Hoş geldiniz, hoş geldiniz nereden çıktınız?
İlk bölüm düzyazı, yazalı epey oluyor (7 ay geçmiş) bu fici yayımlayana kadar kim bilir kaç ay geçmiş olur üstünden... (gelecekten not: hâlâ 7 ay kızlar dayanamadım atıyorum😭
Her şey bu bölümde başlıyor, oldukça tansiyonlu ve yakınlaşmalı bir bölüm (fanfinifinfon
sonradan eklenen uyarı! smut değil ama yakınlaşma mevcut. Ön sevişme gibi düşünebilirsiniz ona göre okuyun!
Oy ve yorumlarınızı gerçekten görmek istiyorum. Lütfen hayalet okuyucu olmayın. Her satıra yorum yapmanızı istemiyorum, bölüm sonunda görüşlerinizi okusam bile yeter bana. Umarım esirgemezsiniz bunu.
Güzel okumalar dilerimm 🤍
****
1 | arkadaşlar çok fazla yakınlaşmamalı
****Günün yorgunluğu gözlerime çökmüş, beni uykunun derinliğine sürüklemeye hazırlanırken duyduğum kapı sesiyle kaşlarım hafifçe çatıldı. Gözlerimi zar zor araladığımda karanlık odaya birkaç saniye alışmak için bekledim. Görüşüm netleştiğinde başımı yastıktan hafifçe kaldırmış, odamın aralanan kapısından içeriye sızan yakın arkadaşımın koluna sıkıştırdığı yastığıyla beraber yatağıma adımlamaya başladığını görmüştüm.
"Kabus mu gördün?" Merakla sorduğum soruyu mırıldanışıyla reddetmiş, elindeki yastığı benim yastığımın hemen yanına bıraktıktan sonra yorganı köşesinden kaldırıp yanıma yerleşmişti. Kafamı yastığa bıraktığımda görüşümü engelleyen birkaç tutam saçı kulağımın ardında yerleştirmiş, Taehyung'un bana iyice yaklaşmasıyla baygın bakışlarım onu bulmuştu.
"Neden çıplaksın?" Yastığın fazla sönük olması boynunu ağrıtmış olacak ki onunla uğraşırken sorduğum soruyu bile duymamıştı. Ona yardımcı olmak adına dirseklerimden destek alarak oturur pozisyona gelmiştim. Yastığını elinden kaptığım gibi istediği rahatlığa getirmiş, başını kaldırmasıyla altına doğru yerleştirmiştim. Memnun gülümsemesi dudaklarında peydahlandığında beni kolumdan tuttuğu gibi yatağa çekmiş, duymadığını düşündüğüm soruma cevap vermişti.
"Elektrikli yorganı açmıştım ondan." Kışın son demlerini yaşarken rahatlığından ödün vermeyip çıplak bir şekilde yatması beni güldürdü. "Ama ben kullanmıyorum, üşüyeceksin." Dediğimde tamamen bana dönmüş, üstünde hiçbir şeyin olmaması bedeninin sıcaklığını benimle buluşturmasını sağlamıştı. Üstümde kazak ve baksırdan başka bir şey yoktu ancak ben sıcaklayan bir insandım. Taehyung ise soğuğa karşı pek dayanıklı değildi. Koluma doğru sarılmasıyla üst bedenini iyice hissetmemi sağladığında kıkırtısını işittim.
"Sen beni ısıtırsın." Hafif flörtöz ses tonu dudaklarımda buna alıştığımı belli eder bir gülümseme yeşerttiğinde gözlerim ağır ağır kapandı.
Lisenin ilk yıllarında başlayan dostluğumuzdan bu yana Taehyung hakkında bildiğim en belirgin özellik sevgisini flörtözümsü davranışlarıyla gösteriyor oluşuydu. Yakınlarına sevgisini gösterirken hep böyle arsız imalar yapar, uğraşırdı. Ancak ben yıllarım onunla geçtiği için sadece gülümsüyordum.
Taehyung'la karakter olarak hiç benzemesek de aramızdaki bağ çok güçlüydü.
Ben Taehyung'un tam tersiydim. Sosyalleşmeyi sevmez, kalabalıklardan hoşlanmazdım. Sadece yakınlarıma bakarken duygusuz bakışlarım değişir, gerçek beni bir tek onlara gösterirdim. Partilerden nefret eder, pek tanışıklığım olmayan kişilerle dışarı çıkmaktan hoşlanmazdım. Samimiyetsiz insanlara kesinlikle tahammülüm yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Raindrops | Taekook
FanficJeon Jungkook, o geceden sonra arzularının baş kahramanı olan en yakın arkadaşı Kim Taehyung'u kaybetmeyi göze alamazdı. Bir sabah, bedeninde en yakın arkadaşının dokunuşlarından kalan tesiri hissettiğinde hiçbir şeyin eskisi gibi olmayacağını acı...