6. Bölüm

444 33 12
                                    

M.EFLİN'DEN;
Gelen görev üzerine tim ile birlikte helikoptere bindik, yola koyulduk.
Gelen operasyonda ise teröristler kadın ticareti yapacaklarmış ona engel olacağız...

Murat AYDEMİR'DEN;
Eflinimin gerçek ailesi aradı kafam cok karıştı.. Benim güzeller güzeli kızımın aslında bir ailesi varmış onu evlat edindiğimden beri araştırıyordum ama Bir iz bile bulamamıştım.. Şimdi gerçek ailesi onu bulmuş ve Dna testi istiyorlar... Ben bunu Tolgahan'a nasıl söyleyeceğim ama en önemlisi Eflin bu duruma ne tepki verecek onuda düşünmeliyim nasılsa o benim kızım ben yetiştirdim..
En iyisi ilk önce Tolgahanla konuşmak.
Hemen telefon açtım oğluma...
-Alo oğlum
-Efendim, Baba.
-odama gelebilir misin bi konu var onu konuşacağız senle?
-Tabiki baba hemen geliyorum..
Bi 10 dakika sonra kapım çaldı..
Gelen oğlum Tolgahandi..
-Beni çağırdın baba bisi mi oldu acaba?
-Tolga olay çok karışık nerden baslicagimi bilmiyorum.. ama konu kız kardeşin Melek Eflin..
-Baba korkutma ne oldu baştan anlat..
Murat bey baştan sonra herseyi Tolgahan'a anlatır...
-işte öyle ne yapacağız bilmiyorum...
- Baba biz buna karar veremeyiz vermesi gerken kişi Eflin ama şu anda ona bisi söylememek daha iyi olur..
- haklısın sanırım oğlum...

Cemal BORAN'dan;
Murat beyle konuşmuştuk oda kızımın burda olmadığını söyledi ogullarim çok uzulecekti ama biraz daha dayanmak zorundaydık..
Bu olayı eve gidince aileme anlattım onlarda biraz sinirlendi..
Ama yapacak bir şeyleri olmadığını bildiklerinden sakın kalmaya çalıştılar..

M. EFLİN'DEN:
Tim ile görevimizi başarıyla tamamladik teröristlerin planladığı işi bozduk.. Ve tekrardan yuvamıza geri dönüyorduk..
-Beyler burası çok sesiz bir türkü söyleyelim..
-Koç yiğidim bahadırım ozanım
-Alp dadaşım yağız efem ozanım
-Koç yiğidim bahadırım ozanım
-Alp dadaşım yağız efem ozanım

-Bir narada dokuz tümen bozanın
-Bir narada dokuz tümen bozanın
-Tuğ kaldırıp yürüyecek Bozkurtum
-Tanrı Türk'ü koruyacak Bozkurtum
-Tuğ kaldırıp yürüyecek Bozkurtum
-Tanrı Türk'ü koruyacak Bozkurtum

-Dört yaman sızım var inceden ince
-Vatanca bayrakça törece dince
-Dört yaman sızım var inceden ince
-Vatanca bayrakça törece dince

-Ayyıldızın ışığını görünce
-Ayyıldızın ışığını görünce
-Arsız otlar çürüyecek Bozkurtum
-Tanrı Türk'ü koruyacak Bozkurtum
-Arsız otlar çürüyecek Bozkurtum
-Tanrı Türk'ü koruyacak Bozkurtum

-Bizim ilde doğan olur baz olur
-Karataşa pençe vursa iz olur
-Bizim ilde doğan olur baz olur
-Karataşa pençe vursa iz olur

-Bir yiğide yedi kafir az olur
-Bir yiğide yedi kafir az olur
-Orduları kürüyecek Bozkurtum
-Tanrı Türk'ü koruyacak Bozkurtum
-Orduları kürüyecek Bozkurtum
-Tanrı Türk'ü koruyacak Bozkurtum

-Orduları kürüyecek Bozkurtum
-Tanrı Türk'ü koruyacak Bozkurtum
-Orduları kürüyecek Bozkurtum
-Tanrı Türk'ü koruyacak Bozkurtum

Hep birlikte bunu soyledik herkes bi keyiflendi ve helikoptere bindik şimdi yuvamiza dönüyorum...

