"
"Güzel. Şimdi beni dinle. Lanet olsun ki senden 9. Sınıftan beri deli gibi hoşlanıyorum. Senden etkileniyorum, seninle bir geleceğimiz olsun istiyorum. Ama sen bana bir kere bakmıyorsun. Çünkü gözün hep onun üzerinde."
"Tae-"
"Ben sana bakarken sen o bakışlarla Bay Min'e bakıyordun. Bu yüzden seni unutmak istedim ama gülüşün hep beni çaresizce sana geri getirdi. Olamayacağımızı biliyorum. Sadece artık saklamak istemiyorum."
"Taemin..."
"Bir şey söyleme. Senden tek bir ricam var sadece." Bir adım yaklaşıp elini yanağına yasladı. Jimin yutkunmuştu. Öpmeyecektir değil mi? Ama Taemin istemediği şekilde ona yaklaşmaya başlamıştı. Yoongi'nin dediği şeyler aklına geldi ve geri çekildi. İstemiyordu. Ondan başkasını istemiyordu.
"Anladım. Olmadı say."
"Özür dilerim." Taemin omzunu silkerek kendini onun yatağına attı. "Aslında rahatladım biliyor musun? Reddedildim ama bunun olacağını zaten biliyordum. En azından saklamak zorunda değilim artık. Sende denemelisin."
"Ben mi?" Yanına oturdu. Taemin burukça gülümseyip kulağına yaklaştı. "Bay Min'in duşta olduğunu biliyorum. Her şeyi duydu ama senden de duyması daha iyi olacaktır." Bunu tamamen unutmuştu. Dudaklarını bastırıp korkuyla ona baktı.
"Ve şey, ders anlatırsın bana değil mi? Korkma, sana yaklaşmam. Nasıl olsa reddedildim."
"Şey...olur tabii."
"Güzel. Ben gideyim."
Onun çıkışını izledikten sonra kendini yatağa atıp tepindi. Sıçmıştı. Ne yapacaktı şimdi? Omzunda bir el hissettiğinde korkarak döndü ama keşke dönmeseydi. Öğretmeninin saçları ıslaktı ve birkaç damla yüzüne doğru akmıştı. Üstelik üzeri çıplaktı, sadece altını kapatmıştı havluyla. Ve yan bir şekilde sırıtıyordu.
"Hoşlanıyorsun yani benden?"
"H-hayır!"
"Emin miyiz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lovely Teacher / Yoonmin
FanfictionJiminie : Yapmayın bunu bana Bay Min. Jiminie : Ailemin bile vermediği sevgiyi vermeyin. Jiminie : Ben...bağlanırım. Jiminie : Sonra da kaybederim.