R-18
11 Months later...
Wala ko nag expect na ing-ani diay ang feeling nga nay uyab. That feeling na murag naay alibangbang sa imong tiyan -- waa makabuang.
Naa mi sa iyahang condo diria mi ga tambayan duha ug wala pa nako napaila-ila si Jiro basig sa sunod ug makabakante na sila mama ug papa. Adlaw-adlaw kong gina pakilig ni Jiro. Kung paano ko niya alagaan ug ampingan makabati kog kalipay ug safe.
"Love kaon na." Ingon niya kay human na siyag luto.
"Wow perfect package!" Ana ko niya.
"Haha ambot nimo kaon nata." Ingon niya ug iyaha kong ge hukaran. "Oh hurota na ha!" Ingon niya nako.
Nagsugod namig kaon na dala sad ug tabi. Magsige rakog katawa pag siya akong kauban murag wala ray problema. Paghuman namog kaon kay ako ni hugas sa plato ug siya kay nilakaw sa kwarto. Paghuman nakog hugas kay nilakaw ko sa may sofa og didtoa nag cellphone.
"Love ml ta." Ingon nako niya
"Sige Sige!!" Excited niyang tubag.
Nag open nami sa ml ug loading akoa tapos tung nakasulod nako iyaha dayon kong geh invite RG. Ge accept nako ug nakasulod nako habang gah bilang pa kay gah hulat sa makaabin namo, ako siyang ge halokan sa nawong.
"I love you." Lambing nakong ingon.
"I love you more." Ingon sad niya ug ni balos ug halok.
Maka ingon kong idol ko niya kay sige man gud ko niya gayahon. Ay siya inlababo man kay nako ---HAAHHAHA.
Nag start na ug picking parehas mi legend duha. Sige pakog pamilig hero unya gamay naman ang oras so ge pili nalang nako si Miya.
"Hada! Nganong si miya man love?" Reklamo niya.
"Ga reklamo ka? Salig ra buhaton pa tika!" Ingon nako niya.
"Hayssss chocolate nasad ko ani." Hunghong niya.
"Unsa?!" Pangutana nako kay wa ko kadungog.
"Walaaa ana ko I love you!" Ingon niya ug ni smile rako.
Nag start namig dula ug nideretso dayon ko sa mga creeps para maka kwarta. Nilakaw ko ug bot aron change sad ug routine. Grabe nakong shagit kay naay kalaban ug wa ko kadagan maong first blood ko.
"Chamba rato kagwanga." Ana ko sa kalaban.
Ni tsk rasad si Jiro ug ako ra siyang ge pasagdaan. Sa clashing nag kuyog na si Jiro nako.
"Love hulat sa dir- " Wala siya kahuman sa iyang ge ingon kay ni attack nako.
Ang ending patay ko.
Nag peace sign rako ug nag pacute niya. Ge dukol ko niyag hinay "Anah ko hulat wa ko ni ingon push!" Anah siya ug nag seryoso nakog dula.
Pag mu ingon kog seryoso tinuod jud na seryoso ko sa sobra ka seryoso napildi mi ug chocolate akong nakuha-- pangita dulaa.
"Bala kaayo mga kauban ana ko." Kalagot napildi pa!
"Love pagbasa nalang a-ayaw nag dula." Ingon ni Jiro ug ni lingo lingo.
"Maayo ko mag dula bulok rajud ang kauban." Ana ko.
"Sige nalang." Anah siya ug ako siyang ge bunalan. "Haha joke ra." Ug iyaha kong geh gakos ang among posisyon kay nakapatong ko niya. Nihigda rako sa iyahang lawas habang ga gakos niya ug iyahang ge dulaan akong buhok.
"I want to marry you..."he said.
Wala ko nitubag naminaw rako niya.
"Excited ko makahuman ug magkaroon ug stable job. Tapos kasal nata ug sa imoha ko mag uli e hug ug e kiss tika kay kapoy ko haha. Lutoan ko nimo ug masahion naa patay unom ka anak unya buntis paka." Ako siyang ge sagpa ug hinay.
"Mura man sad kog bighal ana part." Ana ko niya.
"Joke ra hahaha" ana siya ug nag seryoso." Pero seryoso gusto tika pakaslan."
"I love you." Ingon nako ug iyaha kong ge paatubang.
He hug me and give me a peck kiss. Our kiss was very simple but after some time it became aggressive. He wrapped his arms on my waist to place me and I massaged his chest that makes him groaned.
We change position and now I'm sitting on him and he's starting to attack my jaw the reason I moaned his name.
"Ji..ro.." he's making me crazy!
Mabisbisan najud ko!
He massaged my mound and I didn't argue but I just let him to do whatever he wants -- I really need him.
Ge tanggal niya akong sanina ug mao sad akong ge himo. First time nako ug kabalo kong di ko kamao pero wa man siya nireklamo. Ge tan aw ko niya na gusto gusto najud ko niya matilawan kay nagdulom na iyang panan-aw.
"Ju..st say if you want me to stop this.." he said.
"I n-need you this time, just cont-" Wala ko niya pahumana kay ge sunggaban na dayon ko niyag halok.
He unclasped my bra and touch my neck. I close my eyes and he held my neck while he was busy kissing on it.
"L..ove d-dont Lea..ve mark." I told him.
He made me stand up and took off my pants along with my panties. He made me sit on his thigh again and held my legs. He kiss me and slowly inserted his finger in my private part and he took out his middle finger in and out in my womanhood.
Sh*t!
I moaned at the speed of his hand as if I would go crazy with the pleasure. I took off his shirt and he rubbed my breast. He push me to the sofa and he open my thigh even more so he could see. He got down and licked it softly until he sped up. I covered my mouth while moaning.
"Shh..baby.." he said
"Pagawas na a..ko" hinay nakong ingon.
He inserted his big c*ck and I cried because of pain. He inserted it slowly and when my facial expressions change he inserted it faster he making me flinch and moan. He was biting his lower lip while watching my reaction. His hand was playing with my sensitive bud while his other hand choked me.
I moaned his name until I felt my release. He gave me kiss before spilling his juice inside the condom. Then took it out, panting.
"I love you." He said.
I'm not virgin anymore!!!
Ge hatod ko niya sa balay pag human namog buhat ug milagro. I was so happy thinking that I already give myself to him.
___________________________________________
Happy wet pm guys!
✍️ Plagiarism is a crime.
YOU ARE READING
KUNG SIYA MAN: BisayaRom (COMPLETED)
RomanceHello everyone it's me Aislin! Adding my new story, this time I will use "Bisaya" language since this is my first time, I hope you will still support me. Sunshines I'm back you can read more stories this year! Hi ako diay si Elijah Veniezze Samson...