Selamm, bu benim ilk hikayem ve çok heyecanlıyımm. Umarım okurken keyif alırsınızzz ❤️
Keyifli okumalarr!~~~
Geçmişim olan, geçmişimi çalan Sanvon Kasabası...
Ben tüm kasabanın attığı adımı biliyorken onlar benim varlığımı bile hissedemeyecekler.
Buraya yarım kalan işimi bitirmeye gelmiştim. Kasaba benden bir şeyimi almıştı ve ben onlardan her şeylerini alacaktım.
Geçmişte olsaydı eğer kasabaya içten bir sevgiyle bakardım fakat şuan da kan ve ölümle bakıyordum.
Hoş. Bilselerdi beni en başında yakalayıp düşünmeden öldürürlerdi fakat kim bilebilirdi ki gelecekte gelip tüm kasabayı kan gölüne çevireceğimi?
Sırıttım.
Farkına vardıklarında çok geç olacaktı. Bunun da farkına vardıklarında kaçmak için her türlü yolu deneyeceklerdi fakat kasabaya her kim olursa olsun giren bir daha asla çıkamıyordu.
Kurbanlarımın zaaflarından ve ölümlerinden besleniyordum. Bir ölümü meydana getirdiğimde daha fazla ölüm daha fazla kan isteyecektim bunun farkındaydım.
Ve ben daha fazla kan görmek istiyordum.
İnsanların zaaflarından vurmayı ve hediye vermeyi severdim. İki zevk aldığım şeyleri bir araya getirince sonuç; katliam.
Benim onların aksine asla bir zaafım olmaz, olamazdı. Onların sonunu getirecek olan şey zaaflarıydı. Ve ben insanların zaaflarıyla oynamaktan zevk alıyordum.
Kasabanın ruhu bile duymazken ben kanlarına karışacaktım. Her ne saklıyorlarsa bir bir gün yüzüne çıkaracaktım. Bunların hepsini ona borçluydum. Bu benim görevim değil, zorunluluğumdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON ARMAĞAN
Mistério / SuspenseSanvon Kasabası'na... "Buraya yarım kalan işimi bitirmeye gelmiştim. Kasaba benden bir şeyimi almıştı ve ben onlardan her şeylerini alacaktım