Selamlaarrr
Yeni bir kurguyla karşınızdayim 😼
Buraları yıkmaya geldim falann.. ŞAKAHer neyse umarim iyi anlaşırız ve kurguyu beğenirsinizzzz 💗
Beğenirseniz eğer oy kullanmayi , yorum yazmayi ve bölümlerle ilgili tavsiyelerde bulunmayi unutmayinnn.
İZNİNİZLE BAŞLIYORUZZZ "KARDEŞİMİN ÖĞRETMENİ" SUNAR.. ~
---------------------------------------------------
Yine ve yine iğrenç bir sabah..
Genelde günlerim zaten iğrenç geçer ama şu pazartesi sabahlari nedense ayrı bir iğrenç.Normalde her zaman istediğim saatte kalkardım fakat neredeyse bir yıldır yeni başladığım işim yüzünden belirli saatlerde kalkmam gerekiyordu. Kahvaltı hazırla, yap , üstünü giyin , otobüs bekle falan derken neredeyse iki saatim geçiyordu. Bu yüzden çoğu zaman normal bir insanin kalktığı saatten de erken kalkıyordum..
İşimin ne olduğunu sorarsanız; Güzel Sanatlar Yetenek Sınavı Hazırlık kursunda çalışıyorum. Anlicağınız cizimim iyi.
Orada çalışmaya başladığımdan beri sınava hazırlık kursu olduğumuz için öğrencilerle birlikte bende sürekli stres yapıyorum..
Onların hedeflerine ulaşması için elimden gelen eğitimi vermeye çalışıyorum. İnşallah onlar da bende emeklerimizin karşılığını alırız.
Kahvaltımı yaptım , hazırlandım ve apar topar evden çıktım çünkü otobüsün gelmesine sadece 12 dakika kalmıştı..
***
Otobüse son dakika da olsa yetişip binmiştim ve şuan kursun önündeydim.
Dersin de baslamasina az kalmıştı , yetişmek için hızlı adımlarla sınıfa gittim. Ben sınıfa girdiğimde sadece birkaç öğrenci hariç gerisi gelmişti , ben girdiğimde hepsinin yüzü güldü." Günaydın hocam! "
" Günaydın Zeynep"
" Günaydın hocammm"
" Sanada günaydın Ali!"
"Hepinize günaydın çocuklarrr"
Kısa bir selamlaşmadan sonra hemen derse başlamıştık , hatta geç bile kalmıştık.
Onlar çizimlerini yaparken bende telefonumla ilgileniyordum. Biraz Instagram'da gezindikten sonra tam telefonu kapatacağım sirada WhatsApp'tan bir mesaj bildirimi gelmişti. Numara kayıtlı değildi bu yüzden pek takmadan telefonu tekrar kapatacaktım ki bir bildirim daha geldi , merakıma yenik düşüp bilinmeyen numaradan gelen mesaja tıkladım..
0541**: Selamün aleyküm Evsa hanım.
0541**: Musaitseniz sizinle bir konu hakkında konuşmak istiyorum.
Siz: Aleyküm selam , kimsiniz?
0541**: Ben kardeşiniz diye bildiğim 10/A sınıfı öğrencisi Poyraz Acar'ın Din Kültürü öğretmeniyim.
Siz: Anlıyorum.. Peki sorun nedir? Poyrazla ilgi bir sıkıntı mı var?
0541**: Yalan olmasın , evet. Poyrazla ilgili ciddi sayılabilecek sorunlarımız var.
0541**: Maalesef son zamanlarda sınavlara odaklanamıyor, notları olmasi gerekenden de kötü. Kendisiyle birçok hocamız özel olarak da konuştu ama bizi pek dinlediğini söyleyemem. Aile üyelerine yansıtmadan çözelim dedik ama baktık halledemiyoruz Poyraz'dan velisinin numarasını istedik ve sizin numaranızı verdi.
Siz: Anlıyorum hocam. Siz Poyraz'ın kusuruna bakmayın kendisi yeni edindiği arkadaş grubuna fazla kapılmış gibi görünüyor, bu konuyu kendisiyle konuşucam merak etmeyin.
0541**: Bu gerçekten iyi olur. Öğrencilerine düşkün bir okul olarak öğrencilerimizin düşük notlarla dönemi bitirmesini istemeyiz. Ayrıca Çarşamba gününki veli toplantısından haberiniz vardır diye düşünüyorum?
