B.2

16 1 0
                                    

Çarşamba

-

-

Bugün Çarşamba'ydı. Saat 12:18'di ve toplantı 15:00'daydı.

Toplantı olduğunu annemlere söylememiştim çünkü söylesem annem hemen atlicakti. Yüksek ihtimalle de Poyraz'ın her şeyini öğrenecekti.

Poyraz'ın toplantısı sebebiyle de bugünlük izin almıştım. Bu biraz da işime gelmişti , sonunda istediğim saatte kalkabilmiştim..

Poyraz'ın öğretmenlerinden gelen şikayetler için de özür dileyecektim. Onlara da fazlasıyla mahcup olmuştuk. Geçen gün bana yazan hoca yüksek ihtimalle Pınar hocaydı. Yaklaşık üç ay önce de bir şikayet için bana yazmıştı çünkü. Özellikle ondan düzgün bir özür dilemem gerekiyordu..

Gelecek olan şikayetler için kendimi hazırladığım sırada annem beni kahvaltıya çağırdı. Dünde iştahım olmadığı için çok bişey yiyememiştim. Haliyle de şuan çok açtım.

Hemen odamdan çıkıp mutfağa gittim. Kahvaltımı yaptim ardından hazırlanmak için odama yol aldım..

Annem neyse ki nereye gittiğimi çok sorgulamamıştı , rahattım..

Normalde gündelikte ne giyiyosam onlardan giydim. Abiye giyecek hâlin yoktu ya Evsa?

 Abiye giyecek hâlin yoktu ya Evsa?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evsa'nın kombini misal;

°
°

Hazirlanmam uzun sürüyordu yani saat çoktan 13:35 olmuştu bile.

Tam ayakkabılarımı giyeceğim sırada , vaktin kaçma ihtimali aklıma geldi. Bu yüzden ilk öğle namazını kılıp sonra çıkmaya karar verdim..

***

Şuan otobüsdeyim inmeme sadece üç durak kalmıştı , sonra o Poyraz'ın canını okicaktım..

İneceğim durağa geldim ve hemen inip hızlı adimlarla okula girdim. Toplantının başlamasına dört dakika kalmıştı. Toplantı salonuna girdiğimde herkes çoktan gelmişti en sona kaldığım için gözler de anlık benim üzerimde olmuştu.

Herkes tekrar önüne döndükten kısa süre sonra toplantı başladı. Benim işim uzun olduğu için diğer velilerin konuşmasının bitmesini bekledim..

Geçen 38 dakika sureden sonra herkes gitmişti sadece öğretmenler kalmıştı. Genel olarak hepsini tanıyordum sadece bir erkek hoca tanıdık değildi.

Pınar hoca diye tahmin ettiğim kapalı hocanın yanına gittim.

"Selamün aleyküm Pınar hocam."

Kısa süre yüzüme tip tip baktı. Bir an o değil mi diye düşündüm , eğer değilse çok pis rezil olmuştum..

" Ee.. Aleyküm selam fakat aradığınız pınar hoca ben değilim. Din hocası olan Pınar hocayı katediyorsaniz kendisi geçen aylarda okulumuzdan ayrıldı."

Karşımdaki kadının yuzune sadece boş boş bakındım.

"Nasıl yani.. E o zaman din hocasi nerede?"

"Arkaniza bakarsanız görebilirsiniz , Koray bey yeni din hocamız. Kendisi Pınar hoca ayrıldıktan kısa süre sonra geldi."

"Anlıyorum.. sağ olun ve kusura bakmayın hocam. İyi günler."

"Sağ olun size de iyi günler.."

Ağzım açık kalmıştı. Yani bana yazan hoca; pınar hoca değilde , başka bir erkek hoca mıydı?

Çok fazla bir zamanım yoktu , diğer öğretmenler de birazdan gidebilirdi yani hızlı olmalıydım. Koray hocanın yanina gittim arkası dönüktü. Seslendim , cevap vermedi. Bir kez daha seslendim , yine cevap vermedi. Bende utançla arkasından dokundum. Dokunduğum an irkildi ve bana doğru döndü.

"Ah- kusura bakmayin dalmışım , geldiğinizi fark etmedim.."

"Yok hocam ne kusuru insanlık hâli."

"Sağ olun."

"Tanımadınız , ha tabi tanımamanız normal ama ben Poyraz Acar'ın ablasıyım."

"Siz Evsa hanımsınız?"

"Evet ben oyum."

"Anlıyorum.."

"Direkt konuya giricem.."

"Poyraz adına sizden ve diğer öğretmenlerden özür dilerim. Kaç aydır size zorluk çıkarmaktan başka bir şey yaptığı yok , lütfen kusuruna bakmayın.."

"Onun adına özür dilemenize gerek yok Evsa hanım. Kendisi zaten birçok kez özür diledi , düzeleceğinden eminim."

"İnşallah dediğiniz gibi olur hocam."

"İnşallah.."

"Sizin de zamanınızı çaldım kusura bakmayın tekrardan."

"Sıkıntı yok. Toplantılar bunlar için var zaten."

Gülümsedim.

"Allah'a emanet olun hocam.."

"Sizde , Allah'a emanet olun Evsa hanım."

°

°

°

KARDEŞİMİN ÖĞRETMENİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin