טוב לפני שמתחילים תצביעו ותגיבו!!! אין לכם מושג כמה זה עוזר לי, ועוד שאלה, הייתם רוצים יותר קטעי סמאט?
"קים, קומי יפה שלי" רז הדליק את האור, "די תן לי לישון" הייתי נורא עייפה מכל הבישולים ושהלכנו לישון מאוחר אתמול "מאמי קומי כבר ארבע, עוד חצי שעה צריך להיות למטה" הקול של רז נשמע מהשירותים. קמתי פתחתי את הארון והוצאתי את השמלה הלבנה שארזתי, זאת שמלה לבנה פשוט ויפה, לא צמודה ופשוט יושבת יפה, הכי פשוט שיש. שמתי אותה על המיטה לקחתי את המגבת ונכנסתי למקלחת, רז בדיוק סיים להתקלח והוא ציחצח שיניים "חתיך" אמרתי כשהסתכלתי על המראה כשרז רק עם מגבת על המותן, הוא ירק אל המשחה והתחיל לסדר את השיער "כן אני עושה לך את זה?" רז השתמשמ בקול שהוא יודע שמחרמן אותי בטירוף "רז תפסיק להשתמש בקול הזה, הוא מחרמן אותי מאוד" הורדתי את החולצה שלי ואת המכנס, הייתי בחזייה ותחתונים לבנים. רז התקדם לעברי "סליחה ומה רע שזה מחרמן אותך?" הוא נצמד אליי "אני לא אמרתי שזה רע" רז הצמיד אותי אל הקיר של האמבטיה, והתחיל למצוץ לי את הצוואר, מה שגרם לצמרמורת לעבור בי " רז אני לא אצליח לעצור את עצמי" לרז זה לא הפריע והוא המשיך ללקק את הצוואר שלי התפתחתי מתחתיו, פאק הוא ידע איך לעשות את זה "קים תפסיקי לזוז הזין שלי עומד" הרגשתי אותו בבטן התחתונה שלי המגבת לא כיסתה את מה שהוא מרגיש "רז אנחנו לא יכולים עכשיו, עוד חצי שעה צריך לרדת ולא התחלתי להתארגן" אמרתי בעצב "צודקת נשלים מתישהו" רז חייך אליי את החיוך הכי יפה שיש, הוא נישק אותי בתשוקה רבה והלשונות שלנו רקדו יחד "ורז תטפל במה שקורה לך מתחת למגבת" קרצתי לו והוא יצא מהמקלחת הורדתי את החזייה והתחתונים שלי ונכנסתי להתקלח, חפפתי את השיער והייתי שם לפחות 20 דקות, היה נעים מתחת למים הקרים, יצאתי מהמקלחת, עשיתי פן ושמתי מסקרה, אני לא אוהבת להתאפר אז הסתפקתי במסקה, יצאתי מהמקלחת והדבר היחיד שנשאר לי זה ללבוש את השמלה, לבשתי את השמלה והתיישבתי ליד רז "את כל כך יפה" רז קירב אותי אליו ונישק אותי "גם אתה חתיך לא קטן" רז לבש גינס שחור קצר וחולצה בצבע באז מכופתרת הוא נראה בזה כמו מלאך.
ירדנו למטה לעזור לקרן בול בארבע וחצי "אתם כל כך יפים" זה היה הדבר הראשון שקרן הוציאה מהפה שלה, היא ניגשה אליי וחיבקה אותי "את נראית מדהים בשמלה הזו" חייכתי אליה "תודה רבה, את גם מהממת" היא עברה לרז וחיבקה אותו אמילי ואיתן כבר היו למטה "אתם מאחרים חמודים" אמילי אמרה בקול עוקצני, "אנחנו הגענו בזמן, את הקדמת" רז עקץ אותה חזרה.
סיימנו לערוך את השולחן שהיה נראה מקסים, וחיכינו לבואם של האורחים.
דפיקה נשמעה בדלת, וקרן ישר הלכה לפתוח, אני רז אמילי ואיתן קמנו כדי להגיד שלום, וישר זיהיתי שאלו אמא ואבא של קרן, היא עשתה לי ולאיתן תדרוך לפני, סבתא של רז ניגשה אליי, "שמעתי עלייך הרבה מתוקה, נעים מאוד אני שרי סבתא של רזצוק" חייכתי אליה וחיבקתי אותה "נעים להכיר שרי, אני קים" היא הייתה אישה נורא נחמדה וגם סבא של רז, הוא היה מצחיק וחמוד.
