Zaryl already know my situation and jiro always calling me and texting me but I just ignore him.
"Mads Jiro naa gawas." Ana siya.
Samokang lakiha bagag nawong pagkahuman sa iyang ge buhat naa pa siyay nawong na ipakita?
I need to finish this...
Nigawas ko ug murag syag nalipay kay ge gawasan nako siya-- he hug me but I just just push him.
"Don't you dare to hug me again!" I yelled at him.
"I will explain it to you-" I cut him off.
"Haha dili nako need ang explanation nimo, what I've heard is enough! Jiro unta bisag kaluoy nalang unta, k-kabalo kang nawala si Elli nganong niapil ka sa akoang problema?" Ana ko niya.
"Kabalo bakang unsa ko kapoy? Abi nakog naa ka pagkatapos sa nahitabo pero wala b-byaan japon ko nimo , ninyo!"
"Ge try nako ingon n-nimo t-tung anniversary pero nahadlok ko.." ana siya, so mao diay ga hilak siya?
"Yawaa rasona uy! Nahadlok ka mag tug an ug tinuod pero wa ka nahadlok magbinotbot nako? Wa ka nahadlok na masakitan ko ha??? Ana ba Jiro?" Shagit nako. "Please lang murag nakog k-kamatayon p-pwede ba a-ayaw na pakita nako... Let's end this and dili na nako kaya tanan dal on. Kung tinuod na gina respeto ko nimo palihog lang ayg nag pakita." Ingon nako niya ug nitalikod pero iyaha kong ge pugngan.
" I really love you..." He said.
"Ginakasuklaman tika. I fucking hate you cheater!"
Ge kuha nako iyang kamot ug akoa siyang ge sirad-an. Naglingkod ko sa likod sa pultahan ug nihilak-- sakita ui.
Ge gakos kong Zaryl ug nihilak ko niya. " Shhh you don't deserve them." She said. "I'm here don't worry makaya nato ni ha, busa paglaban sa kinabuhi." Ana siya.
Akoa ra siyang ge gakos ug grabe naka feel kog kaluoy sakong kaugalingon. Sa tanang kamaayo nakong ge pakita ing ana ang ge balos. Wala ko nag expect si Catherine mutraydor nako. Si Jiro na wala ko kabantay na siya diay magpasakit ug muguba sa akoang salig.
Pila na kaadlaw ang nilabay ug wala nay Jiro na nagpakita nako ug labaw na si Catherine. Bisag sakit pero need nako mupadayon sa kinabuhi.
I think this time need nako magpakalayo -layo. Naisip nakong ibaligya ang balay diria sa davao ug maglipat sa manila total naa man koy paryente didtoa.
I just want to go far away, where my heart will not be broken.
Ge tabangan ko ni Zaryl ug process sa mga dokumento sa balay aron mamaligya pati ang sakyanan ge baligya na nako. Tung nakakita namig buyer kay nag impake nasad ko para mulakaw sa manila.
"Ayaw baya ko kalimti mads ha." Ana si Zaryl na kahilakon na.
"Buang dili lagi." Ana ko.
"Please just call me if you need me ha? Ampingi imong kaugalingon didtoa." Ana siya nako.
Sa manila ko magpadayon ug school didtoa sad nako asikasohon ang negosyo na napasagdaan nila mama. Paghuman nakog impake kay iya dayon kong ge hatud sa airport.
Ge gakos nako siya ug nihilak bisag siya sad nihilak kay mulayo nami.
"Just be good in your studies." She said .
"I-ikaw sad.. I will gonna miss you.." ingon nako.
"Me too but this time you need to heal yourself kay sobra na imong ge dala diria. If this place is not your safe place anymore then musugot kong byaan ko nimo for your own good." Ingon niya ug ge gakos nako siya.
"Thank you." Nagkiss rako niya ug nisulod na.
Ge trapohan nako akoang luha pagka lingkod nako. I will gonna miss the good memories in here, pero need nako kalimtan.
Wala ko kabantay na nakatulog ko ug akong ge muklat akoang mata kay mukaon sako kay ge gutom nako. Geh servevan ko sa ilang flight attendant ug kape ug pagkaon. Nipasalamat ko niya bago ko nikaon ug paghuman ug kaon nibalik nasad kog tulog.
