B3 Seni bulacağım

185 20 23
                                    

Shoto: Odamdaki bu kutu... Senin işin değil mi?

Shoto: İçinde bir sürü çizim var.

Shoto: Evde , yemek yerken , sınıftayken , özgünlüğümü kullanırken , savaşırken , gülümserken... Bunun gibi bir sürü şey.

Shoto: Hepsinde tarih yazıyor.

Shoto: Bu kadar uzun zamandır ilgileniyor muydun benimle?

Shoto: Yurda nasıl girdin?

Shoto: Demekki aynı sınıftayız Anonim.

Shoto: Seni bulacağım.

Shoto: İşimi kolaylaştırıyorsun.

Shoto: Bulduğumda hesaplaşacağız.

Shoto'dan

Yatağımda duran kutunun içi tıka basa resim doluydu. Hepsini tek tek inceliyordum. Anlaşılan gizli bir hayranım vardı. Bunlara ayıracak vaktim yoktu fakat bu kız fazla göz önündeydi. Dikkatimi çekmek için ağır bir çaba harcıyordu.

Resimleri incelerken yan odadan gelen büyük gürültüyle ne olduğunu anlamam uzun sürmedi. Daichi ve Kyoka yine alıştırma yapıyordu. Bateri ve elektro gitar'ın sesi rahatsız edici olurdu , eğer güzel çalmasalardı. Odamdan çıkıp Daichi'nin odasına girdim. Uraraka , Tsuyu , Mina , Momo ve Toru onları alkışlayarak izliyor ve şarkıya eşlik ediyordu.

Daichi beni görünce çalmayı bıraktı. "Rahatsız mı ettik Shoto-kun?" Diye sordu. Kafamı olumsuz anlamda salladım. Ellerimi cebimden çıkarıp yatağa oturarak onları izlemeye başladım. "Güzel çalıyorsunuz." Aklıma gelen fikirle konuştum. "Bana da öğretir misiniz?"

İkisi birbirine baktı. "Olur. Daichi ile çalışabilirsin. İkisininde nasıl çalındığını çok iyi biliyor." Daichi'yi inceledim. Gülümsedi. Tek bir belirti yoktu. Bana bu kadar yakın olup odama girebilecek kişilerden biri de Daichi'ydi. Şüphelenmiyor değildim fakat direk suçlamak iyi bir fikir olmazdı.

"Seve seve öğretirim Shoto-kun." Dedi sevecen bir şekilde. Ona gülümsedim. Daha sonra çalmaya devam ettiler.

Daichi'den

Kesinlikle beni sınıyordu. Tepkilerimden mesajı atanın ben olup olmadığımı çözmeye çalışıyordu. Üzgünüm Shoto-kun , iyi bir oyuncuyumdur. Biz çalmayı bitirene kadar bizi izledi. Daha sonra kızlar alkışladığı zaman o da onlara eşlik etti.

"Mükemmeldiniz!" Mina'ya tebessüm ettim. "Bu müziğe bayılıyorum. Melodi resmen kulaklarımı yıkıyor!" Toru'nun dediğine hepimiz gülerken konuştum. "Rock And Roll gücü hayatım , aynı zamanda baterimin eseri." Diyerek güldüm.

"Yemek hazırdır şimdi. İnelim mi?" Momo'yu onayladım ve bagetlerimi yerine koydum. Kızlar önden çıktığında Shoto elleri ceplerinde bir şekilde beni bekliyordu. "Bir sorun mu var?" Diye sordum. Bakışlarını kaçırdı.

"Hayır , seni bekliyorum Dai beraber inelim." Anladım dercesine kafamı salladım. Beraber yemek için aşağıya indiğimizde farklı masalara oturduk. Bundan sonra daha dikkatli olmalıydım. Olmasam bile beni bulması pek de mümkün sayılmazdı.

𝖨 𝖶𝖺𝗌 𝖬𝖺𝖽𝖾 𝖥𝗈𝗋 𝖫𝗈𝗏𝗂𝗇𝗀 𝖸𝗈𝗎 | 𝐒𝐡𝐨𝐭𝐨 𝐓𝐨𝐝𝐨𝐫𝐨𝐤𝐢Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin