*שלום לכל מי שקורא את זה! שמתי את השיר הזה כי אני פשוט אוהבת אותו, ממש אשמח שתצביעו ותגיבו לי מה אתם.ן חושבים🤍*
"נו אתה עדיין רעב?" שאלתי את רז בחיוך "אה אני יכול לחכות למחר, מעדיף לחבק אותך" הוא חייך אליי ונישק לי את השפתיים בעדינות "שנייה לפני שנלך לישון אני אכתוב לאמא שלך שתעיר אותי איתה בבוקר ואני אעזור לה בכל מה שהיא כדי לארח את המשפחה" לקחתי את הטלפון שלי וכתבתי לה "היא בטח תשמח, תודה שאת עושה את זה" רז חייך אליי ועטף אותי, נרדמנו שנינו.
"קימצוק מתוקה, ביקשת ממני להעיר אותך" שמעתי את הקול של קרן לידי, התיישבתי על המיטה והיא התיישבה לידי "כן רציתי לעזור לך בכל מה שאת צריכה "אני אשמח מתוקה שלי, אני אכין לך קפה ותתלבשי? שלא נעיר את רזי" קרן הייתה ממש אמא שנייה בשבילי, אהבתי אותה כל כך "תודה קרן" היא חייכה אליי "בכיף מתוקה שלי, תודה שאת עוזרת לי" היא קמה מהמיטה ונתנה לי נשיקה במצח, כשאני עם קרן הרגשתי כל כך אהובה, עם אמא שלי גם כמובן, אבל נחמד שיש את זה בעוד מקום, קמתי מהמיטה, ניגשתי לתיק שלי שרז כבר פרק לארון למרות שאני פה רק יומיים, לבשתי את הגינס הקצר מאתמול וחולצה לבנה של רז. ציחצתי שיניים וירדתי למטה, קרן חיכתה לי עם קפה, וישבנו וקישקשנו, באיזשהו שלב גם אמילי הצטרפה והיה נחמד ממש. "טוב בנות בואו נתחיל לעבוד, אני אשמח שתלכו לסופר, בזמן שאני כאן אנקה קצת, תחזרו ונתחיל לבשל" אני ואמילי נענו לבקשה, "בסדר אמא, ניקח את האוטו שלי" אמילי קמה מהכיסא והלכה להביא את המפתחות שלה "בנתיים קימצוק בואי איתי, אני אביא לך את הכרטיס אשראי שלי" הרגשתי שמחה שקרן סומכת עליי, "הנה מתוקה שלי, שלחתי לך רשימת מצרכים, תקנו לכן משהו לאכול" היא אמרה בחיוך "יאללה קים בואי נזוז, אמא גם איתן בא היום" אמילי ירדה מלמטה "בסדר מתוקה" קרן השיבה לה. יצאנו מהדלת לכיוון הגיפ השחור של אמילי.
"תגידי קים" אמילי פנתה אליי אחרי שיצאנו לדלת "כן אחותי האהובה" הייתי במצב רוח טוב, אני אוהבת את המשפחה הזו כל כך "גם אני אוהבת אותך אבל תקשיבי, אני רוצה לדעת אם רז מכריח אותך לעשות את מה שעשיתם אתמול ולא נתתם לי לישון על הדרך" למה היא חושבת שהוא מכריח אותי? "לא הכל טוב, הוא לא מכריח אותי, אנחנו עושים את זה כי אנחנו אוהבים אחד את השנייה, הוא ממש לא מכריח אותי, דיברנו על זה גם הרבה לפני הפעם הראשונה, שהייתה בפעם הראשונה שהיינו ביחד, באמת שזה בהסכמה של שנינו" שמחתי שהיא דאגה לי, אבל היא מכירה את רז והיא יודעת שהוא לא היה עושה לי שום דבר בלי הסכמתי. "אני יודעת שרז בחיים לא היה עושה את זה, פשוט חשבתי שזה גיל קצת מוקדם, אני ואיתן שכבנו רק בסוף יא, ואתם שכבתם באמצע י אם אני מבינה נכון, אבל העיקר ששניכם שלמים עם זה" אמילי כל כך חמודה, היא דואגת לי ולרז, והיא פשוט מדהימה "פשוט הרגשנו שזה נכון" השיחה המשיכה והייתה כיפית, צחקנו גם על הבנים, והיה לי כיף שיש לי כמו אחות גדולה שאפשר לדבר איתה על דברים כאלו.
הגענו אל הסופר וקנינו את כל מה שקרן ביקשה, "קים תקריאי לי את הרשימה שנראה שקנינו הכל" הקראתי לאמילי את הרשימה ולא שכחנו כלום "אמילי בואי נקנה לקרן פרחים, יש פה פרחים יפים" אמילי הנהנה וקנינו לקרן זר פרחים צבעוני ומאוד יפה.
"עשינו את זה" אמילי קראה קריאת ניצחון כשנכנסו לאוטו אחרי שהעמסנו הכל, "מה אנחנו אוכלות?" הייתי רעבה נורא, והחלטנו לעצור לקנות סנדוויצים לכל אנשי הבית "קנינו לי, לך, לקרן, לרז, לקובי וצריך גם לאמליה" ספרתי את מספר האנשים והבאתי את האוכל "אמליה ישנה אצל חבר שלה, היא באה בצהריים" קנינו את האוכל, והמשכנו בנסיעה
"רזי אתה יכול לצאת לעזור לנו עם הקניות?" דיברתי עם רז בטלפון, " כן בטח אני בא" רז יצא אלינו ולקחנו את הקניות הביתה, "תודה שהלכתן מתוקות שלי" קרן הודתה לנו והתחלנו לפרוק את הקניות. הבאנו לה את הפרחים והיא נורא התלהבה
במשך השעתיים האחרונות היינו אני אמילי וקרן על הבישולים, "אפשר את חברה שלי בבקשה?" רז נכנס למטבח בזמן שאני ואמילי חתכנו סלטים וקרן הייתה על הסירים "לא היא נשארת איתי" קרן התערבה מהסירים חייכתי אליה, רז חיבוק אותי מאחורה ושם את הידיים שלו על המותניים שלי, "עזוב את אחותי היא איתי עכשיו לך מפה" אמילי התערבה אני כל כך אוהבת את המשפחה הזו "אוף איתכן, טוב אני יוצא להביא את אמליה, חשבתי שתבואי איתי" הוא הפנה את השאלה שלו אליי, "אני חושבת שאשאר כאן לעזור" רציתי להישאר לעזור להן ולא לנטוש, וכל כך שמחתי שרז ככה עוזר ומביא את אמליה " טוב יפה" הוא הדביק נשיקה לפה שלי ויצא מהבית. "חי בסרט שניתן לו אותך" קרן צחקה וקרצה לי צחקנו שלושתנו והמשכנו בהכנות לארוחת הערב, היום הצד של קרן מגיע והם משפחה ענקית. ככה רז סיפר לי, לא פגשתי אותם.
כעבור שעתיים השעה כבר שלוש בצהריים, המשפחה מגיעה בחמש וסיימנו את הבישולים שלנו. רז כבר חזר הביתה והצטרף אפילו לבישולים. "טוב חמודים לכו להתארגן לנוח ולהתלבש, ניפגש פה עוד שעה וחצי לסידור השולחן" קרן הכריזה, אני ורז עלינו לחדר ואמילי ואיתן שגם הגיע עלו לחדר שלה גם כן.
נכנסו לחדר של רז ואני נפלתי למיטה, הייתי גמורה וישנתי נורא מעט "רז אני גמורה, תעיר אותי עוד שעה בבקשה" אמרתי לרז שנכנס למיטה גם הוא, והדליק את הטלוויזיה שמולו " בסדר יפה שלי, לילה טוב" היא כיבה את האור החליש את הטלוויזה ונתן לי נשיקה לראש, הסתובבתי לצד השני ונרדמתי תוך שנייה.