Mga pila kaoras nimata nako kay nakaabot nagyud ko. Ninaog ko ug akong ge bira ang akoang maleta. Naga hulat ko sa akong sundo kay akong pinsan ang magsundo sa akoa.
"Hi it's that you Elijah?" Kuya Alejandro asked me.
"Lisod sad." Bara nakong ingon ug Wala siya nakasabot.
"Anong sabi mo?" Pangutana niya ay tagalog diay.
"Wala.." Sabi ko.
He hugged me and I hugged him back it's been years na wala mi nagkitang duha.
"Ang laki ng pinagbago mo, muntikan na kitang hindi makilala. " Anah siya.
"Ikaw nga din kuya e." Ana ko niya habang ga lakaw mi sa parking lot.
"Where's Elliot?" He asked me and I stop for a moment.
Wala man diay kabalo akong mga tiyo ug tiya unsa nangahitabo sa amoa.
"She passed away kuya this month lang." I said and stopping myself not to cry.
"Ha? What happened?" He asked.
"S-suicide kuya.... Dad rape her..." I said and cried to him--- way humananay na hilak.
Iyaha kong ge gakos ug ge comfort. Ana siya na mauli sa daw mi aron makakaon na daw ko ug igo rako nitando.
Pila ra kaoras among ge byahe-an usa mi nakaabot sa ilang balay. Murag sad ko makuyaw kay mas dako pa silag balay kaysa namo. Dako kaayo ug naa pa silay nindot na garden nga wala paka kasulod pero mapukaw na imong kaugalingon. Daghan sakyanan ug naa sad fountain nga naay sensor, na kalit ra mag piswit ug tubig--- naganahan jud ko kay astang gwapoha jud tan awon.
"Tara na Elijah." Ingon niya ug nisunod rako.
Pag sulod namo kay nindot kaayo ang balay. Astang limpyoha ug pagkang dakoa na murag mansyon kadako. Naa sad mga katabang na daghan. Mga vase ug mga kataasang mga kurtina--- the house is very expensive.
"Welcome Elijah!" My tita Meghan and Tito John surprise me.
"OMG!!! Tita and Tito ge mingaw ko ninyo!" Ana ko ug nidagan nila.
"Ge mingaw sad mi nimo day." Ug ge gakos ko nila.
Nakalingi ko sa pultahan kay naay nishagit uy nipaspas na nidagan sa ako, ang duha ka kambal ug nikalit ra silag halog sa akoa.
"Ate Elijah!!" Ana silang Alexa ug Alex.
"Wahh namiss man nako ning kambal uy!" Ana ko.
"Si ate nagsasalita ng bisaya hahahaha hindi ka naman namin maiintindihan." Ingon niya ug nikatawa rako. "Asan si Elliot! I'm excited to see her for sure magiging kaklase namin siya this school year." Ana sila ug makita sa ila na grabe sila ka excited--- pero nilingi rako kay kuya Alejandro ug nitando siya.
"Ahmm elli is already g-gone... P-patay na si Elli." Ingon nako nila ug sila tanan nakuratan na dili makatuo.
Nangutana dayon sila unsa nahitabo, maong akoang ge share sa ilaha tanan na nahitabo -- Wala sad ko kapugong kay samtang naga storya ko nila sige rakog hilak ug nihilak sad sila.
Grabe ilang suko ila mama ug papa ug dili nako sila masisi kay dapat raman sad na masuko sila.Wala ko kabalo na Attorney na diay si kuya Alejandro ana siya na tabangan daw ko niya para matagaan ug hustisya si elliot-- nagpasalamat ko nila kay kabalo kong palangga jud ming tita ug tito.
Geh ingnan sad kong tita na siya bahala nako magtabang sa negosyo namo ug labaw na sa akoang pag eskwela. Dako akong pasalamat nila kay kabalo kong dili nako mag inusara..
YOU ARE READING
KUNG SIYA MAN: BisayaRom (COMPLETED)
RomanceHello everyone it's me Aislin! Adding my new story, this time I will use "Bisaya" language since this is my first time, I hope you will still support me. Sunshines I'm back you can read more stories this year! Hi ako diay si Elijah Veniezze Samson...