Collinn számomra mindig is egy ritka állatfajnak tűnt... amit tesz és amit mond az mindig érdekes reakciót vállt ki belőlem.. Mintha nem is a Földre való lenne.. Sose értem mit miért tesz, valamikor túlféltő, és meg tudnám fojtani, valamikor meg annyira leszar, hogy ennyire még Gustave sem tudná Oliviert leszarni.. Egyik nap Gustave-nál lógtam, mint szoktam és szívtam a vérét, amikor Collinn brutális állapotban belépett az orvosiba..
- Jesszusom Collinn! Mi van veled?- Rohantunk oda hozzá Gustave-al, mire csak hátra pillantott Olivier-re..
- Mi a faszom történt vele, huh?- Olivier nem válaszolt, ami felbaszott engem is és Gustave-ot is..
- Te! Te büdös köcsög! Ha kimegyünk innen szét folak baszni!- Indultam volna meg felé, de Gus lefogott, ami miatt Olivier lelépett..
Gus ellátta Collinn sebeit, majd odaengedett a sebesülthöz..
- Jó nagy segg vagy Collinn McKinley! Mindig mondtam, hogy ne basztasd Lion-t, nem? De te mit csinálsz?! Basztatod nagyon is az óva intések ellenére!- Kezdtem el járkálni idegességemben..
- Te mindig baszol rám és soha sem figyelsz rám, hiába jártatom a számat! Grace előbb megérti, azt amit pofázok neki magyarul, mint te akinek angolul rágom a szájába..- Tomboltam ki magam, majd meghallottam megszólalni csendesebben a hangját..
- Tudom elbasztam... de ez a hangoknak köszönhető a fejemben...-
- Milyen hangok? Gustave nézd meg a fejét is biztos agyrázkódása van!- Kiáltottam a mellettem álló dokinak..
Az említett orvos jót kuncogott, majd a páciense felé biccentve tudtam, hogy felé kell néznem.. Meg is tettem, majd Collinn barna szempárjával szemezett az én zöld szempárom... egy érzéki mozdulattal hajolt közelebb hozzám, ameddig ajkaink össze nem értek.. Gus csak buzdította Collinn-t, majd amikor elválltunk egymástól felkiálltott Olivier az ajtóból:
- Megköszönhetnéd ezt a remek romantikus összeboronálást, te idegbeteg picsa!- Öltött rám nyelvet a fiatalabb francia operátor..
- Direkt csináltátok, ugye?-
- Az orvosi rész nem volt a forgatókönyvben..- Vakarta meg tarkóját lányos zavarában Warden..
Én egy csók keretein belül hozzá bújtam, ami miatt a csókunkba nyögött egy fájdalmasat.. Egy kis ideig az orvosi ágyon pihentünk egymás karjaiban, majd egy kaján mosoly keretein belül szólalt meg:
- Ha majd nem fáj semmim, akkor megmutatom, hogy mennyire is gondolom én ezt a dolgot komolyan veled..-
- Akarsz fájdalmat a testednek McKinley? Mert eddig nagyon arra hajtasz..- Dorgálta meg, és színte ölt meg engem a szemével Gustave..
- Én most mi a rongyba tekert, csempeszobában nevelkedett, büdös, retkes, dongalábú, indiai gyalukormányos kurva eget tettem?- Csodálatos kérdésemre Montagne is benézett, és látni lehetett rajta, hogy értetlenül áll a dolgokhoz..
- Ez milyen nyelv volt?- Kérdezte a francia óriás félve..
- Magyar!- Kiáltottunk rá egyszerre hárman is..
A francia óriás amilyen gyorsan jött, olyan gyorsan tűnt el a kámfor erejével.. Én csak a csönd hirtelenjében elkezdtem el elindulni, hozni egy jó kis levest Collinn-nak és egy kis hűsítőt Gustave-nak.. Az elkövetkező heteket, Collinn ápolásával töltöttem, ami meg is hozta várva várt gyümölcsét.. Két hét alatt teljesen makulátlanra kupáltam.. Egyik nap a konyhában tevékenykedtem, amikor megszólalt az emeltről:
- Nem jösz velem fürödni?- Hallani lehetett a hangjában, hogy nem fürdésre gondolt, én pedig csak húztam az agyát..
- Collinn nem kell már, hogy pátyolgassalak...-
- De attól függetlenül kéne, hogy gyere..-
- Hova ilyen sietősen? Még nincs is takarodó..-
- Ohh pont azért, hogy mire végzünk addigra pont takarodó lesz..- Vigyorgott kajánul..
- Jajj te perverz..- Indultam el és a lépcsőkig jutva nyugodtan is mentem, majd Collinn magával rántott a fürdőbe..
Üdvözletem minden kedves olvasónak! Ez a könyv ilyen történetek fog tartalmazni, lehet, hogy egyes részek igen felnőtteknek szóló tartalmat is közölhet! Remélem mindenkinek tetszeni fognak a történetek..Jó olvasást kíván: Mazsi :)
ESTÁS LEYENDO
The Rainbow Six Boys
De TodoEbben a story-ban a Rainbow Six Siege összes férfi karakterével kreált történeteket írok.. Némelyik story erősen felnőtt tartalmú, és tartalmaz idegen nyelvet is, ami google fordító segítségével született meg!