CHAPTER 06

123 4 0
                                    

Sa mga naglabay na bulan mas nag close ming Jiro, yes nagkaroon mig progress. Sige namig chat-chat , laag , kaon diria ug kaon didtoa-- pero kami duha wa man mi nagkaonanay. Geh chat nako si Jiro na magkita mi kay lagi naa koy importanteng buhaton sa iya.

Magkuha man gud daw mig dugo unya siya akong practicesan. My smile plastered on my face excited to see his reaction.

Geh hulat nako siya ug nilakaw mi sa among gina tambayan. Murag naa sad mi privacy duha naka prepared na ang mga gamit. Pila sad ka minutes bago siya ni abot.

"Hi Jah." He greeted me.

"Hello jiro." Ingon sad nako niya.

"Unsa imong e ingon nako? " Pangutana niya.

"Pwede tika practicesan??" Pangutana nako.

"Huh? Practicesan ug?" Kulbaa niyang tubag.

"K-kwaan tikag dugo." Ana ko niya.

JIRO POV:

"Buang basi mamatay ko ana." Ingon nako niya kay geh kulbaan ko.

Nganong ako paman?

"Kaisa raman ug karun raman sad ni." Ingon  niya.

"O lagi karun rasad basi karun sad ko mamatay. Ahak na!" Ingon nako.

"Kalma ragud kabalo man ko, I'm nurse remember?" She said.

Wala man koy choice nitando nalang ko. Nilingkod nako aron makasugod siya. Geh plastar na niya iyahang gamit ug ako kay nagsugod nasad kakulba.

Lord panabangi tawon ko.

"Just calm yourself!" She said.

Nipaduol na siya ug iyang geh gawas ang injection ug tali. Ge talian sa niya ko ug iyang geh pitik-pitik.

" Close your fist ug ayaw lihok. Tikoma jud." Anah siya ug ako siyang ge sunod.

Ge kwaan ko niyag dugo ug dili man ko nakafeel ug sakit kay mag an ra kay siyag kamot.

Future girlfriend nako nursing...

Paghuman niya kay iya kong geh gaan ug juice ug pagkaon. "Salamat Jiro." Ingon niya ug ni smile sa akoa. Kagwapa rajud ning bayhana ui.

Geh hagad nako siya magkaon mig gawas aron makapahulay sad mi sa kastress sa academics. Two years nalang hapit nasad ko mugraduate ug siya naa pay three years para makagraduate siya. Sa kadugay namong sigeg kuyog mas samot ko nahulog niya kay buotan kaayo siya.

ELIJAH POV:

"Jiro thank you for today." Ingon nako niya ug munaog na unta ko pero iya kong geh kissan sa aping.

"Take care." He said.

Nitando rako pero akong dughan murag kabayo na gagukdanay. Nisulod nako ug nidiritso kog saka sa kwarto ni Eli.

"Hi Eli?" I asked her and when she heard me she was so happy.

"Ate naa najud ka!" She said.

"Nagkaon naka?" Pangutana nako ug ge gaan nako siyag kiss.

"Oo ate human na ikaw?" Pangutana niya.

"Human nasad, uban ming kuya Jiro nimo." Ingon nako niya.

"Ikaw ba, kanus a man ko nimo ipaila-ila niya?" Pangutana niya ug nigakos nako.

" Gusto diay nimo?" Anah ko ug nitando siya. " Uban ka sa amoa ugma kay mangligo mig dagat." Ana ko niya ug lipay kaayo siya.

"Sure te ba? Mag uban ko?" Pangutana niya ug nitando ko.

KUNG SIYA MAN: BisayaRom (COMPLETED)Where stories live. Discover now