CHAPTER 16

77 3 0
                                    

Pila palang ko kaadlaw diria sa manila pero murag kog kasurrenderon kay lisod man diay  ning negosyo padaganon--ambot rasad nganong mudagan ni.

Dili sa daw ko pwede na maglingkod as a CEO kay need sa nako eskwelahan. Ge shift nako akong kurso ug wa na nipadayon ug nursing kundili business para related sa amoang negosyo.

Goodbye dream course

Lisod man sakong part na byaan ang nursing pero mao rasad ning way nako aron maasikaso nako ang business namo. Ge eskwelahan nako ug ge kuha nako ang course na related sa business pero murag sad ko mabuang kay more on math ang atay! Bogo na gani ko sa math geh major pajud math murag halos tanang subject math---may man toh sa nursing modern math ra makaya pa pero kini?---waa Dili!

Niantos rako ug eskwela, nisunog sad kog kilay ug inistudy uy! Aron dili sayang ang tabang nilang tita. Naasikaso nasad ni kuya Alejandro ang kaso ug dako akong kalipay na madaog mi. Wala may nag bag o sakong routine kada adlaw-adlaw. Kaon , tulog, eskwelahan ug balay. Pagka sabado sa company maglakaw kay mag asikaso ug papers mga ing ana ra trabahoa pero walay Gabie dili ko maghilak na maghuna huna ilang Elise ug jiro--- kamusta na kaha sila?

Hilom na Elijah kalimti natong buang ngato ana ko sa akong kugalingon. I should forget the past and restart my new life again.

AFTER 4:YEARS....

FINALLY!

Graduate nako sa akong kurso Bachelor of Science in Business Administration Major in Marketing Management ug  Magna Cumlaude pagyud ko. I was so happy that after four years naka graduate na dili man kini ang kurso na ge pangandoy nako pero nalipay ko kay wala sad ko nimahay.

We celebrate my graduation and they are very proud of me and I know that Elise is also proud of me.

I miss you sis finally I made it..

After two months that I graduated they already transfer the shares of my father to my name and for the 4 years finally I'm the CEO of our business.

"Elijah faster malalate na tayo." Shagit ni kuya.

"Tekaaa lang!"

Nidali-dali kog make up ug akoa lang ge lugay akong short hair na ge kulayan nakog ash brown-- mas samot nibagay sa akoa kay tungod sa akoang kaputi. Ge butngan pa nakog dark red lipstick nga murag maldita ko tan awon.

Ninaog nako dala akong bag ug sabay mi nilakaw ug office.  This is my first time na ako na maging boss sa office ug mustart nakog manage ani.

"You look stunning cuz! Wala kabang balak mag jowa?"tanong ni kuya.

"Fuck*ng relationship love? That's not my thing and I don't want to enter new relationship again at gagawin nanaman nilang miserable ulit!" I answered him.

"Ang lalim ng hugot sa buhay ah." Ingon niya ug sige rag katawa.

Ango-ango jud.

Pag abot namo sa office kay iyahang ge tawag ang tanan. Nitindog rako uy nitan aw sa mga empleyado nako.

"Goodmorning everyone, I would like you to meet your new boss Miss Elijah Veniezze Samson the new CEO of Ohio Company." My cousin introduce me to them.

"Goodmorning everyone and it's nice to meet you all. You can call me Ven" I greeted them and I also smiled without showing my teeth.

"Welcome Boss Ven." They greeted me.

After of introducing my cousin show me my  office. It's so simple maybe I will change this, I said to myself before I sit on my swivel chair.

"You okay now?" My cousin asked me and I give him a thumbs up. "Okay I will go back now to my agency, see you at home." He said and give me a peck of kiss on the cheek.

I start studying all the papers in my table. I called my secretary " G-goodmornig Miss Ven." She greeted me.

"Take this to Mr. Damson." I told her.

Nidali dali siyag kuha sa  papel nga akong ge hatag niya ug mura siyag mahadlok nako. Mungisi nalang ko kay may naa jud ko maalala niya.

Nabusy rakog type sakong laptop kay daghan ko ge pang ayos nga  rason nga nagkalugi-- dako man sad diay kawat ni mama sa kompanya.

Ge hatodan kog kape ni Janna ang akoang secretary.

"Salamat." Ingon nako.

Ge paorder nako siyag pizza ug soft drinks aron akong ipakaon sa akoang empleyado. Pag human kay nibalik nasad siya nako.

"Ma'am naa kay meeting unya 3pm po." Ana siya og nitando rako.

It's already 2:57pm so nag prepare nako sa akoang gamit ug laptop. Nigawas ko aron e check ang employee pero daghan man gah tabi kaysa mag trabaho.

"This is not the right time for you to talk during your work!" I told them while looking them strictly. "Don't try me everyone, you will regret it. Huwag niyo akong gagalitin." Ug nitalikod ko nila.

Nidiritso kog lakaw sa amoang office aron mag meeting ang tanang board members to the lowest position to highest. Nisulod ko ug tanan sila nitindog ug ni niduko  sa akoa para respeto.

"Hello everyone." I greeted them.

Nilingkod ko sa tunga nila ug ge pastart na nako silag present sa ilang e change ug mga dapat ayoson.

"I think we should also.. have rules to all the employees ayaw ko ng mabagal at tatanga tanga during work time. May naguusap habang nagtratrabaho kaya mas lalong nalulugi, iba iba inaatupag." Ana ko

"One more thing let's clean our offices ang dumi even our market dapat maayos naka arrange ang ating mga produkto." Ni agree ang tanan.

"Gusto kong makita yung sales ninyo last month at ngayon."

Nisugod na silag present sa mga sales ug bulan na nalugi. Bal an nako unsa dayon ang problema. After the presentation I already tell them the changes and also my plans and everyone agreed to my plans. Paghuman ug meeting kay ge studyhan pa nako ang amoang ge meetingan ganiha ug naabtan kog Gabie. Ge ayos  nako akong gamit aron mo uli na para magpahulay kay ugma sayo mi mag check sa amoang Lugar na patindogan ug new market.

Ge sundo ko kuya Alejandro ug dali rasad ang amoang byahe bago mi nakaabot ug balay. Wala nako nikaon ug nidiritso ra sulod sa kwarto kay sa sobra kakapoy.

KUNG SIYA MAN: BisayaRom (COMPLETED)Where stories live. Discover now