Prolog☀️

227 10 3
                                    


7.04.2015r.

Na moich słuchawkach rozbżmiała głośna muzyka, założyłem słuchawki i podszedłem do okna, usiadłem na parapecie patrząc na ruszające się ponuro drzewa. Były 30 urodziny mojego ojca. Przymknąłem oczy i wsłuchałem się w tekst piosenki. Nagle usłyszałem głośny huk z dołu i krzyk mojej mamy. Zdjąłem słuchawki i szybko zbiegłem na dół, zobaczyłem ogień, prawie mój cały dom płonął. Stałem jak wryty i patrzyłem jak moja mama dławi się dymem, nie ruszyłem się a może wtedy byłoby inaczej. Mój ojciec do niej podbiegł i próbował wyprowadzić z domu.

-Hyun ! Wyskocz przez okno w twoim pokoju ! - mój ojciec krzyczał do mnie.

Pobiegłem do mojego pokoju, spojrzałem na chłopaka na dole. Minho, mój najlepszy przyjaciel. Cholera jest 5 rano co on tu robi?

-Skacz ! Złapie się Hyunjin !- krzyczał do mnie.

Zamknąłem oczy i skoczyłem, poczułem kogoś ręce które mnie trzymały, spojrzałem na chłopaka który postawił mnie na ziemi a ja się rozpłakałem

-moi rodzice.. - zacząłem się jąkać.

Czułem potem tylko okropny ból psychiczny.

7.04.2023r.

Wszystkiego najlepszego Tato.. -odszedłem od grobu moich rodziców i wyszedłem z cmentarza dyskretnie aby nikt nie zauważył że wyszedłem z domu, włożyłem słuchawki w uszy i powoli zacząłem iść w stronę mojego domu z którego praktycznie w ogóle nie wychodziłem.

----------------------------------------------------------------------------

Hejka, to moja pierwsza książka na tym koncie, w razie czego tytuł książki jest zabrany z mojej starej książki Byler, mam nadzieję że nie będzie z tym problemu ale idealnie pasował mi do końca tej książki

Miłego dnia !❤️

follow the rays of the sun☀️ |HYUNLIX|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz