פרק 19

135 7 5
                                    

*היייי, מקווה שכולכן בסדר, אם מישהי צריכה לדבר או משהו תרגישו חופשי לפנות אליי!
אני כותבת כי זה נורא מרגיע אותי בימים הקשים שאנחנו עוברים, תצביעו ותגיבו תראו קצת אהבה כותבת גם בשבילכן שתברחו קצת מהמציאות🤍*

"איך הלך אתמול??" הדבר הראשון ששמעתי כשנכנסתי לאוטו של האישה האהובה עליי בעולם, נעה. "בוקר טוב גם לך" פיהקתי "לא בוקר טוב איך היה? אני רוצה לשמוע הכל" נעה הניעה את האוטו ויצאנו לדרך "היה ממש ממש כיף, הלכנו לים וצחקנו ודיברנו, הוא חתיך בטירוף והוא מתוק ממש" נזכרתי בערב אתמול עם נדב, הייתה אווירה מיוחדת, ונהניתי מאוד, המשיכה שלי והכימיה שלי עם נדב הייתה שונה מכל מה שהיה לי עד עכשיו "אני כל כך שמחה בשבילך, אז מה בצימרים אתם ישנים ביחד?" אני כל כך מתרגשת לקראת החופשה הזו, יהיה לי שבוע להיות עם חברים במקום רק שלנו, להיות עם נדב ולחוות חוויות חדשות "אני חושבת שכן, כי יש שלושה בקתות ואת ואורי וגור ואליה, אז נשארנו אני ונדב" היססתי קצת
"את יודעת שאם לא נוח לך אני אשן איתך ואורי ישן עם נדב נכון?" נעה הושיטה את היד שלה אליי. "תודה, אני לא כל כך יודעת מה להגיד לך, כי אנחנו בכל זאת נהיה חצי שבוע ביחד כשזה יבוא וזה יהיה קצת מוזר, אני אדבר איתו על זה, מה את חושבת?" לקחתי את היד של נעה "אני חושבת שתעשו מה שמרגיש לכם נכון, גם אם זה לא לישון ביחד, ואולי חלק מהימים כן וחלק לא, יש שישה לילות זה יחסית הרבה, אבל תדברי איתו ותראי מה מתאים לשניכם, העיקר שיהיה לך נוח" נעה הבינה את הסיטואציה ועזרה לי בה, זה בדיוק מה שהייתי צריכה לשמוע, לעשות מה שיהיה לי נוח, לא לנסות לרצות אחרים. "כן, אני אדבר איתו מתישהו השבוע" התרגשתי לראות את נדב בבית ספר, ציפיתי לראות אותו, היו לי קצת פרפרים בבטן, התגעגעתי לתחושה הזו, אני עדיין לא מאוהבת בו, אבל זה בדרך אני חושבת.

"בנות אנחנו צריכות מתישהו השבוע ללכת לעשות קניות לחופשה שלנו" אליה העלתה את הרעיון כשיבשנו שלושתינו בפינה הקבועה שלנו בהפסקה "אני בעד, אולי יום רביעי? לא קבעתי כלום" נעה הציעה "רביעי זורם לי" עניתי גם אני "אז קבענו רביעי" אליה אישרה אותנו "טוב אז ביום רביעי אני אוציא אוטו אמא שלי לא בבית אני חושבת אז האוטו שלי, אחרי בית ספר נלך לסופר" הודעתי להן.

"אני עדיין בשוק שהקניה יצאה 3000 שקל" נעה נכנסה לאוטו כשסיימנו להעמיס את כל השקיות "מה ציפית? 6 אנשים לשבוע וזה עדיין בלי אלכוהול" אליה נכנסה גם היא לאוטו "עזבו את הכסף, יהיה כיף ממש" התרגשתי מהחופשה של כל החברים, התרגשתי להיות עם נדב, עם נעה, עם אליה 24/7 "בטח שיהיה כיף את ונדב תעשו את זה בפעם הראשונה" נחנקתי "נעה עזבי אותה מסכנה" אליה צחקה "נכון גם מזה אני מתרגשת" באמת התרגשתי מהרעיון שאני אהיה עם נדב כל כך הרבה זמן, וכנראה גם באותו החדר "את בטוחה שזה בסדר שתישנו באותו חדר מבחינתך?" הטון של אליה השתנה לטון רציני "כן, אל תדאגו, דיברנו על זה והכל טוב, אם ירגיש מוזר אני אגיד לכן" התרגשתי שהן דואגות לי ככה, אחרי הפרידה מרז הן היו איתי כל היום וכל הלילה, נשארו חיבקו וגם אמרו לי לקום מהמיטה כשצריך.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 19, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

אהבה לא צפויה, או שכן?Where stories live. Discover now