Murat AYDEMİR'DEN;
Telsizden Eflinimin görevi başarıyla tamamladığını öğrendim ve geri geliyordu.. Nasıl anlatacagimi bilmiyorum ama geldiğinde uzun bi konusma yapacağımız biliyordum...

Tolgahan AYDEMİR'den
Benim kız kardeşim canımın yarısı görevi tamamlamış geliyordu.. ama gelince nasıl bir tepki alacağımızı bilmiyorum babamda bende çok endişeliyiz..
Eflin hemen karar veren bi insandı..
Çok fervirdir gözü hiç birseyi görmez ben ve babam hariç bide küçük çocuklara bayılır.. onun haricinde kim varsa görmez ve kırar geçer.. bu yeni aile ile yapamayacak gibi geliyo ayrıca Eflinin bir sürü düşmanı var bu bağlantının ogrenilmemesi gerekiyor..
Ogrenilirse onlarda tehlikeye girebilir..

M. Eflin'den;
Timle karargaha giriş yaptık görevin raporlarını vermek için albayın odasına gidiyordum.. o sırada abim biriyle telefonda konuşuyordu.

- Bu konuşma aramızda kalacak bana onların kim olduğunu bulacaksın herseyini araştır kız kardeşimin gerçek ailesini herseyini öğrenmeliyim ama onlar bizi bilmemeli en azından biraz daha Eflinin onları tanıyana kadar..

— .....

- Sen beni dinle ve hemen bul onları duydun mu beni.

— ....

Abim telefonu kapatıp babamın odasına girdi bende hala kapıda bekliyordum acaba gerçek miydi bütün bu olanlar benim gerçek ailem yaşıyor muydu? Acaba beni ne diye oraya bırakmışlardı? Aklımdaki sorularla albayın odasına girdim selam durdum..

- Melek Eflin AYDEMİR/ Ankara emret komutanım.

- Otur kızım emrediyorum.

Emir demiri keser. Muhabbeti ve hemen geçip oturdum.

- Olayları biliyorum baba göreve gitmeden önce bana bi mesaj geldi sen oradaki  kişiyi arastacaktın çıktı mı sonuçlar...

Abim bu kadar rahat ve sakin olmamı çok şaşırmıştı lafı dolandırmayı sevmediğimi ikiside bildiğinden hemen konuya geçtiler..

- Sana yazan kişi çoktan ölmüş gerçek ailendeki babanın en yakın arkadaşıymış ve annene aşıkmış ve annenle bir olmuşlar ve seni yetimhaneye vermişler dedi babam..

Bu gerçekleri duymak beni yıkmıştı yani bi intikam uğruna ömrüm yetimhanede geçmişti..

Bu sırada abim konuşmaya girdi.
-Gerçek aileni araştırdık ve bi problemleri yok eğer istersen görüşebilirsin onlarla ama mesleğinle alakalı  bir şeyler söyleyemezsin izin gelene kadar en azından güzelim.

- Merak etme abi biliyorum gizlilik kararını
Ama su zaman içinde onlarla görüşebilir miyim inan bilmiyorum eğer beni arıyorlarsa çıkarım karışınlarına aramıyorlarsa umurumda bile olmazlar.
Çünkü ben duygularımı kaybedeli nerdeyse 3 yıl olacak abi biliyorsun...







3 yıl mı ?

M. Elfin neyden bahsediyordu?

Abileri ve babası onu aramaya devam edecekler mi?

Biliyorum uzun süredir yoktum hem sınav hem iş falan derken uzun süredir yazmadım özür dilerim ve okuyanlara çok teşekkür ediyorum herkesi çok seviyorum iyiki varsınız🫶🩷🩷🩷


Yorumlarınızı ve yıldıza basmayı unutmayınnn 🫶🫶🩷🩷🩷

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 16 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YÜZBAŞI GÖREV VAR ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin