1.

42 6 6
                                    

Pekala baştan alalım ben lily. Kitap okumayı seven sihirli gücü olmayan bir kızdım. Daha doğrusu ailem yüzünden keşfedemediğim güçleri olan bir kızdım.

Ailem her zaman ablamı daha çok sevmişti. Çünkü o çok güzeldi. Sarı saçları ve mavi gözleri ile yaşadığımız yerde ki bütün erkekleri etkilemeyi başarmıştı.ama onun gözü kraldaydı. Dün annem babam ve benimle kralı etkilemek için yapacağı planı anlatmıştı.

Plan şuydu şatoya gidip hizmetçi olarak krala hizmet ederken kralın gözünü boyayacak ve evlendikten sonra da bizi şatoya aldıracaktı. Annem ve babam ona onay vermişlerdi. Tabi benim fikrim herzamanki gibi sorulmadı. Ama ablam beni de götürmek istediğini söyledi. O kralla ilgilenirken bende o sırada orada çalışır para getiririm diye.

Ben onun kadar güzel değildim. Siyah saçlarım ve gri gözlerim sayesinde hiç talibim olmamıştı. Bu yüzden de annem sürekli şikayet ederdi. Hem güçsüz hem güzel olmadığım için. Ama onlar istemişlerdi güçlerimin olmamasını sırf ablam ön plana çıksın diye.

Ablamın tek gücü hipnoz edebilmekti. Ve ablam bunu kullanıp kralı etkileyebileceğini sanıyordu. Ve bugün şatoya gidecektik. Ablam en güzel mavi elbisesini eldivenlerini ve beyaz tacını takmıştı. Bense beyaz tülden elbisemi giymiştim.

Ablam bizi şatoya götürmesi için birini ayarlamıştı. Gelince hemen atlı arabaya binmiştik.

"Bana bak küçük şatoya gittiğimizde ben konuşucam. Sen arkamda durup sadece dinleyeceksin. Eğer kral sana soru sorarsa konuşacaksın. Hatta soru sorarsa bile konuşmayacaksın. Anladın değil mi?"

"Evet abla"

" hatta oradayken pelerinin kafasını kapatta yüzünü görüp vaz geçmesin.

"Peki abla"

Hava soğuk olduğu için ikimizde pelerinlerimizi giymiştik. Geldiğimizde ilk inen tabi ki de ablam olmuştu. Bende onun peşinden gittim. Bizi hemen kralın huzuruna çıkardılar. referans yaptık.

"Kralım sizden ufak bir isteğim olacak müsaadeniz olursa"

Kral sadece başını sallamakla yetindi.

"Ben hizmetçi olarak çalışmak istiyorum. Eğer ki mümkünse burada çalışmak benim için şerefti-"

Ablamın sözlerini kesen kralın sözleriydi.

"Arkanda küçük hanımefendinin adı nedir?"

"Lily efendim"

"Lily yüzüme bak."

Ablamla kral konuşurken kafamı eğmiştim.
Kral söylemesine rağmen kafamı kaldırmadım.

"Kralın olarak emrediyorum yüzüme bak."

Dedi bir kez daha ama ben umursamayıp ablamın devam etmesini bekledim. O sırada kral yanıma geliyordu. Ablam geçebilsin diye önümden çekildi.

pelerinimin kafasını indirdiğini hissettim. Ve sonrada çenemden tutup kafamı kaldırdı. Kral eris Koyu siyah saçları ve yeşil gözleri ile fazlasıyla yakışıklıydı.

"Neden sana emretmeme rağmen yüzüme bakmadığını sorabilirmiyim?"

"Şey ben konuşmak istemedim."

Kral sadece ikimizin duyabilece bir ses tonuyla

"Fazlasıyla güzelsin. Sesinde öyle. Neden konuşmak istemediğini anlayamadım."

"Kralım söylediğim şeye cevap vermediniz"

Dedi ablam

"Tamam burada çalışabilirsin"

"Peki kardeşim ne olacak?"

"Sen değil zaten kardeşin"

İşte o zaman şok olmuştum

sihirli krallıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin