Mute: You are a jerk

3 0 0
                                    

- Mark! Add vissza a laptopom, mielőtt szét fogom rúgni a segged!-
- Egy csókért visszaadom Cukipofa..- Kancsintott rám..
- Akkor inkább ott rohadjon meg nálad, ahol van!- Kiabáltam neki vissza miközben elindultam a legfélelmetesebb britért, Seamus-ért.. Amint Mark meglátta Seamus-t, úgy adta vissza a laptopom mint a kisangyal.. Én elvonultam a szobámba, és elkezdtem játszani James ágyán, amit Mark is észre vett.. Ahogyan feküdtem a derekamra ült , majd elkezdett bökdösni, piszkálni, az erotikusabb masszázs volt ami kezdte elvenni az agyam, ami a végén már nagyon baszogatott..
- Hallod, Mark takarodj már!- Közben löktem el magamtól Mark perverz kezeit.. Lecsaptam a laptopom, és kirohantam ahol találkoztam Yumiko-val és Jack-el..
- Mit csináltál vele? Chandar komolyan kérdezem...- Szólt szigorúan Yumiko, amit még hallottam.. Elindultam, hogy kiszellőztessem a fejem, közben mindenen agyaltam.. Azon is, hogy miért ilyen szemét velem folyton Mark, azon is, hogy miért akar állandóan az ágyába csalni.. Egy jó hosszú sétára mentem el, ezt onnan tudtam, mert Miles és Jordan álltak a kapuban és vártak rám.. Ezen a jó hosszú sétán jöttem rá, hogy nagyon szerelmes vagyok Mark R. Chandar-be..
- Azt hittem Chandar végleg elüldözött..- Ölelt meg Jordan... - Akkor meg is öltem volna..- Nevetett Miles.. Elkezdtem visszafele sétálni, amikor Mike-ba és Gilles-be botlottam bele.. Ők elvittek, hogy tréningeljem ki magamból az idegességet.. Mark-ra való mérgességem miatt, még Montagne-t is legyőztem, ami nem sokott sikerülni..
- Wow Kislány, nagyon jó vagy most benne, többször kéne mérgesnek lenned Mark-ra..- Nevetett Gilles..
- Köszi te francia óriás..- Nevettem én is, és Mike is.. Elkezdtem menni az SAS bázisra amikor megtalált James és Elena..
- Sziasztok okosok!- Nevettünk mindannyian.. Legalább egy órát beszélgettünk amikor már azt mondtam és is, hogy menjünk aludni a picsába..
- Na én mentem.. Sziasztok!- Elindultam teljesen nyugodtan, és kitisztultan vissza ahhoz a perverz Mark-hoz.. Amikor beléptem a bázis ajtaján, akkor tele volt a szobáig vezető út virágszirmokkal és virágokkal.. Mark állt az ajtóban egy hatalmas csokor rózsával..
- Szia Kedves... Ne haragudj, hogy akkora egy paraszt voltam, de kaptam tanácsokat és így szeretném neked elmondani, hogy beléd szerettem... egy kedves lány vagy, akit életem végéig magam melett akarok tudni.. 사랑합니다 (sarang-hamnida) //szeretlek// 너랑 키스해도 되? (neolang kiseuhaedo doe?) //megcsókolhatlak?//..- Kérdezte a végén koreaiul, amin meglepődtem.. Majd én is válaszoltam neki koreaiul..
- 당연 하죠 내 사랑! (dang-yeon hajyo nae salang!) //persze kedvesem!// - Ugrottam a nyakába és csókoltam meg.. Szorosan elkapta a derekam, és szorított magához.. Amikor kezdtem érezni, hogy egyre hevesebb lett a csók, eltávolodtam Mark-tól..
- Inkább menjünk egy privátabb helyre Markie...-
- Én itt is elrendezlek, mert ha tovább csinálod ezt akkor esküszöm nem fogunk eljutni a szobánkig..- Csókolt meg pimaszul..
- Csak nem rosszat tervezel velem csinálni?- Pislogtam rá boci szemekkel..
- Nem akarsz lábra állni Hercegnőm?- Kérdezte az ágyékát hozzám nyomva.. Én csak nemlegesen bólogattam, majd abban a pillanatban a talpam már nem érintette a földet, és indultunk a szobánkba, és kezdte el azonnal beváltani az ígéretét.. Az SAS tagok ezt a jelenetet félve nézték, mert tudták, hogy milyen is Mark.. A későbbiekben elmagyarázták, hogy Mark minden idegessége, és frusztráltsága miatt az ágyban fogja a problémáit levezetni, szóval készüljek energiával.. Ez a kapcsolat maga lesz a Mennyország a számomra, és ahogyan érzem Mark-nak is..


Henlo! Henlo! Megjelentem még egy résszel, ami remélem tetszeni fog mindenkinek.. Jó olvasást kíván: Mazsi :)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 12 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The Rainbow Six BoysWhere stories live. Discover now