Siz: Poyraz bize bir bilgi vermedi. Yani haberimiz yoktu , söylediğiniz için teşekkür ederim gelmeye çalışacağım..
0541**: Rica ederim. O zaman sizi daha fazla oyalamayayım işiniz vardır.
Siz: Yok estağfurullah ne oyalamasi.
Siz: Asıl ben sizi daha fazla oyalamayayım.
Siz: Kendinize iyi bakın hocam , hayırlı günler.
0541**: Sağ olun , sizde kendinize iyi bakın. Hayırlı günler.
Şuan sinirden neye uğradığımı şaşırdım.. Biz Poyraz beye ne kadar kendini duzelt , şikayet duymak istemiyoruz dedikçe o sanki bize inadı varmış gibi dediklerimizin tam tersini uygulamaya devam ediyordu.
En son da okulun tuvaletinde sigara içerken yakalandığı için okuldan şikayet gelmişti. Kaç seferdir Poyraz'ın hatalarını örnekten bıktım , artık bazı şeyleri annemle babama da danışmam gerekiyordu. Üniversiteye kadar ben bu çocukla uğrasamazdım.
Kafamda bi ton düşünce varken yanıma Eslem'in gelmesiyle bi anda yok oldular.
Eslem sınıfta en sevdiğim öğrencilerden biriydi. Zaten en çok emek veren de oydu. İnşaallah yaz tatilinde olacağı sınavdan geçebilirdi..
***
Geçen üç saatlik dersin sonunda kurstan ayrılmıştım , otobüs durağına doğru gidip yaklaşık yarim saat otobüsü beklemiştim.
Muhtemelen Poyraz evdeydi. Eve varınca ilk olarak kendisiyle konuşup , daha sonra da annemlerle konuşacaktım.
Artık onun içinde benim içinde en iyisi bu olacaktı çünkü poyraz artık benim annemlere onun yaptıklarını söylemememden yüz bulup aynı hatalara devam ediyordu.Bunları düşünürken ineceğim durağa gelmiştim. İnip, hızlı adımlarla eve doğru yürüdüm.
Zile bastım ve kapıyı açan tahmin ettiğim gibi Poyraz'di. Normalde kapıyı açmaya gelmezdi sadece hocalardan şikayet geldiği zamanlar kapıyı açmaya tenezzül ederdi.
Kapıyı açar açmaz yüzündeki endişeyi görebiliyordum. Kolumdan tuttu , beni kendi odasina çekti.
"Poyraz salak mısın ne peşinden sürüklüyorsun beni?"
"Abla.."
"Ne var?"
"Annemlere bir şey söyledin mi?"
"Sence söylesem şuan canlı mıydın"
"Hayır."
"E o zaman?"
"Her neyse abla , Din hocam bugün sana yazmış doğru mu?"
"Evet. İyi ki de yazmış! Yoksa Çarşamba günü toplantın olduğunu bile bilmeyecektik.."
"Off abla söz duzelticem kendimi annemlere bişey caktırma olur mu?"
"Poyraz bu kaçıncı çaktırmayışım?!"
Bunu biraz sesli soyledim. Tabi annemlerin duymayacağı şekilde.
"Abla bağırma annemler duyacak. Tamam biliyorum kaçtır aynısı oluyo ama cidden bu sefer son!"
"Bak Poyraz.. bu cidden son olsun. Yoksa annemlere en sonunda öyle bir patlicam ki, her şeyini ortaya dökerim haberin olsun."
" Tamam abla özür dilerim bir daha olmayacak tekrar söz veriyorum."
"Bu kaçıncı sözün olacak saymadim bile.."
Poyraz'la kısa bir süre göz göze gelmemizden sonra annem yemeğe çağırdi ve Poyraz benden önce koşarak odadan çıktı. İnsan bir teşekkür ederdi..
__________________________________________° EVEEĞTT İLK BÖLÜM BİTTİİ
Çok uzun olmadi çünkü aklimda çok belirli şeyler kurmadim ama sonraki bölümleri daha uzun tutmaya çalışıcamm 💗💗(〃゚3゚〃)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARDEŞİMİN ÖĞRETMENİ
Chick-Lit0541**: Selamün aleyküm Evsa hanım. siz : Aleyküm selam , kimsiniz? 0541**: Ben kardeşiniz diye bildiğim 10/A öğrencisi Poyraz Acar'ın Din Kültürü öğretmeniyim.