Bölüm şarkısı: You And Me
Ertesi gün uyandığımda Shoto beni izliyordu. Beraber kahvaltıya indiğimizde herkes şaşırmıştı çünkü neredeyse 1 haftadır odamdan çıkmıyordum. Mutlu olmuşlardı , benimle ilgilenip kahvaltıda önüme çeşit çeşit yiyecek koymuşlardı.
Gün boyu onlarla güzel vakit geçirmiştim ve cok eğlenmiştik. Az önceki filmi izlemeyi bitirmiş , hakkında konuşuyorduk. "Adam çok yakışıklıydı!" Mina'yı onayladım. "Çok iyi çiftler ya , şu araba sahnesine düştüm!" Dedi Uraraka.
"Kız güzeldi." Mineta ilk defa hafif bir yorum yaparak susmuştu. "Kırmızı araba tam benlik yanlız." Kirishima'nın dediğine güldüm. "Senin araba versiyonun olur gibi." Dedim.
"O yiyişme sahnesi neydi ya!" Kaminari bunu söylerken aynı zamanda Kyoka'ya bakıyordu. "İğrençti." Dedi Kyoka. Kaminari'ye koydu tabi biraz.
"Gerçekten güzeldi ama." Dedim. Diğerleri de beni onaylayan mırıltılar çıkardı. "Sana daha iyilerini yaşatabilirim." Shoto'nun kulağıma fısıldaması ile vücudumda karıncalanma hissettim. Yanaklarım alev alıyordu sanki. Bu halimi görünce sırıttı.
"Yoruldum , yatıyorum ben! İyi geceler herkese." İzuku'ya iyi geceler diledik. Diğer herkeste yavaştan odalarına çıktığında bende ayağa kalktım. Fakat Shoto elimi tuttu. "Sana bir şey göstermek istiyorum. Benimle gel." Gülümseyerek onu takip ettim.
Kapıya geldiğimizde askıdan ceketlerimizi aldı. Önce benimkini bana giydirdi ve daha sonra kendininkini üzerine geçirdi. Birlikte dışarıya çıktık. Arka bahçeye geçip biraz ileriye yürüdük. Açık alanda gökyüzü tamamen gözler önündeydi. Harika görünüyordu.
Birden yükselen müzik ile Shoto'ya döndüm. Elini bana uzatmıştı. "Sen ve Ben ay ışığının altında dans edelim mi?" Şaşkınlığımı gizleyemedim. Ama sonra gülümseyip elini tuttum. Dansı hatırladığım kadarıyla yaparken Shoto kusursuz dans ediyordu.
Birbirimize öyle güzel ayak uyduruyorduk ki şuan cidden çok büyüleyiciydi."I love you and me , Dancing in the moonlight. Nobody can see , It’s just you and me tonight." Aynı anda şarkıya eşlik ediyorduk. Onun mükemmel sesi kulaklarımda dünyanın en güzel şeyini dinliyormuşum gibi yankılanıyordu.
Beni etrafımda döndürdü ve kendine çekti. Vücutlarımız birbirine değdiğinde etrafa yayılan o güç dalgası minik bir sarsıntıya sebep oldu. Vücudumdaki etkisi ise alevlenmeydi. Bacağımdan tutup biraz eğerek üzerime eğildiğinde şarkı bitti. Ve Shoto dudaklarımızı birleştirdi. Bir elimi saçlarına geçirdim. Yumuşacıklardı.
Dudakları benimkilerin üstünde ahenkle dans etmeyi kestiğinde konuştu. "Bu gece ay çok güzel öyle değil mi?" Nefesim kesildi. Hayallerimden bile güzeldi şu an. "Evet , hemde çok." Diyerek tekrar dudaklarımızı birleştirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝖨 𝖶𝖺𝗌 𝖬𝖺𝖽𝖾 𝖥𝗈𝗋 𝖫𝗈𝗏𝗂𝗇𝗀 𝖸𝗈𝗎 | 𝐒𝐡𝐨𝐭𝐨 𝐓𝐨𝐝𝐨𝐫𝐨𝐤𝐢
Fanfiction0550*******: Ben seni sevmek için doğmuşum bebeğim. 0560*******: ve sende beni sevmek için doğmuşsun.