אחר כך הגיעה אחותה הקטנה של קרן, היא בת 30 לדעתי ואין לה ילדים וגם בעל, זה התדרוך שקיבלתי "נעים מאוד, אני ספיר" היא ניגשה אליי "היי אני קים, מה שלומך?" היא חייכה אליי ואמרה שהכל בסדר. אחרי כחצי שעה כל המשפחה הגיעה, היו המון אנשים, והשולחן שערכנו בחוץ התמלא, כשכולם התיישבו הלכתי לעזור לקרן "את צריכה עזרה?" נכנסתי למטבח, שם עמדו קרן, ספיר, ואחותן האמצעית, זיו. "כן, אני אשמח מתוקה שלי, בואי נוציא את האוכל החוצה" עזרתי לה והוצאנו את כל האוכל החוצה, התיישבתי ליד רז והתחלנו לאכול, הארוחה הייתה טעימה, והייתה אחלה של אווירה בשולחן. אחרי שסיימנו לאכול ולנקות, כולם התפזרו לשיחות. בחוץ התיישבנו רק אני ורז, התיישבנו בפינה עם הספות בחוץ "אפשר להצטרף אליכם?" זה היה הקול של ספיר, אחותה הקטנה של קרן, "בטח בואי" רז קרא לה, היא התיישבה מולנו ואני הייתי בין הידיים של רז, "מה אז מה אתם מספרים" היא הוציאה קופסאת סיגריות מהתיק שלה "אתם מעשנים?" היא שאלה "כן אבל אם אמא תראה שאני מעשן ליד סבתא וסבא אני מת" ספיר צחקה והדליקה את הסיגריה שלה, השיחה זרמה וספיר ממש חמודה, כמו אחותה הגדולה, קרן פשוט כל כיף להיות בחברתן "אגב אחותי השמלה של מהממת, ורזי אתה חתיך לא מהעולמות" איזה חמודה היא "יואו איזה כיף תודה רבה, את מהממת" חייכתי אליה "טוב אני אלך לדבר קצת עם סבא, תסתדרו כן?" הוא פשוט מלאך, ואני פשוט אוהבת אותו "בטח נסתדר לך יפה שלי" חייכתי אליו, הוא נתן לי נשיקה חטופה והלך ספיר חייכה ועברה לשבת לצידי "מה אז כמה זמן אתם ביחד? הוא סיפר לנו עלייך ממזמן"
"כן, אנחנו בסהכ שנה ביחד, אבל נפרדנו לכמה חודשים, וחזרנו לפני שבוע" הסברתי לה "אה וואו איזה יופי שחזרתם, איך חזרתם" לא הייתה לי בעיה לספר לה, הרגשתי איתה נורא בנוח כאילו אנחנו חברות, אמילי התקרבה אלינו "על מי מרכלים?" היא שאלה והתיישבה לידנו "שאלתי את קים כמה זמן היא ורז ביחד" ספיר הסבירה "אה ואללה" אמילי הוציאה גם היא קופסת סיגריות "אמא שלך תהרוג אותך אמילי" ספיר צחקה "שיקפצו לי, אני צריכה להירגע" אמילי צחקה והדליקה את הסיגריה "טוב אני לא אשאר בלי, אותי קרן לא תהרוג" לקחתי מאמילי סיגריה והדלקתי "איפה היינו?" ספיר שאלה "אה כן איך חזרנו, אני הייתי שיכורה מאוד מאוד, ורז היה עירני לגמרי, ואיכשהו מצאתי את עצמי בבוקר אצלו במיטה, ודיברנו וסגרנו מה שהיה פתוח, ומאז אנחנו ביחד" חייכתי "רזצוק מעמיס" היא צחקה, צחקנו גם אני ואמילי, ספיר ממש הרגישה בגיל שלנו וזה היה כל כך כיף לדבר איתה "ומאז הם לא נותנים לי לישון מהרעש שהם עושים" אמילי הוסיפה "אמילי זה קרה פעם אחת כשחזרנו ממסיבה וחשבנו שאתם ישנים, לא לשפוט" צחקתי והן צחקו יחד איתי, השיחה התגלגלה, ובזמן הזה אמרנו שלום לכולם, ורק ספיר נשארה. חזרנו פנימה ועזרנו לקרן לקפל הכל ולשטוף את הכלים, השעה הייתה רק עשר בלילה והייתי גמורה "טוב אני זזה" ספיר הכריזה, חבל רציתי שתישאר ניגשתי אליה אחרי כולם " היה ממש כיף להכיר אותך" חיבקתי אותה "היה כיף להכיר אותך, אנחנו עוד נתראה" היא קרצה לי ויצאה. "קימצוק מתוקה, ואמילי, כדי שתלכו לישון, היה לכן יום ארוך" חייכתי ושמחתי שהיא ראתה אותי "אני ואיתן נישאר לעזור לך בהכל אמא" רז הוסיף וחייך את החיוך הכי יפה בעולם "תודה מתוק שלי" היא חייכה אליו "אז אני אלווה את קים לחדר וארד" הוא שם את היחד שלו על המותן שלי ועלינו יחד במדרגות. החלפתי לפיגמה ונכנסתי לישון "לילה טוב יפה שלי" רז כיסה אותי בשמיכה ונתן לי נשיקה, יצא מהחדר וסגר את הדלת
אני נמצאת במשפחה כל כך אוהבת